AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Del Skrevet 19. november 2021 Hva synes dere om jentenavnene Sval eller Svea? Anonymkode: 81f3c...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Del Skrevet 19. november 2021 Sval Anonymkode: dbbe9...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 19. november 2021 #3 Del Skrevet 19. november 2021 Med Svea går mine tanker umiddelbart til Svea Finans 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. november 2021 #4 Del Skrevet 19. november 2021 Når du nevner dem samtidig tenker jeg mest på Svalbard. Svea er en nedlagt gruveby der oppe. Hvis jeg måtte velge ett av de to navnene ville det blitt Sval, men jeg liker egentlig ingen av dem spesielt godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Del Skrevet 19. november 2021 MÅ alle poste slike harry navnetråder for tiden?? Hva med et normalt navn som ungen faktisk kan leve med? Anonymkode: ef64e...4de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): MÅ alle poste slike harry navnetråder for tiden?? Hva med et normalt navn som ungen faktisk kan leve med? Anonymkode: ef64e...4de Regnes navnene Sval og Svea som harry navn? Anonymkode: 81f3c...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Del Skrevet 19. november 2021 Sval Anonymkode: d92a7...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Regnes navnene Sval og Svea som harry navn? Anonymkode: 81f3c...efa Ikke direkte harry i mine ører. Men litt lavstatus-navn. Anonymkode: 70aad...24f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Del Skrevet 19. november 2021 Ja, vi har jo Svea Finans, Svea Fyrverkeri, Svea Maskiner, Svea Klær osv. Gå for Svea du. Får det ikke mer Harry enn det. Alltid like underholdende når foreldre skal ha spesielle navn på barna sine for egen oppmerksomhets skyld. Anonymkode: 52fcc...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Del Skrevet 21. november 2021 Svea Finans og Svalgang, er det jeg får assosiasjoner til. Anonymkode: f5ca6...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Del Skrevet 21. november 2021 Sval er vakkert. Men sikkert bare fordi artisten Sval er så fin ❤️ Personlig hadde jeg ikke vært "tøff" nok, og jeg tror navnet er relativt lite utbredt fordi to voksne faktisk skal like det. Oddsen for å finne to voksne som liker akkurat det navnet er vel liten... Svea kan man ikke kalle et et barn. Anonymkode: 0bba6...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2021 #12 Del Skrevet 21. november 2021 Sval. Svea er en jakke og et firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå