AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Jeg tenker så mye på uføresaken som er oppe til vurdering nå, saken om å fjerne fribeløpet til uføretrygdede, som Høyre foreslo, og som Ap svært sjokkerende sa seg enig i. SV, Rødt og Sylvi Listhaug (vet ikke hvordan FrP generelt stiller seg til dette) jobber hardt for uføre nå, og vil gå imot dette forslaget. Jeg er usikker på om det er sannsynlig at de klarer det😕 Er det noen klarsynte her som klarer å få en følelse av utfallet? (Ber om at spydige kommentarer rundt temaet «klarsynthet» holder seg unna) Anonymkode: 96da7...457
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Er ikke klarsynt, men føler det kun er for at dem må spare penger. De har et budsjett å holde seg til og må dessverre kutte i noe Anonymkode: 4dfb7...2f1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Ofte er det dem som har minst og de svakeste kuttene ofte rammer mest Anonymkode: 4dfb7...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Ja det er dessverre sant. Men Ap-regjeringen skulle endre på dette, utligne forskjellene, gi mer til de som har minst, osv. Så de sjokkerer nå, og mange angrer bittert på å ha gitt stemmen sin til dem ved valget. Det var ikke meningen å starte en politisk debatt egentlig, men heller høre om noen av dere klarsynte for opp noe rundt dette🍀 Anonymkode: 96da7...457
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Det er mange uføre blant de klarsynte, det ser jeg ihvertfall. Anonymkode: 20601...a89
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Man trenger ikke være klarsynt for å se at dette går igjennom, men jeg er klarsynt og ser at dette går igjennom. Anonymkode: 3bea4...9aa
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Enig med bruker over, som om jeg skulle skrevet det selv. Kommer nok til å gå gjennom, og det kommer ikke som en overraskelse verken med eller uten klarsyn. Anonymkode: fd8f6...69e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Jeg håper Ap ikke hadde tid til å sette seg skikkelig inn i denne saken (og sikkert flere andre saker) når de gikk gjennom forslaget til det nye statsbudsjettet. Jeg håper de kjenner på presset fra folket nå, for det er stort, jeg håper de revurderer! Og jeg håper er blir flertall for å skrote forslaget når saken skal opp i Stortinget🤞🤞🤞 Anonymkode: 96da7...457
Gjest Cisne Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Det blir ikke bedre for de uføre med det første…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå