Gå til innhold

Hva vil det si å være en pen mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke akkurat mann, er rundt 22 år. Men hører ekstremt ofte at jeg er pen, ofte av damer i 40-50 åra og, mest yngre. Hva vil det si? Er det positivt? Er det forskjell på det vs kjekk?

Har dere eks bilde av noen pene menn liksom?

Anonymkode: ab7eb...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen og kjekk vil jeg si er det samme. Pen mann er et veldig godt kompliment, nesten bedre enn kjekk. En med komfortable trekk og sjarm og utstråling det er en pen mann. Et eksempel på en pen mann i den aldersgruppen vil jeg si er Timothy Chalamet. Zayn Malik osv. 

Anonymkode: 5713c...794

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil absolutt tro at de mener det positivt. På samme måter som menn sikkert bruker forskjellige ord for damer, noen er mer søte, andre vakre f eks.

Mer rene klassiske/edle trekk i ansikt og kropp blir vel ofte regnet som pen hos begge kjønn. Menn kan være både pen og kjekk på en gang.

Anonymkode: c2b50...a2c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pen og kjekk vil jeg si er det samme. Pen mann er et veldig godt kompliment, nesten bedre enn kjekk. En med komfortable trekk og sjarm og utstråling det er en pen mann. Et eksempel på en pen mann i den aldersgruppen vil jeg si er Timothy Chalamet. Zayn Malik osv. 

Anonymkode: 5713c...794

Jeg har null skjegg, er glattbarbert i ansiktet. Vil heller ikke si at jeg har noen tydelige kinnbein, men får allikvell masse komplimenter at jeg er pen. Muligens fordi jeg har tykke øyebryn og fine øyne.

Skrevet

Kjekk er best, pen er også ok. Men søt vil du ikke være, da gjør du noe feil med mindre det er venninner du vil ha.

Anonymkode: 27867...a4d

Skrevet

Høy, mørk, mystisk, velstelt kort skjegg, muskuløs og strippet for fett, stor kuk, maskulin, ikke skallet og ikke viker, bred kjeve, symmetrisk ansikt.... er mange kvinners minimumskrav for å bli sett på som pen mann. Og de alle ønsker en pen mann, og velger heller singelheten foran noe annet enn dette. :) 

Anonymkode: 33154...78f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Leonardo DiCaprio vil jeg si var en pen mann, da han var yngre (90-tallet)

Skrevet

Kjekk kan mange være, hvis de utstråler vitalitet, er fint bygd eller lignende. De kan også være pene.

Å si at en mann er pen, tenker jeg at er mer uvanlig, og da er det fordi man har jevne ansiktstrekk og et generelt godt utseende.

Anonymkode: 9e90a...bc7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kjekk er best, pen er også ok. Men søt vil du ikke være, da gjør du noe feil med mindre det er venninner du vil ha.

Anonymkode: 27867...a4d

Hva skiller kjekk fra pen?

• Liker 1
Skrevet
Athena79 skrev (4 minutter siden):

Leonardo DiCaprio vil jeg si var en pen mann, da han var yngre (90-tallet)

Er det positivt å være pen syns du? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjekk kan mange være, hvis de utstråler vitalitet, er fint bygd eller lignende. De kan også være pene.

Å si at en mann er pen, tenker jeg at er mer uvanlig, og da er det fordi man har jevne ansiktstrekk og et generelt godt utseende.

Anonymkode: 9e90a...bc7

Ahh ok. Er vel bra om mannen har et godt utseende, syns du ikke? Eller bedre å være kjekk?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det positivt å være pen syns du? 

Det er i vertfall ikke negativt. 

Skrevet

Pen er et godt utgangspunkt. Pen er symmetrisk, fine trekk. Pen er i mine øyne enda finere enn kjekk, men er nok en del gamle som bruker pen om alle unge menn bare fordi de jo er penere enn gamle gubber 😅

Men om man er tiltrekkende kommer an på personligheten 

Anonymkode: e08b7...e13

• Liker 3
Skrevet

Bedre å være kjekk og søt enn pen. 

Da har du personlighet i tillegg. Er du pen, så har du bare et vakkert utseende. 

Skrevet

image.jpeg.5ddd69745720dcacd0790f09ac717057.jpeg
Pen/vakker mann

image.jpeg.dca040f70b3f7b903450b31506a8bb67.jpeg
Kjekk mann

Min subjektive mening. De pene/vakre er «perfekte» mens de kjekke er hotte. Ja takk begge deler 😁

Anonymkode: 72ff2...819

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Pen er et godt utgangspunkt. Pen er symmetrisk, fine trekk. Pen er i mine øyne enda finere enn kjekk, men er nok en del gamle som bruker pen om alle unge menn bare fordi de jo er penere enn gamle gubber 😅

Men om man er tiltrekkende kommer an på personligheten 

Anonymkode: e08b7...e13

Enig, en pen mann er enda finere enn kjekk. 

• Liker 1
Skrevet
Vinterjenta skrev (7 minutter siden):

Bedre å være kjekk og søt enn pen. 

Da har du personlighet i tillegg. Er du pen, så har du bare et vakkert utseende. 

Hva vet du om personligheten min? 😄

Jeg snakker direkte om utseende, ikke hele auraen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

image.jpeg.5ddd69745720dcacd0790f09ac717057.jpeg
Pen/vakker mann

image.jpeg.dca040f70b3f7b903450b31506a8bb67.jpeg
Kjekk mann

Min subjektive mening. De pene/vakre er «perfekte» mens de kjekke er hotte. Ja takk begge deler 😁

Ahh, ga mening ja!

Han første var jo mye kjekkere/penere da? Pen virker jo å være enda bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva vet du om personligheten min? 😄

Jeg snakker direkte om utseende, ikke hele auraen. 

Pen= modellpen, symmetrisk, perfekt. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

I mitt hode så vil jeg si at det oftere er yngre menn som jeg ville betegnet som pene, de blir gjerne kjekke menn etterhvert som de blir eldre. 

Eksempelvis så synes Leonardo Dicaprio var pen da han var ung, men ble ikke kjekk før han ble over 30. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...