Gå til innhold

Mye piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er tidligere misbruker, og nå bruker jeg ca 20 piller om dagen. Det er det ingen som vet. Jeg må ta piller for å få gjort ting, jobben, husarbeid osv. Hvis ikke så orker jeg ingenting.

Jeg måtte bare dele dette med noen. Her er jeg anonym(håper jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det er ikke enkelt med en vanskelig hverdag, håper du kan få hjelp når du er klar for det! :klem:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hvilke piller er det du tar da? Hadde kanskje vært en ide å snakke med en lege? Jeg bruker mye medisiner selv, men det er foreskrevet av lege. Er også tidligere rusmisbruker, og merker at jeg må bruke mer medisiner nå enn tidligere for å komme gjennom dagene. Bruker medisiner mot angst, depresjon osv. 9 tabletter daglig. Pluss sovetabletter etter behov. Men det hadde nok vært smart å snakke med en lege, så kan du kanskje få noen alternativer til vanedannende medisiner (hvis det er det du bruker).

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er enig med Fairy. Du burde snakke med legen din.

Skrevet

Jeg har snakka med legen min og han ville jeg skulle inn til behandling. Så jeg venter på det da. Men det tar laaang tid...flree måneder. Får ikke alle tablettene av legen min. Også andre steder.

Fairy , jeg bruker valium, stilnoct, sobril, rohypnol, ritalin, mogadon, apodorm, o.l.

Skrevet
Jeg har snakka med legen min og han ville jeg skulle inn til behandling. Så jeg venter på det da. Men det tar laaang tid...flree måneder. Får ikke alle tablettene av legen min. Også andre steder.

Fairy , jeg bruker valium, stilnoct, sobril, rohypnol, ritalin, mogadon, apodorm, o.l.

Hei på deg :)

Tidligere i sommer pratet jeg litt med en jente som sier mye av hva du sier her. Hun kom seg inn på et sted som heter 'klosteret' og er i dag 'pillefri' og svært lykkelig med det. Jeg tror dette ordner seg fint for deg om du vil det selv.

Forstår godt at et meningsløst innlegg fra meg spiller liten rolle fra deg, men du ville kansje få mer ut av en samtale med folk som 'henne' som har erfaringer med det du prater om her. Kunne du ikke stikke ned på være seg 'klosteret' (vet ikke hvor det ligger er jeg redd, men du finner det vel dersom du forhører deg litt rundt?) eller Tyrili eller en av oslos (iallefall) mange steder.

Dra dit en dag du føler deg topp og si det som det er. Hadde jeg vært deg ville jeg stikket dit hver dag om det var mulig å bare sitte der litt for å prate o slikt. Så går denne 'ventetiden' du prater om litt fortere og du får kontakt med folk som vet litt om dette.

Går ann å prøve i det minste, tror du ikke :) Jeg er sikker på at det kommer til å løse seg skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...