AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Del Skrevet 19. november 2021 Det er så irriterendes å høre på. La meg gi deg lyd eksempel på lyden av det. Kan du seriøst høre på dette å ikke bli irritert over pitch lydene Ærligtalt ville jeg valgt "Gan Kinesisk" hvis jeg bodde i Taiwan eller Kina. Selv om Taiwan er demokratisk og bedre enn autoritær regime i Kina (Som Norge støtter økonomiskt) Men er lettere på ørene. Så vet ikke hvorfor de ikke bare bruker den språkmodellen enn den grusomme mandarin varianten uff. Gan Kinesisk er mye bedre. Anonymkode: 7a52b...4c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Del Skrevet 19. november 2021 Helt ærlig så bryr det meg fint lite. Anonymkode: eccc9...77b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Del Skrevet 19. november 2021 Tipper Kina bryr seg veldig om hva du mener. Anonymkode: f7c1c...2d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. november 2021 #4 Del Skrevet 19. november 2021 (endret) Jeg syns alle språk jeg ikke skjønner en pøkk av er irriterende. Holder en knapp på arabisk jeg ,det er så høylytt og de har mange strupelyder og det høres ut som om de kjefter uansett hva de sier. Endret 19. november 2021 av Peonjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg er veldig enig TS. Mandarin skjærer i ørene, Gan er mye mykere og penere. 😊 Personlig synes jeg koreansk er nydelig: Anonymkode: fab3d...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 19. november 2021 #6 Del Skrevet 19. november 2021 Det er samme språket på de to. Den første er en syntetisk stemme av relativt dårlig kvalitet, den andre er en dialekt. Meningsløst å sammenligne. Når man ikke kjenner et språk blir det bare en strøm av lyder. Har hørt kinesere synes norsk høres ut som fugler. Hva slags fugler fikk jeg ikke greie på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. november 2021 #7 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er så irriterendes å høre på. La meg gi deg lyd eksempel på lyden av det. Kan du seriøst høre på dette å ikke bli irritert over pitch lydene Ærligtalt ville jeg valgt "Gan Kinesisk" hvis jeg bodde i Taiwan eller Kina. Selv om Taiwan er demokratisk og bedre enn autoritær regime i Kina (Som Norge støtter økonomiskt) Men er lettere på ørene. Så vet ikke hvorfor de ikke bare bruker den språkmodellen enn den grusomme mandarin varianten uff. Gan Kinesisk er mye bedre. Anonymkode: 7a52b...4c3 fins mange stygge språk. norsk er heller ikke så vakkert alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Del Skrevet 19. november 2021 Nei, blir mye mer irritert over folk som ikke skriver korrekt norsk. Anonymkode: 3fad0...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Del Skrevet 19. november 2021 Shit, du er teit, TS. Anonymkode: 0e6d3...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå