AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Jeg har fått følelser for en mann med stjernetegnet Væren. Men jeg hører mye negativt om menn med dette stjernetegnet, er det noen her som kan bekrefte eller avkrefte at de fleste bare er ute etter rask moro? Noen med erfaring? Ja jeg vet hvor teit dette er, men bare overse dette innlegget om du ikke tror noe særlig på slike alternative saker. Anonymkode: 28784...fc6
Isambard Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Menn som er født i Væren er virkelig topp klasse. De er ute etter en kvinne de kan elske og tilbe som en gudinne hele livet.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Isambard skrev (1 minutt siden): Menn som er født i Væren er virkelig topp klasse. De er ute etter en kvinne de kan elske og tilbe som en gudinne hele livet. Så bra! da bør jeg ikke bekymre meg. 😆 Anonymkode: 28784...fc6 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Hva er ditt stjernetegn? Selv har jeg kun positiv erfaring med menn født i væren. (er skorpion)
Isambard Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så bra! da bør jeg ikke bekymre meg. 😆 Anonymkode: 28784...fc6 Nei,du trenger ikke bekymre deg for stjernetegnet, men du må jo se an typen litt. Jeg vil ikke ha ansvar for hele vær-flokken.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Isambard skrev (3 minutter siden): Nei,du trenger ikke bekymre deg for stjernetegnet, men du må jo se an typen litt. Jeg vil ikke ha ansvar for hele vær-flokken. Trodde du var sarkastisk jeg. 😅 Anonymkode: 28784...fc6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Athena79 skrev (10 minutter siden): Hva er ditt stjernetegn? Selv har jeg kun positiv erfaring med menn født i væren. (er skorpion) Jeg er løven i soltegn Skytten måne og Væren i rising tegn som det heter 😅 Anonymkode: 28784...fc6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 Du kan ikke si noe om astrologien til en person basert på én planet, du må se på fødselskart, og synastry, altså kombinasjonen med ditt eget kart. Anonymkode: 37525...fef
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 Og alle tegn er nøytrale. De kan uttrykke seg positivt og negativt basert på nivået av bevissthet i personen, og fri vilje såklart. Anonymkode: 37525...fef
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2021 #10 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er løven i soltegn Skytten måne og Væren i rising tegn som det heter 😅 Anonymkode: 28784...fc6 Men da er det stor sjanse for kjærlighet
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #11 Skrevet 19. november 2021 Athena79 skrev (8 minutter siden): Men da er det stor sjanse for kjærlighet Spennende Anonymkode: 28784...fc6
Isambard Skrevet 19. november 2021 #12 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Trodde du var sarkastisk jeg. 😅 Anonymkode: 28784...fc6 Det var jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #13 Skrevet 19. november 2021 Fytti pokker. Er det mulig å være så ut å kjøre at du baserer deg på tull. Det fins ingen sammenheng mellom oppførsel, penger, intelligens, følelser osv osv og når man er født. INGEN. Det fins masser av studier med millioner av kroner i backing. Ingen av de har funnet noe. Og du vurderer en mann ut fra dette? Håper han finner ut av dette å stikker fort. Anonymkode: 816da...806
CorvusCorax Skrevet 19. november 2021 #14 Skrevet 19. november 2021 (endret) Kun negativt for mennesker som ikke matcher. Liker væren svært godt, de er ofte gode i senga. Masse energi, temperament, aktiv, praktisk... Mars er værens planet. Mars var krigsguden. Væren er et ildtegn, så det er mye passion. Endret 19. november 2021 av CorvusCorax
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #15 Skrevet 19. november 2021 Har dessverre vært borti en del vær-menn, faller alltid for de av en eller annen grunn.. Som @CorvusCorax sier her, så er de veldig gode i senga, men de er også konstant på leting etter den neste erobringen. Han må alltid se deg som ett bytte, og du må være ganske tøff og "holde han litt på gress" så han aldri helt vet hvor han har deg. Ikke gi etter. Men siden du er løve og har ildtegn i de andre planetene er det nok ingen fare Men vær obs på at det kan bli meget stormfullt, både i senga og utenfor. Anonymkode: fb53a...551
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Værer liker jakten, så prøv å lek litt kostbar. De mister interessen raskt også, så prøv å gjøre det spennende. Anonymkode: 82d83...0f2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 On 11/19/2021 at 8:37 PM, AnonymBruker said: Fytti pokker. Er det mulig å være så ut å kjøre at du baserer deg på tull. Det fins ingen sammenheng mellom oppførsel, penger, intelligens, følelser osv osv og når man er født. INGEN. Det fins masser av studier med millioner av kroner i backing. Ingen av de har funnet noe. Og du vurderer en mann ut fra dette? Håper han finner ut av dette å stikker fort. Anonymkode: 816da...806 Skjønner man kan se likheter og dra litt konklusjoner. Jeg datet flere menn som var usannsynlig trege, overopptatt av jobb, litt gjerrige og ræva på å ta initiativ siden alt gikk så tregt. Fant ut at alle tre var tyr og dette er vanlig for tyrer. Selv er jeg skytte og blir gal av trege menn, dumpet alle tre. Mye mulig det er tilfeldig men det får en til å tenke. Anonymkode: 317e0...e01
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #18 Skrevet 25. november 2021 De fleste værer jeg har truffet, både menn og kvinner er svært ego. De leter hele tiden etter noe bedre og skifter venner og kjærester/elskere like ofte som de skifter klær. Du kan ikke stole på en vær. Flere av de jeg kjenner er utro over en lav sko. Anonymkode: fa5aa...c98
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #19 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner man kan se likheter og dra litt konklusjoner. Jeg datet flere menn som var usannsynlig trege, overopptatt av jobb, litt gjerrige og ræva på å ta initiativ siden alt gikk så tregt. Fant ut at alle tre var tyr og dette er vanlig for tyrer. Selv er jeg skytte og blir gal av trege menn, dumpet alle tre. Mye mulig det er tilfeldig men det får en til å tenke. Anonymkode: 317e0...e01 Og der er problemet. Du setter egen oppfatning forran flere 100 objektive studier. Menneskehjernen takler ikke tilfeldigheter. Den prøver og finne mening der det ofte ikke fins. For eks tilfeldigheter. Skal man tenke og gjøre sånne typer vurderinger basert på sin egen subjektive oppfatning er det viktig å kjenne til hvordan vi tenker, og ikke minst svakheter. Her er noen eksempler: kognitiv dissonans, dunning-kruger, vrangforestillinger. Anonymkode: 816da...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå