Gjest sjura Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg var innom jobben til pappa her en dag, og da så jeg verdens peneste gutt. Jeg er 22 år, og har lyst til å bli mer kjent med ham, men vet ikke hvordan. Kommer ikke til å dra tilbake dit på ei god stund og synes det blir for dumt å sende han sms ettersom det er kollegaen til paapa.Kan noen komme med noen tips til meg?Takk
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Hvorfor ikke gjøre deg et ærend innom jobben til din far? Det må da være det enkleste.
Gjest JFK Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Conspiracy theories.. Hmmm! Nei! Pussig å møte deg da! Jeg skulle bare levere tilbake noen binders som pappa glemte i bilen min for noen dager siden. Bla bla bla. Jenter og strategi...la oss komplisere ting fullstendig slik at vi har noe å spørre våre intetanende venninder om neste gang hønetinget er i sesjon. KISS. Står for "keep it simple & stupid". Dvs at dersom han er så betagende i dine øyner bør du la pappa være pappa og heler gå for det ved å la gutten vite at du er interessert i å møte han. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå