Gå til innhold

Misjonær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater foretrekker for det meste misjonær, trodde menn var mer fan av doggy og annet. Hvorfor vil han holde seg mest til det? Dere menn som foretrekker misjonær, hvorfor gjør dere det? Er han kanskje mer sånn romantisk type? 

Anonymkode: e4dc1...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han jeg dater foretrekker for det meste misjonær, trodde menn var mer fan av doggy og annet. Hvorfor vil han holde seg mest til det? Dere menn som foretrekker misjonær, hvorfor gjør dere det? Er han kanskje mer sånn romantisk type? 

Anonymkode: e4dc1...fff

Liker det best selv da det er mest behagelig 🤷🏼‍♂️. Ikke noe hokus pokus.

Da jeg var yngre kunne det være spennende å prøve all verden av stillinger, men alltid falt tilbake til misjonær som den mest behagelige.

Skrevet

Jeg er kvinne og syns misjonær er best. Noen menn liker å avslutte med doggy men alle jeg har vært med liker misjonær best. Doggy er upersonlig, misjonær trenger ikke være romantisk men kan være det. Man blir mye kåtere av kropp til kropp og penis stimulerer mye bedre i misjonær, i tillegg kan jeg spre bena og stimulere klitten samtidig og ha den deilige utsikten opp til en kjekk mann og se hans muskler jobbe og ansiktsuttrykket hans nye og visa verca:) 

Anonymkode: c051f...7c4

• Liker 4
Skrevet

Synes penis stimulerer best i doggy jeg da. Er kvinne. Kjenner mest i doggy.  Skjønner ikke hvordan dere klarer å stimulere klitten i misjonær? Da ligger han jo oppå deg. Jeg stimulerer ikke klitten i doggy heller for jeg liker ikke dem kombinasjonen. Kan bare stimulere klitten hvis jeg ikke blir pult samtidig. 

Anonymkode: b7e73...716

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Synes penis stimulerer best i doggy jeg da. Er kvinne. Kjenner mest i doggy.  Skjønner ikke hvordan dere klarer å stimulere klitten i misjonær? Da ligger han jo oppå deg. Jeg stimulerer ikke klitten i doggy heller for jeg liker ikke dem kombinasjonen. Kan bare stimulere klitten hvis jeg ikke blir pult samtidig. 

Anonymkode: b7e73...716

Men stimulerer du klitten selv med handa? Eller gjør han det på deg? Det har jeg aldri gjort, det minner jo nesten om onanering. Prøv cat-stillingen  i misjonær og du vil få fantastiske orgasmer..Da gnis du mot han. 

Anonymkode: 20a06...be1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men stimulerer du klitten selv med handa? Eller gjør han det på deg? Det har jeg aldri gjort, det minner jo nesten om onanering. Prøv cat-stillingen  i misjonær og du vil få fantastiske orgasmer..Da gnis du mot han. 

Anonymkode: 20a06...be1

Enig skulle til å svare henne pm CAT stillingen! 

En annen variant av misjonær med klitoris stimulering fra enten han eller meg selv er å ligge med knærne oppover i froskestilling som gir god tilgang til klitoris når han holder overkroppen sin oppe eller står på knærne å tar meg 

Anonymkode: c051f...7c4

• Liker 1
Skrevet

Misjonær kan føles mer intimt. Man ser hverandre.

Anonymkode: 5c1f3...c42

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke for intenging at misjonær er den desidert mest brukt stillingen.

Anonymkode: 545af...065

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...