Gå til innhold

Noen her son skal eller har handlet på black friday/black weekend? Eller er det bare svindel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på om andre har handlet eller planlegger og bruke "tilbudene" som kommer i diverse butikker

Selv har jeg kjølpt lenovo legion 7 hos komplett. Son faktisk var et gsnske bra tilbud 24 000 for den sterkeste ganing laptopen på markedet. Bra pris

Derimot har jeg vøet veldig skeptisk til disse handle ukene da mye av prisene er satt opp i oktober for så å sette ned igjen i november og kalle det " tilbud"

Spesielt power. Å herregud for en svindelbutikk

Sammenlignet power.no med komplett.no sine priser og power har helt samme laptoper men opp til 5-8000 kr dyrere!!!! Helt hårreisende

Power er en mye større kjede enn komplett og får derimot større rabatter på pcer. Likevell skal de tjene 10 000 kr pr solgte laptop om ikke mer

Vær forsiktig folkens , pass på hva dere handler. 

Anonymkode: 82f6c...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å benytte meg av det hvis det faktisk er noe jeg trenger og det er en god pris. Sjekker først med prisjakt.no først for å se om de skrur opp prisen først. 

• Liker 1
Skrevet
Morten1 skrev (8 minutter siden):

Jeg kommer til å benytte meg av det hvis det faktisk er noe jeg trenger og det er en god pris. Sjekker først med prisjakt.no først for å se om de skrur opp prisen først. 

Komplett hadde noen veldig gode tilbud om du kan pc.bhold deg langt unna power vertfall

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Komplett hadde noen veldig gode tilbud om du kan pc.bhold deg langt unna power vertfall

Det er forså vidt min erfaring også. Det eneste jeg har handlet på power var mobilen, men den kostet det samme alle steder så da var det greit. Ellers pleier de å være de dyreste av erfaring. 

Skrevet

Jeg håper å komme over et bra tilbud på airpods pro, har ikke funnet noe ennå dessverre🙊 Har grei oversikt over prisnivået da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...