Gå til innhold

Prosjekt lørdagsdate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en singel kvinne i 30 åra, som trives veldig som singel. Jeg slipper alt dette med forpliktelser et forhold innebærer pluss at jeg har en del issues som gjør forhold litt ekstra vanskelig for meg. Jeg trives ikke med å vise meg sårbar og komme veldig nær emosjonelt, men klarer fint å nyte overfladiske stadiet i forholdet. Uansett så føler jeg idag for å finne meg en date til lørdag, en date hvor man finner på noe koselig tar seg en drink prater koser oss og er kjemien riktig så vil jeg såklart ha litt sengekos også, men skal gi beskjed til daten i forkant at han ikke skal trenge å ta kontakt med meg dagen etter. 

Nå har jeg lastet ned tinder, vel å merke uten bildet og med feil alder og navn. Har fått typ 5 match til nå iløpet av en halvtime. Har sendt dem alle den samme meldingen om de ønsker å finne på noe til lørdag. Da er det bare vente å se hvor langt man kommer med dette. 

De som ønsker kan følge med i denne tråden og prosjektutviklingen.  

Anonymkode: 5564a...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor feil alder?

Anonymkode: f7b83...693

• Liker 1
Skrevet

Dette er selvskading hvis du ikke tilhører 8 på skalaen. Ha i det minste bilde i profilen, så slipper du ubehageligheter.

Anonymkode: 3a2fc...eae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er selvskading hvis du ikke tilhører 8 på skalaen. Ha i det minste bilde i profilen, så slipper du ubehageligheter.

Anonymkode: 3a2fc...eae

Jeg er 8 garantert, så derfor ikke redd for å møte på ubehag. Har til nå vist bildet til en av de jeg har matchet med og han svarte svært positivt tilbake. Grunnen til at jeg har oppgitt feil alder og navn er fordi jeg ønsker ikke treffe dem igjen noe mer enn den ene gangen. Liker tanken på at de ikke vet hvem jeg er, det er bare en greie som jeg vil prøve. Men skal såklart være ærlig med dem om det i forkant, at de ikke skal forvente noe mer enn denne ene dagen. Tror strengt tatt ikke at gutter blir så såret av slikt heller, er vel mer vinn vinn situasjon. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor feil alder?

Anonymkode: f7b83...693

Fordi menn liker yngre kvinner mer og det vil hjelpe på å få flere match å velge mellom. Har uansett ikke noe å si ellers da jeg ser yngre ut enn jeg er pluss at jeg ikke skal se noen av dem igjen etter denne daten. Hvem enn det blir med. 

• Liker 1
Skrevet

Nice try, troll.

Anonymkode: ae6e0...90b

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater også selv om jeg ikke nødvendigvis vil ha forhold, men hvorfor vil du ikke ha en melding dagen etter? Om han er innforstått med at dere ikke skal være kjærester eller noe.. 

Anonymkode: 07658...d73

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nice try, troll.

Anonymkode: ae6e0...90b

Hehe, dette er helt sant. Jeg vil gjerne prate litt først og se dem blant mennesker ute og kjenne en viss kjemi før jeg drar det lenger, men jeg ønsker ikke se dem igjen fordi jeg ikke ønsker forhold eller prioritere en mann i livet utenom den ene dagen. Ikke kan han spore meg opp heller mtp feil navn og alder pluss at det vil bare gjøre det hele mer spennende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg dater også selv om jeg ikke nødvendigvis vil ha forhold, men hvorfor vil du ikke ha en melding dagen etter? Om han er innforstått med at dere ikke skal være kjærester eller noe.. 

Hvorfor skal han da sende meg melding? Jeg ønsker ikke havne i noe slags situasjon/relasjon/prat utenom den ene dagen. Vil ikke ha slikt i livet mitt. Så må vite at det er det det er og ikke noe mer. Ellers begynner kvinne hjernen min å tenke for mye og det skaper bare trøbbel. Klare grenser er viktig for å ikke havne der. 

Skrevet

Hvorfor skal han da sende meg melding? Jeg ønsker ikke havne i noe slags situasjon/relasjon/prat utenom den ene dagen. Vil ikke ha slikt i livet mitt. Så må vite at det er det det er og ikke noe mer. Ellers begynner kvinne hjernen min å tenke for mye og det skaper bare trøbbel. Klare grenser er viktig for å ikke havne der. 

Jeg er også veldig ivrig på grensesetting. Men av og til vet du ikke helt hva du kommer til å føle dagen derpå selv om du har lagt en plan.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er også veldig ivrig på grensesetting. Men av og til vet du ikke helt hva du kommer til å føle dagen derpå selv om du har lagt en plan.

Om han først blir med hjem så blir det avtalt overnatting, så hva jeg føler dagen derpå kan tas på morningen før han sendes hjem. Glemte nevne den delen. Poenget er  ut av syne ut av sinn. 

Skrevet

Prosjekt update!

Samtalene på tinder går litt tregt, de som har sett bilder har vært positive, noen har planer og ønsket treffe idag eller annen dag, men det er ikke hva jeg vil så de får settes bort. Burde ha startet på dette prosjektet litt tidligere, men venter svar fra 2 som skal se an om de kan få endret planer slik at vi kan treffes imorgen. 

Skrevet

Du skal finne deg en date ved å fremstå som en annen. Hva er poenget med å bytte alder? Kommer jo ikke til å være en god opplevelse for daten om du er 10-20 år eldre enn det du er? 

Har selv vært på blind date. Altså, ikke bilde, men jeg har ikke løyet om alder - ser ikke poenget med det. 

• Liker 1
Skrevet

Ok lykke til :) Jeg skal lage kylling wuk til middag i dag 

Anonymkode: 04466...570

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (7 minutter siden):

Du skal finne deg en date ved å fremstå som en annen. Hva er poenget med å bytte alder? Kommer jo ikke til å være en god opplevelse for daten om du er 10-20 år eldre enn det du er? 

Har selv vært på blind date. Altså, ikke bilde, men jeg har ikke løyet om alder - ser ikke poenget med det. 

Det er snakk om 1 års forskjell, fra 30 til 29. Ingen stor tanke bak det annet enn at det vil bli flere match, bare god markedsføring, jeg ser mye yngre ut enn 29 uansett. Tror ikke dere trenger å bekymre dere så mye for løgn her, vi snakker om tinder og forhåndsavtalte forventninger. Bilder blir også vist i forkant. 

Skrevet

Ok lykke til :) Jeg skal lage kylling wuk til middag i dag 

Anonymkode: 04466...570

Kan jeg få oppskrift? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er snakk om 1 års forskjell, fra 30 til 29. Ingen stor tanke bak det annet enn at det vil bli flere match, bare god markedsføring, jeg ser mye yngre ut enn 29 uansett. Tror ikke dere trenger å bekymre dere så mye for løgn her, vi snakker om tinder og forhåndsavtalte forventninger. Bilder blir også vist i forkant. 

Oj, så skummelt å være tredve år. 🙄 Hvem er det du prøver å tiltrekke, tyveåringer? Jeg er i tredveårene, har bilder og blir kontakten av 25 åringer (er ikke interessert i dem), men å gå fra 29 til 30 stopper ikke noen fra interesse altså. 

Synes det er tragisk med folk som lyver på alder. Om du kun er interessert i ONS, så spiller da ikke alder noen rolle uansett. 

Linnéa Myhre er i media om dagen, hun har visstnok fått seg ny type. Hun er 31, han er 29. 

Endret av CorvusCorax
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Oj, så skummelt å være tredve år. 🙄 Hvem er det du prøver å tiltrekke, tyveåringer? Jeg er i tredveårene, har bilder og blir kontakten av 25 åringer (er ikke interessert i dem), men å gå fra 29 til 30 stopper ikke noen fra interesse altså. 

Synes det er tragisk med folk som lyver på alder. Om du kun er interessert i ONS, så spiller da ikke alder noen rolle uansett. 

Linnéa Myhre er i media om dagen, hun har visstnok fått seg ny type. Hun er 31, han er 29. 

Ro deg ned. Ikke la deg plage så mye av at jeg har 29 istedenfor 30 på en tinderprofil uten bildet og uten bio. Ikke bekymre deg så fælt om meg og de gutta som ønsker ONS. Tanken bak alder var ikke så dyptenkt som du skal ha det til. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ro deg ned. Ikke la deg plage så mye av at jeg har 29 istedenfor 30 på en tinderprofil uten bildet og uten bio. Ikke bekymre deg så fælt om meg og de gutta som ønsker ONS. Tanken bak alder var ikke så dyptenkt som du skal ha det til. 

Tydeligvis når du velger å informere om det i HI. 

Skrevet
CorvusCorax skrev (4 minutter siden):

Tydeligvis når du velger å informere om det i HI. 

Ok, det går greit. Pust inn og ut.  Klem

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...