AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Er det vanlig "overalt"? Datteren min starta i bhg da hun var 2 år. Nå er hun 3, så det er vel 1 år til det muligens skal feires med bhgbarn. Avdelingen er delt inn i 3 grupper, skal vi invitere hennes gruppe da? Det har vært spesielt med korona hele bhgtiden. Har ikke blitt kjent med noen foreldre, har knapt henta/levert samtidig som noen. Ingen foreldremøter eller noe. Er foreldrene til 4åringer med i bursdag? Barnet mitt leker mest med et par som ikke er på sin gruppe, pluss et par fra andre avdelinger som hun ble mest kjent med på småbarnsavd. Anonymkode: a50a3...aec
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Jeg vet ikke hva som er vanlig, men min treåring har vært i en barnehagebursdag siden august. Det var en kjønnsdelt bursdag, og foreldrene var med. Jeg tipper vi inviterer til 4-års dag når den kommer, og at vi inviterer alle fra samme årskull. Anonymkode: 99d41...fea
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Det ser ut som det er slik i vår barnehage i hvert fall, at det er vanlig å feire bursdag med barnehagebarn fra og med fireårsdagen. Vår eldste er 3, så jeg er heller ikke helt inne i dette enda. Men i vår barnehage pleier de å invitere på en felles fb-side for foreldrene slik at jeg har fått det med meg. Det er vanlig å invitere alle barna i samme årskull, eller barnets årskull og det over eller under (liten barnehage). Foreldrene er med fireåringene her. Anonymkode: 3f264...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå