Gå til innhold

Misjonering

LiseTV

Anbefalte innlegg

CAPS LOCK skrev (19 timer siden):

Alle  juridiske lover kan endres.

Norge alene kan ikke det, og det er det heldigvis ingen som ønsker ut over en liten minoritet nyateister. Resten synes trosfrihet er bra.

Anonymkode: ad2b3...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Norge alene kan ikke det, og det er det heldigvis ingen som ønsker ut over en liten minoritet nyateister. Resten synes trosfrihet er bra.

Anonymkode: ad2b3...713

Nyateister som ikke ønsker trosfrihet er en ekstremt liten minoritet her, ja.

Anonymkode: 66933...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (På 19.11.2021 den 19.12):

Hva med å forby oppsøkende misjonering?  Jeg vil ikke at noen skal fortelle meg hva jeg skal tro på. Greit med kirker ,bedehus og andre , også muslimske trosteder. Men ikke oppsøke folk, enten det misjonsambandet, Jehovas Vitne og alle andre, også muslimske trossamfunn. Ikke på nyere sosiale medier heller. Grunnen til min menig er oppringing fra JV.

Yee, en korrupsjon av Sannheten er hva de preacher. Religion, like mye som filosofisk og vitenskapelig materialisme, burde utslettes.

Dagens kristne og ateister er klovner. Begge er uvitende, ubevisste. Begge tar feil. 

En som er Gud-realisert er ikke lik en ignorant. Skal en ignorant prøve å være over han som er Awoke? Eller prøve å få han som lever i Sannhet til å se ut som løgneren? Det er hva egoet, som styrer den uvåkne ignorante som en dukke, akuratt gjør. Den vil si Sannhet i seg selv er løgn. Og den vil si han som lever i Sannhet og Gud er han som er ignorant og deluded.

Men som Jesus, han som er Awoke vet veldig godt hvor du er, siden han har vært der og gått over det. Han vet hvem og hva løgneren i deg er, selv om du selv ikke er bevisst over det. 

Du tror du vet han tar feil. Men den Gud-realiserte vet at han vet at du tar feil, med null tvil, med absolutt sikkerhet. 

Gud, Sannheten av Sannheten, har selv sagt det. Det er Absolutt hva som er virkeligheten. "De tar alle feil, du er rett. Ikke fordi du sier det, men fordi Jeg, Gud, sier det, og jeg Vet."

Den store sjel som er i overgivelse til Gud's vilje og vei har allerede fått sitt lyvende ego knust av Gud. Hva skal du, med ditt lyvende ego, si eller gjøre? 

Han som er i overlegen bevissthet har fått bekreftet av Gud at de som ikke tror eller går i mot deg tar feil og er løgnere, bevisst eller ikke. Det er ingenting en ignorant benekter av Gud kan gjøre. Han har blitt gjort om til... den virkelige ignorante, av Gud selv, av Sannhet selv.

"By your Lord's Grace, you are not afflicted with madness, and surely yours shall be a never-ending reward. So you will soon see, and they too will see, which of you is afflicted with madness."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...