Gå til innhold

Jeg skal la meg smitte i januar.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lawyam skrev (6 minutter siden):

Jeg tror egentlig dette er en trolletråd.

Da har du ikke fått med deg hva som skjer om dagen og det sinnsyke presset.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lovis Fenja skrev (3 minutter siden):

Ja. Jeg er lei av å bli behandlet som et utskudd, men det har jo myndighetene lagt opp til. Snart har uvaksinerte hverken jobb eller venner. Jeg vet at det er en sjanse å ta, men hvis alle MÅ en av delene, så velger jeg smitte framfor sprøyte.

De fleste behandler ikke uvaksinerte som utskudd, men det avhenger av om de insisterer på å leve som før og gi farken eller om de innbyr til tillitt. Det er ingen grunn å ha tillitt til en uvaksinert som er på byen og fester vilt og ingen grunn til å ha tillitt til de som ønsker å smitte seg. Ingen.

Skrevet

Hvis du bare kan garantere at du ikke smitter noen andre når du blir frivillig yngleplass for dette sars viruset, så må du gjerne teste ut denne hypotesen på både polio og meslinger også.

Synes det er stygt gjort hvis du derimot skulle trenge helsehjelp likevel, og det går på bekostning av noen andre som faktisk trenger det mer, når du kunne ha beskyttet deg.

• Liker 5
Skrevet

Slike tråder får meg til å heie skikkelig på Darwinismen.

• Liker 7
Skrevet

Hvilke bivirkninger av vaksinen er du redd for? De som ikke er rapportert enda, altså langtidsbivirkner?

Skrevet
Guppy88 skrev (3 minutter siden):

Slike tråder får meg til å heie skikkelig på Darwinismen.

Du er ikke alene. Tenk å risikere livet fordi en er antivaxer. Synes det høres ut som et barn i trassalderen jeg.

• Liker 9
Skrevet
Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Du er ikke alene. Tenk å risikere livet fordi en er antivaxer. Synes det høres ut som et barn i trassalderen jeg.

Risikere livet faktisk.. Hvor mange unge friske mennesker har dødd av covid?

• Liker 7
Skrevet
Adara skrev (15 minutter siden):

Det betyr ikke at man ikke kan dø av covid og smitte andre.

• Liker 3
Skrevet
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Det betyr ikke at man ikke kan dø av covid og smitte andre.

Du kan dø i trafikken, og drepe andre. Å si at hun risikerer livet blir for dumt. 

• Liker 6
Skrevet
Adara skrev (36 minutter siden):

Altfor mange!!!!!!

Skrevet

Da får du håpe at du ikke er en av de uheldig som blir alvorlig syk, eller som må leve med alvorlige   ettervirkninger i måneder  eller år etter smitte. For ja det er en reel risiko. spesielt sistnevnte , da det er mange der, som lever med plager som påvirker dagliglivet deres  i veldig stor grad, som gjør dem ut av stand til å gå på jobb, skole trene osv

• Liker 4
Skrevet
Lawyam skrev (Akkurat nå):

Altfor mange!!!!!!

Javel? Kilder?

• Liker 4
Skrevet

Grunnen til at jeg vil gjøre det kontrollert er jo nettopp fordi jeg ikke vil risikere andre! Og fordi jeg vil ta hensyn til jobben. Hvis jeg bare pådrar meg det på trikken så kan jeg jo smitte andre uten å vite det.

• Liker 4
Skrevet
Lovis Fenja skrev (1 time siden):

Ja. Jeg er lei av å bli behandlet som et utskudd, men det har jo myndighetene lagt opp til. Snart har uvaksinerte hverken jobb eller venner. Jeg vet at det er en sjanse å ta, men hvis alle MÅ en av delene, så velger jeg smitte framfor sprøyte.

Ja myndighetene og Bill Gates, ikke sant?

Skrevet (endret)
Lana01 skrev (5 minutter siden):

Da får du håpe at du ikke er en av de uheldig som blir alvorlig syk, eller som må leve med alvorlige   ettervirkninger i måneder  eller år etter smitte. For ja det er en reel risiko. spesielt sistnevnte , da det er mange der, som lever med plager som påvirker dagliglivet deres  i veldig stor grad, som gjør dem ut av stand til å gå på jobb, skole trene osv

Ja, er jo redd for det, men uten vaksinepass så får man jo heller ikke deltatt i livet. 

Endret av Lovis Fenja
  • Liker 4
Skrevet
Lawyam skrev (6 minutter siden):

Altfor mange!!!!!!

To stk 0-39 har dødd av covid i Norge. Godt over 1000 alvorlige bivirkninger i samme aldersgruppe.

You do the math.

• Liker 8
Skrevet
Lovis Fenja skrev (1 minutt siden):

Ja, er jo redd for det, men uten vaksinepass så får man jo heller ikke deltatt i livet. 

This is life!

Skrevet

Lykke til med det. Får krysse fingrene for at du ikke får alvorlig forløp og tar en sengeplass fra de virkelig ufortjente syke på sykehuset 🤞🏻

• Liker 3
Skrevet
Lawyam skrev (1 minutt siden):

This is life!

Nettopp. Derfor man må gjøre tiltak selv. Har ikke råd til å miste jobben f eks.

• Liker 2
Skrevet
*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Lykke til med det. Får krysse fingrene for at du ikke får alvorlig forløp og tar en sengeplass fra de virkelig ufortjente syke på sykehuset 🤞🏻

Jeg tror det er like stor sjanse som å vinne i lotto å ende på sykehuset. Jeg er sterk og frisk og har bedre kosthold enn 95% av den jevne nordmann. Jeg er derimot litt redd for å slite med ting i ettertid, men sjansen er liten for det også.

• Liker 5
  • Opprett ny...