Gå til innhold

De fleste kvinner ser ikke ut uten sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv ikke de som fanger menns øyne når de er fullsminket, er pene uten sminke. Det er ikke tull en gang. Sminke må til for at menn skal være interesserte.

Så selv den enorme forskjellen i et reality-program som går/har gått i høst, hvor en ung kvinne var smellvakker når hun var sminket, mens når sminken var av var hun i beste fall gjennomsnittlig. Ikke noe man hadde snudd seg etter på gata, akkurat.

Uten sminke hadde damene skjønt hvordan det hadde vært å være mann, i alle fall i større grad. Vi har ingen lette juksemidler å ty til hvis man er uheldig med utseende.

Anonymkode: 2d317...906

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv ikke de som fanger menns øyne når de er fullsminket, er pene uten sminke. Det er ikke tull en gang. Sminke må til for at menn skal være interesserte.

Så selv den enorme forskjellen i et reality-program som går/har gått i høst, hvor en ung kvinne var smellvakker når hun var sminket, mens når sminken var av var hun i beste fall gjennomsnittlig. Ikke noe man hadde snudd seg etter på gata, akkurat.

Uten sminke hadde damene skjønt hvordan det hadde vært å være mann, i alle fall i større grad. Vi har ingen lette juksemidler å ty til hvis man er uheldig med utseende.

eh gjennomsnittlig er det samme som at man ser ikke ut, altså ser jævlig ut? de aller fleste menn ser også gjennomsnittlig ut.

Endret av Maleficenta
  • Liker 21
Skrevet

🤣

Anonymkode: 8b4dc...527

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv hardere a 🤣

• Liker 11
Gjest rampenissen72
Skrevet

Det er ingen som sier menn ikke kan sminke seg? Jeg ser maaaange menn bruke både det ene og det andre i ansiktet. Get with the times bro. 

Gjest rampenissen72
Skrevet

Du kan gro skjegg. Et velstelt tykt skjegg er den beste sminke. 

Skrevet

Her er det veldig smak og behag. Jeg synes kvinner er mest tiltrekkende uten sminke. 

Noe er sikkert personlige preferanser og noe er påvirkning. Omgir meg med akademikere og kunstnere og da er preferansen forholdsvis usminket. Østeuropeisk eller amerikansk stil med mye sminke er noe av det styggeste jeg vet. I min omgangskrets er det også slik at kvinner liker sminke bedre enn menn. 

Anonymkode: 6f7bf...c24

• Liker 11
Skrevet

Og ellers har du det bra med deg selv?

• Liker 3
Skrevet

Ok...? Og hva så?

Mennesker ser ut som mennesker. Her i landet er vi jo ganske naturlig, mange miljøer hvor det er mer vanlig for kvinnene å ikke sminke seg. Synes det er fint at vi har en veldig valgfri kultur på det.

Anonymkode: 7d168...570

• Liker 6
Skrevet

Man sminker seg for å bli penere. Så at mange ser finere ut med det er vel ingen overraskelse. Men å si at de fleste kvinner « ikke ser ut» uten sminke er en veldig overdrivelse. Da har du veldig store krav til utseende, og det er ikke rart at du er en single incel.

Anonymkode: 1a9b2...7d5

• Liker 12
Skrevet

Huff da, ble du avvist av en usminket kvinne. Jaja.

Anonymkode: 04ce1...cce

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Her er det veldig smak og behag. Jeg synes kvinner er mest tiltrekkende uten sminke. 

Noe er sikkert personlige preferanser og noe er påvirkning. Omgir meg med akademikere og kunstnere og da er preferansen forholdsvis usminket. Østeuropeisk eller amerikansk stil med mye sminke er noe av det styggeste jeg vet. I min omgangskrets er det også slik at kvinner liker sminke bedre enn menn. 

Anonymkode: 6f7bf...c24

Enig. Dette handler mye om miljøet man tilhører, tror jeg. 

Anonymkode: 526fc...bf6

• Liker 1
Skrevet

Cry me a river, survegutt.

Jeg synes damer er penest uten sminke, men uavhengig av preferanse ville jeg selvfølgelig aldri ha følt et behov for å forkynne dette til verden.

Da måtte jeg ha vært trist, og handlingen ville gjort meg tristere.

Anonymkode: 1ce6d...558

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ut som et takras uten sminke, men syns alle andre er pene uten. 

Anonymkode: ac511...bb3

• Liker 1
Skrevet

Øh… hva har sminke med dette å gjøre egentlig? De aller fleste damer er ikke smellvakre. Sminke eller ei. De fleste damer er ganske så midt på treet, akkurat som med distribusjonen av IQ.

Anonymkode: 97407...d9c

• Liker 4
Skrevet

Det gjør ikke menn heller for å si det sånn 😂 Ikke rart så mange menn er evig single for de ser ikke ut. Hadde blitt penere med sminke eller operasjoner! 

Anonymkode: bd0f8...fe4

• Liker 3
Skrevet

Menn snur seg etter meg uten sminke. Med sminke på snur damene seg også.

Anonymkode: 46f64...bac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke si menn da! Det er i guttungene sine øyner dette skjer. Jeg har til gode å se en kvinne sminket som ser finere ut når hun er dette en når hun er naturlig. Ofte er det helt vanvittig stygt når pene flotte kvinner sminker seg stygt. At menn synes dette er pent sier noe om hvor skadet de er i hodet sitt av denne industrien som driver alle kvinner til å sminke seg. Har aldri kommentert en kjæreste som sminker seg litt, det er hennes valg for å føle seg vel, Men en naturlig kvinne er det flotteste som er, og så komme med slik maling og sparkel for å dekke over hennes naturlige jeg? Hva er poenget med dette skuespillet som det faktisk er.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det gjør ikke menn heller for å si det sånn 😂 Ikke rart så mange menn er evig single for de ser ikke ut. Hadde blitt penere med sminke eller operasjoner! 

Anonymkode: bd0f8...fe4

Hva sier ditt eget utsagn deg? Det er noe alvorlig galt der inne i sikringsboksen! Det er noen holdninger som har fått satt seg der som ikke helt vil gi deg det beste livet du kan ha. Når dere er så ekstremt overfladiske som dette her, både kvinner og menn, hvordan i alle dager kan dere tro at dere vil passe inn i et forhold med et annet menneske med slike holdninger? Der man må fungere sammen på et dypere plan for at et forhold skal vare mer en et par måneder. Bedre for de som er evig single en horden av mennesker som går fra forhold til forhold etter uker, måneder, eller noen få år fordi de er så skadet i hodet sitt av den vestlige kultur sin overfladighet at de ikke fungere sammen med  andre en seg selv over tid.

Da slipper man i alle fall de utallige samlivsbruddenes økonomiske konsekvenser og mentale PTS som alt for mange får, og utallige kjærlighetssorger på grunn av deres overfladiske forstyrrede sinn.

Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Hva sier ditt eget utsagn deg? Det er noe alvorlig galt der inne i sikringsboksen! Det er noen holdninger som har fått satt seg der som ikke helt vil gi deg det beste livet du kan ha. Når dere er så ekstremt overfladiske som dette her, både kvinner og menn, hvordan i alle dager kan dere tro at dere vil passe inn i et forhold med et annet menneske med slike holdninger? Der man må fungere sammen på et dypere plan for at et forhold skal vare mer en et par måneder. Bedre for de som er evig single en horden av mennesker som går fra forhold til forhold etter uker, måneder, eller noen få år fordi de er så skadet i hodet sitt av den vestlige kultur sin overfladighet at de ikke fungere sammen med  andre en seg selv over tid.

Da slipper man i alle fall de utallige samlivsbruddenes økonomiske konsekvenser og mentale PTS som alt for mange får, og utallige kjærlighetssorger på grunn av deres overfladiske forstyrrede sinn.

Du gikk visst glipp av underteksten i innlegget du siterer.   

Anonymkode: f513c...52d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...