Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og du blir ikke mistenksom når prisforskjellen er så stor? 

Anonymkode: 60955...d70

Nei, ikke siden den kostet det samme dom konkurrentene før Black week. Eller mener du at Blivakker har lagt fake/gamle produkter i kalenderen? De får vel den fra produsenten ferdig pakket?

Anonymkode: 06f0b...3fe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei. Gamle produkter 

Dette stemmer. Jeg har kjøpt en kur, som jeg har brukt før, men tenkte at nå bestiller jeg på blivakker. Æsj sier jeg bare. Den er grumsete og løs, som bare det. Den er enten gammel eller fake.

Anonymkode: d20a3...bc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

YSL

Bruker vanligvis kicks, Lyko eller Blush men kalenderen var enten utsolgt eller over tusenlappen dyrere der enn hos Blivakker 😊

Så ikke ut til å være noe for meg, 12-13 røde leppestifter.  Jeg bruker kun nude leppefarger. 

Anonymkode: 5b5ff...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så ikke ut til å være noe for meg, 12-13 røde leppestifter.  Jeg bruker kun nude leppefarger. 

Skulle gjerne brukt nude, men jeg ser bare syk ut med det😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skulle gjerne brukt nude, men jeg ser bare syk ut med det😅

Og jeg ser blek, rar og gammel ut med rødt.  Kan til nøds bruke det om jeg er knallbrun om sommeren.  Har også små lepper og rødt fremhever små lepper. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 10.23):

Dette stemmer. Jeg har kjøpt en kur, som jeg har brukt før, men tenkte at nå bestiller jeg på blivakker. Æsj sier jeg bare. Den er grumsete og løs, som bare det. Den er enten gammel eller fake.

Anonymkode: d20a3...bc5

Det der har jeg opplevd flere ganger med hårkurer og shampooer kjøpt hos frisører ( Nikita, Bech frisør, Mariela, ) så man kan få gamle og utgåtte produkter selv om man kjøper det i salong. Mange av de står jo i sollys, varme lokaler, ligger i skuffene under skapet i månedsvis osv.

Jeg har handlet hos Blivakker litt av og på årevis og har som regel alltid fått varer som lukter og oppfører seg helt likt som de jeg har kjøpt andre steder, så jeg vil så absolutt si at det er trygt men at man kan sjekke batch kode. Det er noe jeg har begynt å gjøre uansett nettbutikk eller salong

Anonymkode: 25d98...b8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har vært klar over dette lenge, og handler aldri fra Bli Vakker pga hans politiske ståsted/meninger. 

Anonymkode: 9191c...11e

Du benytter deg da selvfølgelig ikke av butikker som bruker sweat shops regner jeg med? Eller reiser til/kjøper ting produsert i Polen og andre land som har forbud mot abort?

Skrevet

Blivakker er et ok selskap, men kick er dyrt :P så enkelt valg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 20.58):

Det er ikke bransjen man boikotter når man velger å ikke støtte et firma som drives av en mann med kvinnefiendtlige holdninger. Da er det å gjøre denne kvinnefiendtlige mannen rikere - på nettopp kvinner - som man boikotter og det burde være en selvfølge for alle kvinner å ikke støtte en mann med kvinnefiendtlige holdninger! 

Jeg gir ikke en krone til bli vakker 

Anonymkode: 27b40...b6c

Har du sendt melding til de som driver Lyko eller andre tilsvarende nettbutikker? For alt du vet kan det sitte noen med de samme meningene eller verre andre steder. 

Anonymkode: 89221...a8e

Skrevet

La ut bestilling søndag kveld og fikk i posten tirsdag. Rask levering synes jeg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du benytter deg da selvfølgelig ikke av butikker som bruker sweat shops regner jeg med? Eller reiser til/kjøper ting produsert i Polen og andre land som har forbud mot abort?

Prøver å la være. Kjøper heller ikke bøker av folk med småekstreme holdninger som jeg ikke liker, og kjøper aldri noe fra Sophie Elise f.eks. Selvfølgelig kan jeg ikke kjenne til holdningene til alle som tjener penger på å selge noe, men når jeg vet om noe grums unngår jeg å putte penger i lomma deres. 

Anonymkode: 9191c...11e

• Liker 3
Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger å få mistenkelige produkter fra bli vakker. Blant annet en shampoo og balsam fra maroccan Oil som var helt merkelig i konststens og lukt (kjøper som regel fra salong, aldri opplevd det der). Kjøpte også min faste highligther fra the balm der en gang, den var også annerledes i konsistens (mye tørrere og dårligere pigmentert) i tillegg var emballasjen vikende fra de andre jeg hadde. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Blivakker henger såpass tungt hos meg fordi eieren er politisk aktiv i den grad at han gir store pengegaver til Demokratene og har vært åpen om misnøye med dagens abortordning (+ litt noe sketchy greier med å være administrator for Sørlandsnyhetene som deler politiske konspirasjonsteorier). 

Om han bare var en dypt religiøs mann med nettbutikk så ville jeg ikke hatt noe problem med å bruke nettsiden Blivakker, men når deler av fortjenesten til nettbutikken går mot å innskrenke kvinners rettigheter til abort så blir det å kjøpe produktene derfra litt som å skyte seg selv i benet 

Anonymkode: 01db8...165

• Liker 5
Skrevet
neon_sun skrev (1 time siden):

Jeg har opplevd flere ganger å få mistenkelige produkter fra bli vakker. Blant annet en shampoo og balsam fra maroccan Oil som var helt merkelig i konststens og lukt (kjøper som regel fra salong, aldri opplevd det der). Kjøpte også min faste highligther fra the balm der en gang, den var også annerledes i konsistens (mye tørrere og dårligere pigmentert) i tillegg var emballasjen vikende fra de andre jeg hadde. 

har du prøvd å sjekke batch koden på produktene her:

http://checkcosmetic.net

Jeg har tenkt til å sjekke batch til et par av produktene jeg får fra Blivakker, og om produktene er gamle/utgåtte så kommer jeg ikke til å handle derfra igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sendt melding til de som driver Lyko eller andre tilsvarende nettbutikker? For alt du vet kan det sitte noen med de samme meningene eller verre andre steder. 

Anonymkode: 89221...a8e

Ikke sant. Man aner jo ikke hva de bak Blush, Lyko, Coverbrands osv står for av meninger heller.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

har du prøvd å sjekke batch koden på produktene her:

http://checkcosmetic.net

Jeg har tenkt til å sjekke batch til et par av produktene jeg får fra Blivakker, og om produktene er gamle/utgåtte så kommer jeg ikke til å handle derfra igjen.

Nei, lurt :)

Skrevet
elisapar skrev (10 timer siden):

Blivakker er et ok selskap, men kick er dyrt :P så enkelt valg

Ja, Kicks, som er dyrere, men har ekte varer 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, Kicks, som er dyrere, men har ekte varer 

Kan jeg finne ut om varene er falske med å sjekke batch, eller går det kun på dato?

Skrevet

Sykt å boikotte blivakker på grunn av politiske meninger. Trodde vi hadde ytringsfrihet, men cancel-culture slår til igjen…

I tillegg ser jeg mange trekker frem dette med abort. Han er imot fosterreduksjon av flerlinger, ikke for å fjerne abortloven. Som mor til tvillinger selv synes jeg også fosterreduksjon er helt forferdelig.

Anonymkode: 7e5f5...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...