AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Hvor lenge kan man gå til psykiatrisk sykepleier i kommunen? Er der noe tidsbegrensning? Anonymkode: 45bd4...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Og hva kan en psykiatrisk sykepleier bidra med? Anonymkode: daab6...4ca
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og hva kan en psykiatrisk sykepleier bidra med? Anonymkode: daab6...4ca Samtaler? Anonymkode: 45bd4...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 I vår kommune er det alle fall ingen tidsbegrensing. Noen av klientene mine har jeg hatt siden jeg begynte der for 7 år siden Anonymkode: e4cf0...970
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I vår kommune er det alle fall ingen tidsbegrensing. Noen av klientene mine har jeg hatt siden jeg begynte der for 7 år siden Anonymkode: e4cf0...970 Hjelper det? Får de framgang i terapien? Anonymkode: 498de...136
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjelper det? Får de framgang i terapien? Anonymkode: 498de...136 Det er ikke alle som kan håpe på framgang. Noen er kronisk psykisk syke og trenger bare å beholde en viss livskvalitet. Anonymkode: 2d50c...0ff 2
Purple_Pixiedust Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Jeg går ikke i terapi der, men følges opp av to stykker fra psykiatrisk oppfølgingstjeneste i kommunen som er psykiatrisk sykepleiere, og de har jeg hatt siden 2018. Så lenge jeg selv føler for det så fortsetter det.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I vår kommune er det alle fall ingen tidsbegrensing. Noen av klientene mine har jeg hatt siden jeg begynte der for 7 år siden Anonymkode: e4cf0...970 Så bra, håper det er likt her 🙂 Anonymkode: 45bd4...9e5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvor lenge kan man gå til psykiatrisk sykepleier i kommunen? Er der noe tidsbegrensning? Anonymkode: 45bd4...9e5 Jeg har gjort det i åtte år. Sykepleieren bidrar med mye forskjellig, men på papiret dreier det seg om støttesamtaler. I praksis har det blitt hjelp til alt fra å kunne lufte dagsaktuelle situasjoner, få råd om alt fra DPS til familieforhold, tanker rundt egen psyke, realitetsorienteringer og mye annet. Støtte ved kontakt til andre instanser som NAV og fastlege. Hjemmebesøk når det er perioder som er såpass dårlige at jeg ikke kommer meg ut. Listen er egentlig så lang at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne, eller hva som betyr mest. Det jeg vet, er at det har vært uvurderlig å ha en slik "støttespiller", som jeg føler på mange måter har bidratt mer til behandling enn flere av de som faktisk står oppført som behandlere! Anonymkode: 796ae...2f7
neon_sun Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 I vår kommune jobbes det etter vedtak. Det vil si at man søker til kommunens forvaltning og får utdelt tid/oppfølging etter behov. Når det er en måned igjen av vedtaket evaluerer vi vedtakene i samråd med brukerene og evnt ber om forlengelse, endring av behov eller avslutning. Mange av brukerene har jeg/vi hatt i årevis, noen har nok med en periode, noen kommer igjen med jevne mellomrom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå