Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at de har en julekalender jeg har lyst på til rundt 1200-1300 kr mindre en hos Kicks, men kan jeg gå utifra at produktene i den er ekte? Hører så mange som har skrekkhistorier om Blivakker om gamle og fake produkter, men når det gjelder julekalendere som produseres hvert år så må vel de være trygge?

Anonymkode: 06f0b...3fe

Skrevet

Julekalender kjenner jeg ikke til. Men jeg har bestilt diverse kosmetikk og kremer fra BliVakker i mange år, aldri opplevd noe negativt. Du får det du bestiller. 

Anonymkode: 9a045...d71

• Liker 2
Skrevet

Aldri opplevd noe negativt med de. Alltid rask levering og gode (de samme som andre steder) produkter.

Anonymkode: bc429...3f0

• Liker 1
Skrevet

Ikke fake produkter! Rask levering og alt veldog greit. Aldri fått utgåtte produkter 

Anonymkode: 2ce7f...a54

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Julekalender kjenner jeg ikke til. Men jeg har bestilt diverse kosmetikk og kremer fra BliVakker i mange år, aldri opplevd noe negativt. Du får det du bestiller. 

Anonymkode: 9a045...d71

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Aldri opplevd noe negativt med de. Alltid rask levering og gode (de samme som andre steder) produkter.

Anonymkode: bc429...3f0

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ikke fake produkter! Rask levering og alt veldog greit. Aldri fått utgåtte produkter 

Anonymkode: 2ce7f...a54

Takk for svar. Da bestiller jeg den! :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo ikke noe greit å boikotte noens bransje kun på grunn av religiøs og politisk tilhørighet. Dette her har ingenting med nettsiden å gjøre eller profesjonaliteten til virksomheten. 

Anonymkode: fcd6c...604

Takk, endelig noen som skjønner. 

Anonymkode: e88c3...52e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke noe greit å boikotte noens bransje kun på grunn av religiøs og politisk tilhørighet. Dette her har ingenting med nettsiden å gjøre eller profesjonaliteten til virksomheten. 

Det er ikke bransjen man boikotter når man velger å ikke støtte et firma som drives av en mann med kvinnefiendtlige holdninger. Da er det å gjøre denne kvinnefiendtlige mannen rikere - på nettopp kvinner - som man boikotter og det burde være en selvfølge for alle kvinner å ikke støtte en mann med kvinnefiendtlige holdninger! 

Jeg gir ikke en krone til bli vakker 

Anonymkode: 27b40...b6c

• Liker 17
Skrevet

Jeg bestiller mye fra Blivakker siden jeg bor sånn til at jeg ikke får tak i det jeg trenger her.

Aldri hatt noe dårlig opplevelse, raskt og pålitelig.

Anonymkode: cb5d2...d3f

Skrevet

Nei. Gamle produkter 

Anonymkode: 60955...d70

• Liker 2
Skrevet

Kjøp heller fra blush eller lyko, de har billigere pris og bedre utvalg. Og da støtter dere ikke en som er i mot kvinners rettigheter 

• Liker 8
Skrevet

Jeg personlig er meir fornøyd med Lyko 😊

Anonymkode: 6f70b...92c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 18.19):

Når han bruker pengene han tjener på blivakker fra kvinner på å fjerne kvinners rettigheter har det noe med saken å gjøre.

Anonymkode: 8b990...468

• Liker 6
Gjest rampenissen72
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 20.58):

Det er ikke bransjen man boikotter når man velger å ikke støtte et firma som drives av en mann med kvinnefiendtlige holdninger. Da er det å gjøre denne kvinnefiendtlige mannen rikere - på nettopp kvinner - som man boikotter og det burde være en selvfølge for alle kvinner å ikke støtte en mann med kvinnefiendtlige holdninger! 

Jeg gir ikke en krone til bli vakker 

Ok. Håper du ikke kjøper klær hos sweatshop fast fashion butikker heller da. Som H&M. 

Endret av rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjøp heller fra blush eller lyko, de har billigere pris og bedre utvalg. Og da støtter dere ikke en som er i mot kvinners rettigheter 

Blivakker har raskere frakt. Da velger jeg heller dem. 

Anonymkode: c1f1c...d00

Skrevet
Peonjenta skrev (6 timer siden):

Hvilken kalender er det?

YSL

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg personlig er meir fornøyd med Lyko 😊

Anonymkode: 6f70b...92c

Bruker vanligvis kicks, Lyko eller Blush men kalenderen var enten utsolgt eller over tusenlappen dyrere der enn hos Blivakker 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

YSL

Bruker vanligvis kicks, Lyko eller Blush men kalenderen var enten utsolgt eller over tusenlappen dyrere der enn hos Blivakker 😊

Og du blir ikke mistenksom når prisforskjellen er så stor? 

Anonymkode: 60955...d70

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...