AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Høre på musikk f eks. Eller lydbok? Anonymkode: 4970e...487
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Lydbok hørtes sært ut. Kanskje musikk hadde vært gøy, god ide, skal prøve å teste det Anonymkode: be9d4...110
Atrix Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Se for dere at den ene hører på black metal mens partneren hører på romantiske kjærlighetssanger under akten 😄 2
Fioljenta Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Lydbok, nei. Jeg liker at tankene mine er til stede. Musikk, ja. Å elske i takt med musikken, kan være litt gøy. Vi liker spesielt klassisk musikk som er mektig. Helst som øker i intensitet - da kan vi begynne forsiktig og la oss lede av musikken. 🤗 Jeg har fått bind for øynene og musikk på ørene slik at jeg ikke kunne se/høre hva han han holdt på med. Jeg har også hatt på VR-sett mens vi elsket. Begge deler skjerpet virkelig de andre sansene mine! 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Hypnosetekster finnes. Bind for øynene og rett tema kan gi syke resultater. Dette med samtidig ytre stimuli. Men først må en finne rett tema som inngangsvei. Det krever at en er åpen på egne fantasier og ønsker. Bose med støydemping er bra. Anonymkode: a82c9...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå