Pearl Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Er det noen her som kan hjelpe meg angående CD av Peter Gabriel. Har han kommet med en Best of CD og DVD. På NRK har de sent om natta vist en fantastisk konsert av ham, men jeg har ikke peiling på hvilke dette er. Noen som kan guide meg litt og eventuelt komme med anbefaling på MUST kjøp av Gabriel.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Det er denne http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=72434912819
Kafka Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Ah! Sweeeeet!!! Denne ovenfor MÅ du bare ha deg! Løp og kjøp!!!
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Hvis du bare skal ha én plate med Gabriel, så få i det minste med en der du også får "shock the monkey" og aller helst "Biko." Gode, gamle "Peter Gabriel plays live" finnes forhåpentligvis i noe mer moderne format enn min gamle dobbelt-lp...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 For ikke å glemme gammel-gammel Gabriel fra Genesis dagene.
*Shira* Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Enig med Dum. Skal du ha en Peter Gabriel plate må det bli Peter Gabriel - Plays Live den er helt RÅ! Liker også SO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå