Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe et juletre i plastikk, typ kan brukes i mange år. Hvilket anbefaler dere, jeg ser både Jernia og clas ohlsen har noen. Ønsker en rimelig Max 2000 kr, takker for tips :)

Anonymkode: 51b4b...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fra Rusta. Der kan du også sjekke.

Anonymkode: 095b3...632

Skrevet

Mener du plast? Plastikk er ikke et ord.. 

Anonymkode: db481...c5b

Skrevet

Jeg anbefaler deg å se på treet i butikk før du kjøper. Jeg så et superfint (og superdyrt) tre på nettet men da jeg dro til butikken for å kjøpe det så det helt grusomt ut. Fant et ganske bra på Rusta på salg etter jul til en slikk og ingenting, nå koster det kr 1000. 

Anonymkode: b467e...54a

• Liker 1
Skrevet

Vi har Geilo fra Europris, og både svigers og dattera vår har derfra. Det på 180 cm koster 2000 kr. Er ofte kampanjer på trær hos Europris før jul, så ville sjekket der.

Støtter den over, som anbefaler å se treet på ekte.

Anonymkode: 713c4...c5a

Skrevet

Kanskje ikke svaret du er ute etter akkurat nå 😅 men de fleste butikker kjører 50-70% på juletre i plast i romjulen, kjøpte ett på skeidar til 1700 som vanligvis koster 5000. Kjempe fint tre og har holds seg fint 🙂

Anonymkode: 25117...0b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte et på plantasjen som jeg synes er fint. Ganske fyldige og troverdige grener, der de billigere ofte ser spinkle og pjuskete ut. Og høyt nok til at stjernen i toppen tar opp i taket.

Anonymkode: 62af5...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...