Rusjenten Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) 4. Har du ligget med Jo Nesbø? 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det?
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Venter ei stund og ser om jeg kjenner igjen noen tegn på om det kan være sant, så tar jeg det vel opp med henne. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Nei er du gal?? 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Nei det hadde jeg aldri gjort - har man ikke litt selvrespekt da? 4. Har du ligget med Jo Nesbø? He, he.. Nope! 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Ingen! Hater hele serien! 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Tja... liker? Vel jeg kjeder meg så da gjør jeg det som tidsfordriv 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Ja det har jeg. Vi hadde A og B fag (10 og 5 t i uken) det ene var friluftsliv(Jeg var sinnsyk i gjeningsøyeblikket) og det andre var Drama(Ganske gøy) 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Ja opptil flere *usj* 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Kan bare norsk og engelsk jeg. Skulle ønske jeg kunne(i prioritert rekkefølge) Spansk - Tysk - Fransk 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Så lenge disse pillene du tar ikke er medisin du trenger, så synes jeg du er litt dum. Joint er jeg heller ikke så begeistret for. Å prøve et par ganger skjønner jeg, men hver kveld? Nei det er bare dumt. ←
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? HAH! Jeg er i den situasjonen jo! men hun har ikke direkte problemer, selv om hun driver med masse piss. Hadde ikke villet pese henne iallfall og lekt mamma, rusproblemer får folk komme seg ut av når de ønsker det selv. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Ja, jeg skulle sunget "fart in a bag" for full styrke! 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Jauda 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nei. Ikke som jeg kan huske. 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Ser ikke på det. Sikkert han georg anker hansen. 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Yess! 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Njet! 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Heldigvis ikke! 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Norsk og engelsk. Vil lære et sleskt språk for da kan jeg bli like slesk som noen. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Pillene synes jeg ikke noe om. Jointen kan du godt dele med meg. ←
Gjest Bellatrix Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Jeg tar det opp med henne. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Nei. 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Nei. 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nei. 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Cotel hvaforno? 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Ja, bare de ikke innhelder alt for mange spørsmål. 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Gikk dramalinje. Det var veldig bra. 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Ingen jeg kan komme på nå. 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Engelsk, tysk og litt fransk. Det holder for meg. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Det høres ikke bra ut. Endret 9. oktober 2005 av Fighter
Gjest Embla s Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Jeg bryr meg veldig lite om rykter, så med mindre det passet med mine egne misstanker, ville jeg avfeid det som vissvass og ikke tenkt mer på det. Inbiller meg vel at jeg ville merket hvis noen jeg var mye sammen med hadde et rusproblem? 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Hehehe, NEI! (Utrolig hyptoetisk problemstilling, for mine venner kunne aldri gjort noe sånt!) 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Nei, det ville jeg aldri gjort. Ville regnet med at de tok kontakt hvis de ville ha meg.. 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Hehe, nei. 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Hm. Har ikke sett det på mange år, men Svein(?) var vel ganske morsom? 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Nei, jeg hater det 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Har ikke gått på folkehøyskole, men tror det er en flott ting. Kjenner mange som har gjort det og alle har vokst på det. 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? De fleste unger er ufordragelige iblandt, men jeg er glad i alle barna i familie/vennekrets. 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Jeg kan engelsk, og kan knote litt på tysk. Har hatt fransk på skolen, og skulle gjerne lært det ordentlig. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Jeg syns det er veldig synd at livet ditt er slik at du må spise 20 piller om dagen, og jeg tror hasj sløver ned hjernen og at du ikke burde gjøre det, også tenker jeg at du er i ferd med å ødelegge livet ditt, noe jeg syns er veldig trist. ←
Arkana Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Tja, det spørs hvor jeg hørte det fra. Jeg hører ikke på rykter, men hvis jeg allerede hadde en mistanke ville jeg kanskje prøvd å nevne det og se hva hun sa. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Nei, selvsagt ikke. 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Kanskje. 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nei. 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Ingen (ser ikke Hotel Cæsar). 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Ja. 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Nei. For meg er det bortkastet tid, men det passer sikkert for andre. 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? 9. Hvilke språk kan du? Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Norsk, engelsk, fransk. Kunne kanskje tenke meg å lære noe litt mer spesielt, som arabisk? 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Jeg synes det er dumt. Men det er ditt liv og du som må takle konsekvensene, så du gjør som du vil.
Malie Skrevet 9. oktober 2005 #7 Skrevet 9. oktober 2005 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Tar det opp med henne, finne ut om det stemmer, og så forhåpentligvis hjelpe henne! 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Selvfølgelig! 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Antageligvis ikke, tydelig at eg ikke var god nok.. *dustene* 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nei 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Er det noen å like der da? 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Å ja!! 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Ikke gått på folkehøgskole 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Nei, alle er så snille så! 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Norsk! Engelsk brukbart, forstår litt tysk, men så er det stopp. Spansk, italiensk og fransk kunne eg tenke meg å lære. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? det syns eg ikke noe om, slutte med det!
Kafka Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) Nei, nå har jeg aldri! :icon_smile: 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Dette kjenner jeg litt til. Mer enn 'litt'. Jeg kjenner meg igjen. En dag ble jeg fortalt ut av det blå at en venninne av meg hadde tunge problemer av arten du nevner her. Jeg husker at jeg ble skikkelig redd, fortvilet og at jeg følte meg fortapt når jeg fikk vite det. Uansett hvem av mine venner jeg måtte få høre slikt om så ville jeg nok føle det slik. Men jeg tror ikke det 'hjalp' at det i dette tilfellet var 'henne' heller. Hun betydde mye for meg. Det er rart for meg å få et slikt spørsmål i dag. Jeg tenker tanker som at jeg kansje burde lært av tidligere 'feil' da jeg maste for mye og ikke greide å holde meg unna (hun ba meg om det). Jeg tror jeg mistet henne som venn også iom at jeg ikke klarte å holde meg vekk, men ville hjelpe - og ikke forstod at det å holde seg unna, ville være den beste hjelpen hun kunne få fra meg på det tidspunktet. Jeg har et ambivalent forhold til det. Jeg vil så gjerne si at jeg har lært masser av det, og at dersom erfaringen ble erfart igjen, så ville jeg klare å gi slipp å holde meg langt vekk, når personen ba om det og hadde andre profesjonelle å støtte seg til. Men jeg vet ikke? Hvordan skulle jeg (uten å føle at jeg lyver) kunne si at jeg ville kunne klare det, når alt jeg vet er at jeg ikke gjorde det? Greit nok at det er tøft for den personen det gjelder, men jeg vet litt om hvordan det er å stå utenfor uten å kunne gjøre noe også. Det er skikkelig jævlig, og helvetes vanskelig å føle at man ikke får gjort noenting. Så jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet det om det skjedde igjen. Jeg vil ikke juge. Sannheten er at jeg ikke vet. Jeg skulle ønske hun visste at jeg bare mente det godt. At hun kunne forstå hvor vanskelig jeg syntes det var å vite at hun hadde det vanskelig. At jeg gjerne skulle hatt henne som en venn igjen. Jeg skulle ønske hun hørte meg når jeg sa unskyld for det. For jeg mener det, men jeg angrer ikke på at jeg prøvde å hjelpe. For det var det jeg trodde jeg gjorde. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Ai Jeg tror jeg er ganske 'tøff' når det gjelder slike ting. Jeg har opptrått fremfor mange mennesker, mange ganger tidligere. Alikevel tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Var tøffere før kansje? Hadde du spurt for 10 år siden så hadde jeg sikkert tatt utfordringen momentant Fanken. Jeg har visst blitt en skikkelig pingle 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Ja. Det tror jeg så absolutt jeg ville kunne gjøre. Litt beroende selvsagt, men jeg tror så absolutt jeg ville kunne gjøre det dersom det var en jobb jeg virkelig, virkelig ville ha. Gjelder dette deg så syns jeg du skal prøve en gang til 4. Har du ligget med Jo Nesbø? nei Til informasjon så er jeg gutt selv og så straight som de kommer 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Jeg har ikke sett så mye som 1 minutt sammenhengende av denne serien engang, så jeg vet ikke? Alle. Ingen. 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Normalt - nei, egentlig ikke. Men dine syns jeg var fine! 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Nope. Har ikke, men det er sikkert topp det 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Nope. 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Ai Her er det ikke mange å ta av er jeg redd. Men jeg kunne tenke meg å lære nærmest hvem som helst jeg! Er ikke så viktig hvem det er egentlig. Det å kunne forstå andre, og selv lettere gjøre seg forstått rundt i verden eller på andre siden av gjerdet er grunn god nok egentlig. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Personlig syns jeg du skulle slutte med det. Jeg liker det ikke, og skulle ønske det hadde noe å si for deg. Det viktigste er hva du selv syns. Skulle du en dag (idag?) føle at det er dumt du også, men at det er vanskelig å slutte - så husk i allefall på at du garantert ikke er alene om det. At det sikkert er veldig mange som har følt det slik før deg, men som fikk hjelp og har det skikkelig bra i dag ←
Gjest Gitte Skrevet 9. oktober 2005 #9 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Kommer helt an på hvor godt jeg kjenner henne, og hva slags forhold vi har. En helt ny venninne hadde jeg nok trukket meg unna. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? aldri 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Nei såpass med selvrespekt har jeg da 4. Har du ligget med Jo Nesbø? eh nei.. 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? hmm... Ingen. 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? jeg kaller det tidsfordriv 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? nei 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? nei 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? engelsk og norsk. litt tysk og spansk, men bare litt 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Det syns jeg ingenting om ← Endret 9. oktober 2005 av Gitte
Gjest Catwoman Skrevet 9. oktober 2005 #10 Skrevet 9. oktober 2005 Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Er det en god venninne tar jeg det nok opp med henne. Og prøver å støtte henne så godt jeg kan 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? som støtte for henne eller som deltager? Ja på første og nei på andre. 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) nei, jeg gjør nok ikke det 4. Har du ligget med Jo Nesbø? ikke såvidt jeg vet 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Borchman 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? hvis spørsmålene er noe jeg synes er interresent å svare på så ja 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? nei 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? nei, heldigvis ikke 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Kan norsk og engelsk og bitte bittelitt spansk, kunne tenke meg å lære mer spansk, og være enda litt sterkere i engelsk. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? kommer jo anpå hva slags piller det er. Men synes ikke det høres helt bra ut. Jointen tror jeg ikke er så ille.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #11 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja her kommer del 2 av den etterlengtede spørreundersøkelsen, hehe:) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Sannsynligheten er stor for at jeg trekker meg unna... 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Nei 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Neppe 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nei, men han hadde ikke behøvd å mase så veldig lenge 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Den serien er så lam at jeg overhodet ikke gidder å se den.. 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Ja. noen ganger 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Nei 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Snakker engelsk ganske flytende, men vil gjerne også lære spans og fransk. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Mer skeptisk til de pillene, enn til jointen som sådan, men daglig er misbruk uansett. Du bør få hjelp før du mister kontrollen over livet ditt.← Endret 9. oktober 2005 av mysan
Anglofil Skrevet 9. oktober 2005 #12 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Jeg vil nok ta det opp med henne etter en stund, kommer litt ann på situasjonen, må se det ann. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Sannsynligvis ikke, men kanskje jeg gjør det.. 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Ja, det gjør jeg. En jobb er en jobb, jeg gir ikke opp, hvis jeg virkelig vil ha stillingen. 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nei 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Julie 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Ja 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Nei 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Nei 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Jeg snakker norsk og engelsk flytende, dansk og svensk har jeg heller ingen problemer med å forstå, jeg snakker også greit tysk og litt spansk. Jeg ønsker å lære meg japansk, russisk, flamsk og spansk flytende. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? At det umulig kan være spesielt sunt. Mvh Yvonne Endret 9. oktober 2005 av yvonne
Apple- Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Spørs vel litt hvor ny venninne det er. Hvis hun er "helt ny", må jeg se det an litt. Ser også an kilden til "informasjonen". 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Jeg er over øvre aldersgrense på sånne ting... 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Nei 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Neigitt! 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Tar aldri inn på hotell. 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Jeg svarer jo nå ihvertfall... 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Nei, men fikk jeg velge om igjen, hadde jeg gjort det! 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? To faktisk Men det er ikke ungene sin skyld! 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Engelsk og gresk. Skulle gjerne lært fransk, spansk og italiensk. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Høres ikke bra ut ←
Gjest *Snart medlem* Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Jeg vil først være sikker på at det stemmer, og at jeg har et godt forhold til henne før jeg tar det opp. For alt jeg vet kan det jo hende hun får hjelp for det allerede, og hvis jeg begynner å mase før vi kjenner hverandre godt nok, kan det jo hende hun trekker seg unna. Men når vi blir bedre kjent vil jeg jo ta det opp med henne. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Du mener støtter henne? Tja, hun må få drive på som hun vil. Jeg kommer nok ikke til å motarbeide henne, men jeg skjønner ikke hva jeg skal kunne bidra med. 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) Ja, kommer nok til å vurdere det. Men jeg tar nok en telefon før jeg sender søknaden. 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Nope. Hva er det for et spørsmål 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Liker ikke Hotel Cæsar. 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Artig det. 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Nei, søkte på og kom inn på musikklinje på folkehøgskole i sin tid, men ombestemte meg. 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Nei, egentlig ikke. 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Norsk, engelsk og tysk. Kan tenke meg å lære tysk bedre. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? Hvis pillene er noe annet enn medisin som du behøver synes jeg det er ganske dumt av deg å ta dem - uavhengig av om det er hver dag eller sjeldent. Synes også at du burde trappe ned på jointene. En i halvåret er kanskje bedre frekvens?
Gjest Jalileh Skrevet 10. oktober 2005 #15 Skrevet 10. oktober 2005 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? * Kommer ann på hvor hardt belastet hun er. Hadde hun vært heroinmisbruker tror jeg at det hadde vært svært lite jeg kunne gjøre. Hadde det vært andre stoffer (litt "mildere") så ville jeg nok spurt henne om hva hun syns om livssitasjonen sin. Tror ikke jeg kunne gjort så mye med saken. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? * No way!! 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) * Ja. Hvorfor ikke? 4. Har du ligget med Jo Nesbø? Hehe..nei? 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? Svein og Juni! 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? Ja...faktisk. 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? Nei. Har ikke det. 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? Ikke som jeg kommer på nei. 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? Norsk, svensk, dansk (men disse tells vel ikke?), engelsk, litt fransk og ganske mye urdu (urdu av alle ting). 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det?Jeg syns det er værre at du stapper i deg 20 piller om dagen enn at du røyker deg en joint om kvelden.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #16 Skrevet 10. oktober 2005 1. Du har fått en ny venninne som du tilbringer en del tid med. Så får du høre av noen andre at venninnen din har rusproblemer... Tar du det opp med henne? Eller later du som ingenting?Eller trekker du deg unna? Jeg hadde nok latet som ingenting. Hvertfall en stund. Hvis det er en helt ny venninne så hadde jeg nok vært litt forsiktig med å ta opp noe slikt. 2. En venninne av deg har meldt deg på Idol, jakten på en filmstjerne eller lignende. Stiller du opp? Aldri i livet. 3. For en tid tilbake så søkte du på en stilling, ble innkalt til intervju, men fikk ikke jobben. Nå lyser de ut samme stillingen. Søker du?( i dette tenkte tilfellet er du fremdeles arbeidsledig) tror ikke det nei. 4. Har du ligget med Jo Nesbø? nei 5. Hvem liker du i Hotel Cæsar? det er år og dag siden jeg så hotel cæsar så har egentlig ingen tanker om noen av dem 6. Liker du å svare på spørreundersøkelser? ja, det er igrunn morsomt det 7. Har du gått på folkehøgskole? Hvilken linje? Du trenger ikke si hvilken skole hvis du ikke vil. Hva syns du om å gå på folkehøgskole? har ikke gått på folkehøyskole 8. Har du en ufordragelig unge du må holde ut med i familien /vennekretsen? ja, litt i periferien i vennegjengen. Grusom dame!! 9. Hvilke språk kan du?Og hvilke språk kunne du tenke deg å lære? norsk, engelsk og litt tysk. Kunne godt tenkte meg å lære spansk og italiensk også. 10. Jeg tar ca 20 piller om dagen, og røyker meg en joint om kvelden. Hva syns du om det? det sybes jeg høres mye ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå