AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Jeg har sett et par episoder av Naked Attraction England og Naked Atraction Norge, og det som slår meg er at i de engelske programmene er deltagerne mer billedskjønne, normalvektige eller godt trent. I de norske programmene er det veldig mye sterk overvekt, kropper med masse tatoveringer og piercinger. Hvorfor? Anonymkode: 2c726...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Kanskje «vanlige» folk ikke gidder å dumme seg ut på tv. Er vel bare desperate folk som ikke får seg noe som deltar i Norge Anonymkode: 1abd0...dfc 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Tipper Norge tok det de fikk. Var vel ekstremt begrenset med søknader. Anonymkode: 89de0...fb7 15 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Så tilfeldigvis innom naken attraction uk her om dagen, og det motsatte slo meg.. Der var det både normalvektige og overvektige. Det positive, må jeg ærlig talt si, var at jeg fant ut at jeg kanskje ikke bør skamme meg så over kroppen min som jeg gjør..... Anonymkode: 965bf...806 18 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Hvem ser NA norsk versjon? Mer usexy kan det ikke bli. Fedme og et sammensurium av tattoveringer, og disse overbegeistra kandidatene. Sorry NA England er ikke Barbie og Ken, men sunnere og mindre snever og sær. Ser for meg norsk NA 30 år etter. Forfallet, skrukkede tattiser og konsekvenser av elendig diett. Blir vakkert. God helg. Anonymkode: b4915...46b 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Jeg deler ikke din oppfatning. Jeg har sett alle episoder og sesonger av naked attraction UK og syns de har fått med alle fasonger og type mennesker, både vekt, fasong, funksjonshemminger osv Mens den norske versjonen har fått med mye færre type variasjoner og mennesker. Så jeg syns den norske versjonen er skikkelig dårlig pga det Anonymkode: 79d29...ddf 7 1
Gjest Kristina666 Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Ser på naked attraction uk nå. Ser gjennomsnittspenis er større enn de norske ihvertfall, då tror nok de har en screening på hvem de vil ha på skjermen
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Kristina666 skrev (7 timer siden): Ser på naked attraction uk nå. Ser gjennomsnittspenis er større enn de norske ihvertfall, då tror nok de har en screening på hvem de vil ha på skjermen Som kjent så går de ut i fra deltakernes 5 preferanser. Så en dissent størrelse overrasker ikke. Men at de er gjennomgående uvanlig store, nja. Når de er i bedre for, enn de norske, så har de mindre fett og høyere testosteron. Da ses den bedre og testosteronnivået fylles den slappe penis med mer blod i slapp tilstand. Stiller du og opp 5-6 menn i en rekke vil det og statistisk være en med stor-ekstra stor. Det er ofte sterke inntrykk som huskes, legges merke til. Du glemmer fort det normale, lille. At de med stor ofte kommer langt, velges, overrasker vel ikke. Det henger ofte sammen med andre egenskaper som nevnt over her med mer. At programmet er brutalt ærlig kan være hard kost for mange. Det er nok slik at de fleste, som i programmet, vet de ikke ville blitt valgt. Men med målbevissthet kan de fleste menn nå mål som sterke bein, synlig penis, trent overkropp og et velpleid ansikt. Med høyere testosteron vil og stemmen bli dypere, så vipps så er en en bedre, mer attraktiv, versjon av seg selv. Livet er tøft. Henger en ikke med? Da kan en velge å gjøre sitt beste, fremfor å lulle seg inn i unnskyldninger. Er du en fighter eller en som flykter? Ikke? Da er du bare en som står i ro. Du bare flyter rundt, målløs. Initialt er valget er ditt. Kvinner velger, eller velger bort, resultatet av ditt valg. Dette må vi menn skjønne. Vi velger oss selv først, ved å ivareta oss og utvikle oss selv. Sånn er det bare. Anonymkode: b4915...46b 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Synest at na ser ut som et møtested for uføretrygdede som ikke når opp i søknader på andre realityprogram. Anonymkode: 106eb...900 1 1
Adrenalina1 Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Er det virkelig noen som ser på slikt søppeltv? Hvorfor? 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tipper Norge tok det de fikk. Var vel ekstremt begrenset med søknader. Anonymkode: 89de0...fb7 Nei de har mange søknader.. har en kompis som har søkt flere ganger å fått avslag pga stor pågang. Anonymkode: c5302...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #12 Skrevet 14. mai 2022 Og det inntrykket ble ikke bedre med sesong 2. Orka ikke se ferdig episode 1. Anonymkode: 8d899...5ee
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #13 Skrevet 14. mai 2022 Jeg orket ikke og se traileren engang, man trenger ikke og spille så overbegeistret over og se pikk eller fitte på det programmet. Anonymkode: 384f7...cbc
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #14 Skrevet 14. mai 2022 Jeg har fått veldig mye bedre selvtillit med tanke på egen kropp etter å ha sett de programmene. Veldig mye ulekre kropper der. Skjønner ikke at folk vil skjemme seg ut sånn. Anonymkode: 8490b...187 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #15 Skrevet 14. mai 2022 Sofia Su, som var med i sesong 1, er i hvert fall attraktiv. Anonymkode: 80126...61b 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #16 Skrevet 15. mai 2022 Bare lurer litt. Har ikke sett programmet. Er det kun dem som har pent underliv og pupper som er med i dette programmet? Andre ville kanskje ikke turt å melde seg på. Om de er overvektige eller ei er vel ikke folk interessert i, men utseende på underlivet er nok det spennende. Viser de normalvariasjoner her? Anonymkode: 4bd48...f60
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #17 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare lurer litt. Har ikke sett programmet. Er det kun dem som har pent underliv og pupper som er med i dette programmet? Andre ville kanskje ikke turt å melde seg på. Om de er overvektige eller ei er vel ikke folk interessert i, men utseende på underlivet er nok det spennende. Viser de normalvariasjoner her? Anonymkode: 4bd48...f60 Jeg har ikke sett så mye, hverken av den norske eller den engelske versjonen, men inntrykket mitt er at det er alle slags typer mennesker som deltar der; unge og gamle, tynne og tykke, en transe så jeg også i en episode, noen med store kjønnsorgan og andre med normale og mindre kjønnsorgan, noen er barberte og andre ikke, noen har piercinger i underlivet osv osv osv I en episode av den engelske versjonen, var det også en overvektig, mannlig deltager med mikropenis som han ikke akkurat virket flau over å vise frem. Anonymkode: 9c0c4...fc5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #18 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Sofia Su, som var med i sesong 1, er i hvert fall attraktiv. Anonymkode: 80126...61b Hilsen Sofia Su? 😏 Anonymkode: a2cc8...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #19 Skrevet 15. mai 2022 Jeg så det programmet og synes alle ser ekle ut nakne både menn og kvinner. Fortsår ikke hvorfor dette er interresant. Er nok for det meste bare småunger som sniktitter når foreldre ikke er tilstede. Og jeg ville aldri ha datet en jeg så kliss naken første dag off er skikkelig turn off uansett hvordan han så ut. Anonymkode: ff61e...7ce 3
Pingvinen Skrevet 15. mai 2022 #20 Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 22.42): Jeg har sett et par episoder av Naked Attraction England og Naked Atraction Norge, og det som slår meg er at i de engelske programmene er deltagerne mer billedskjønne, normalvektige eller godt trent. I de norske programmene er det veldig mye sterk overvekt, kropper med masse tatoveringer og piercinger. Hvorfor? Anonymkode: 2c726...0e7 Sett flere overvektige på uk versjonen. Også der har mange tatoveringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå