Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Vet ikke om jeg legger dette på riktig plass da men... Jeg vi ha nye brett spill, men vet ikke hvilke.... Så jeg trenger tips fra dere andre spillere der ute. Helst et man kan spille bare som to, men også som flere Disse har vi allerede: Vil du bli millionær, Risk, TP, Backgammon, Othello, Scrabble, Stratego, sjakk og Rummy-o. Vi spiller de veldig sjeldent, men er ikke lei av alle da... Fint om du forteller litt om spillet du anbefaler Tusen takk!
Pimbila Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Vil anbefale disse, selv om de ikke er for bare to spillere Settlers (3-4 pers) Kokkelimonke (3-8 pers)
Gjest Catwoman Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Passport - jeg liker dette. Kokkilmonke er og kjempemoro.
Arkana Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Passport er en av våre favoritter, og Det Store Norske Spillet (også et kunnskapsspill). Og så må jeg bare få anbefale Carcassonne. Riktignok ikke et brettspill, men vi har vært hekta på det i flere måneder. Det finnes flere versjoner, men den beste er originalen (i blå eske). Kort fortalt er det et strategispill hvor man bygger byer, enger og veier og får poeng for det man tar. Ja, litt mer avansert er det da, men det er vanskelig å forklare. Søk på nettet så finner du masse informasjon. Kjempemorsomt er det i allefall!
Redhead Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Har spilt mye TP, men det siste spillet vi investerte i var Store Norske. Likte det kjempegodt.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Vil anbefale disse, selv om de ikke er for bare to spillere Settlers (3-4 pers) Kokkelimonke (3-8 pers) ← Uttrykkte meg bare dårlig. Mente brettspill som er for fler enn 2, men også fint om det gikk an å spille for 2 Tusen takk for svar alle sammen! Tror konkelimonke skal stå på "må ha" lista i alle fall. Det hadde jeg helt glemt av, det digger jeg
Søtpotita Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Cranium er dødskult, med miming, tegning, laging av figurar i "kraniummasse", spørsmål og rebusar ++ Men då må ein vera minst 4 personar trur eg...
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #9 Skrevet 9. oktober 2005 Settlers er favoritten hjemme hos oss ← Mm, kjempemorsomt. Særlig med expantion-pakkene
*Heidi* Skrevet 9. oktober 2005 #10 Skrevet 9. oktober 2005 Vet ikke om jeg legger dette på riktig plass da men... Jeg vi ha nye brett spill, men vet ikke hvilke.... Så jeg trenger tips fra dere andre spillere der ute. Helst et man kan spille bare som to, men også som flere Disse har vi allerede: Vil du bli millionær, Risk, TP, Backgammon, Othello, Scrabble, Stratego, sjakk og Rummy-o. Vi spiller de veldig sjeldent, men er ikke lei av alle da... Fint om du forteller litt om spillet du anbefaler Tusen takk! ← Er dette et bra spill? Kjøpte det på halv pris her om dagen men har ikke fått spillt det enda..
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #11 Skrevet 9. oktober 2005 Jo da det er greit det, kanskje litt barnslig. Har det med hjemme fra, fikk det vel når jeg var rundt 12. Men det er jo gøy hvis du er i kriger humøret da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå