AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #61 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når du vet at dama du er med egentlig tenker "hadde ikke gjort noe om den var litt større" så er det ganske turn-off. Anonymkode: 85356...90d Ærlig talt det er ingen som tenker sånn om kjæresten sin, da hadde man ikke vært sammen med han. Man kan alltids gå rundt å tenke "hadde ikke gjort noe om dama hadde større pupper", "hadde ikke gjort noe om vi så ut som kim kardashian og Brad pitt", "hadde ikke gjort noe om jeg hadde et fint hus istedet for leilighet", "hadde ikke gjort noe om jeg var steinrik og hadde yacht til 50 millioner" Men de som går rundt å tenker sånn og lar det påvirke så mye at man er misfornøyd med det man har de trenger kognitiv terapi og er ikke psykisk friske. Med din negative innstilling høres det ut som at du er en av de som trenger nettopp kognitiv terapi og slutte å tenke så negativt om deg selv og andre. Aksepter livet som det er og vær fornøyd med at det ikke er værre. Du kunne trossalt hatt mikropenis, eller bli født med bare en balle, eller hatt kronisk ereksjonssvikt, eller hatt aids.... Anonymkode: ae022...7ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #62 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ærlig talt det er ingen som tenker sånn om kjæresten sin, da hadde man ikke vært sammen med han. Man kan alltids gå rundt å tenke "hadde ikke gjort noe om dama hadde større pupper", "hadde ikke gjort noe om vi så ut som kim kardashian og Brad pitt", "hadde ikke gjort noe om jeg hadde et fint hus istedet for leilighet", "hadde ikke gjort noe om jeg var steinrik og hadde yacht til 50 millioner" Men de som går rundt å tenker sånn og lar det påvirke så mye at man er misfornøyd med det man har de trenger kognitiv terapi og er ikke psykisk friske. Med din negative innstilling høres det ut som at du er en av de som trenger nettopp kognitiv terapi og slutte å tenke så negativt om deg selv og andre. Aksepter livet som det er og vær fornøyd med at det ikke er værre. Du kunne trossalt hatt mikropenis, eller bli født med bare en balle, eller hatt kronisk ereksjonssvikt, eller hatt aids.... Anonymkode: ae022...7ad Nei, kvinner har ingen meninger om størrelse på penis 🤡 Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #63 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, kvinner har ingen meninger om størrelse på penis 🤡 Anonymkode: 85356...90d Hvis du har litt lengre hukommelse enn 10 sekunder og øyne å lese med kan du lese hva jeg har skrevet åpent om mine meninger om størrelse i tidligere kommentarer i tråden. Jeg ser til og med ut til å være den som er mest åpen i tråden om størrelsens betydelse og hvorfor, så du bommer så jævlig og gjør deg selv til klovnen her Anonymkode: ae022...7ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 19. november 2021 #64 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, kvinner har ingen meninger om størrelse på penis 🤡 Anonymkode: 85356...90d Noen bryr seg, andre gjør ikke. Noen bryr seg, fordi de ikke vil ha for stor. Andre bryr seg, fordi de ikke vil ha for liten. Vi er forskjellige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #65 Del Skrevet 19. november 2021 Så deilig ut! Anonymkode: 1a9b2...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #66 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du har litt lengre hukommelse enn 10 sekunder og øyne å lese med kan du lese hva jeg har skrevet åpent om mine meninger om størrelse i tidligere kommentarer i tråden. Jeg ser til og med ut til å være den som er mest åpen i tråden om størrelsens betydelse og hvorfor, så du bommer så jævlig og gjør deg selv til klovnen her Anonymkode: ae022...7ad Du tenker sånn, men samtidig sier at ingen tenker sånn? 🤡 Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #67 Del Skrevet 20. november 2021 SlemUlv skrev (17 minutter siden): Noen bryr seg, andre gjør ikke. Noen bryr seg, fordi de ikke vil ha for stor. Andre bryr seg, fordi de ikke vil ha for liten. Vi er forskjellige. Noen er mer tilgivende Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #68 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tenker sånn, men samtidig sier at ingen tenker sånn? 🤡 Anonymkode: 85356...90d Prøv igjen troll Anonymkode: ae022...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #69 Del Skrevet 20. november 2021 Rart det kun er omskjærte peniser i disse trådene. Liker bedre pikk med forhud. Anonymkode: c9ad1...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 20. november 2021 #70 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen er mer tilgivende Anonymkode: 85356...90d Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #71 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men du hadde vel ikke hatt noe problem med en slik en? Eller må du varmes opp først? Anonymkode: f1e06...83f Jeg veit ikke om den ville gått inn, jeg har slitt med at jeg er trang og prøvd å vie meg ut men det tar tid. Anonymkode: c289f...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. november 2021 #72 Del Skrevet 20. november 2021 Den du TS siterer på Reddit er jo en skikkelig stolt skrytpave og hoverer med å sprenge kvinner, så du vet vel egentlig svaret du før du spør her på forumet? Og leser du kommentarene ser du jo at alle kvinner får "vann i munn" av den. Så det er nok også derfor du vil få to forskjellige svar på Reddit og KG, og mest sannsynlig finnes det bare sprengkåte kvinner på Reddit som svarer ja på alt... Hvis du har den størrelsen må du ikke falle i kukskrytfella, la heller kvinner IRL skryte av den så du bygger selvtillit. Og her inne er ikke stor kuk normalt, selv om de får bildebevis.. Husk bare at det er forskjellige svar IRL, Reddit og KG, og en slik størrelse må brukes med fornuft gjennom kommunikasjon. Menn burde lære seg snart at det er bedre å motta skryt av bruken, enn å skryte av størrelsen🙄 Til kvinner som går lei av den skrytingen burde spørre: Vet du egentlig hva kvinner sier når de får en stor kuk inni seg? Blir svaret... Eeh nei, hva da? hva sier de? svar da for pokker! Da er den iallefall ikke såå stor😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #73 Del Skrevet 23. november 2021 Det var det minste penishodet jeg har sett. Hva har skjedd med det? Anonymkode: a1b3e...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå