AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Min mann brøt for en tid tilbake tilliten min. Ved å ha kontakt på messenger med ei anna dame, over en lang periode, og prøvde å skjule det for meg. Problemet nå er jo at jeg tåler ikke at han prater med andre damer. Han fikk venneforespørsel fra ei han kjenner via jobb, på Facebook her om dagen. Å han godkjente. Jeg har nesten lyst til å forlange at han sletter henne igjen. Veit jo at han prater med denne dama på jobb innimellom. Å det er flere jeg er skeptisk til. Kjenner det knyter seg i magen når jeg tenker på at denne dama og fler er innom kontoret hans. Hva gjør jeg? Det er jo så vond følelse... Vi har vært sammen i over 20 år, og har to barn sammen. Anonymkode: 90edd...e48
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Skjønner deg godt. Hva skal man gjøre liksom? Men han er jo jævlig dum som legger til nye damer nå som han bør gjøre alt for å vinne tilitten din tilbake. Anonymkode: a4f56...476 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Så fint at du innser at dette er ditt problem og at det er du som må jobbe med dette, det er urimelig å legge begrensinger på han for dine følelser. Anonymkode: 05784...109 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint at du innser at dette er ditt problem og at det er du som må jobbe med dette, det er urimelig å legge begrensinger på han for dine følelser. Anonymkode: 05784...109 Til info; dette du sier her er en god hvilepute for alle som er emosjonelt og fysisk utro. Å si til en usikker og "paranoid" partner. "Det er ditt problem at du ikke stoler på meg, du må jobbe med deg selv!"..........sier han, mens han legger til dama fra jobben. Nei, alt faller ikke kun på ts. Er han tatt med buksene nede så får han værsågod gjøre en innsats i å gi henne tilbake tilliten. Å adde nok ei dame (har ingenting å si at hun kun er en kollega, en dame er en dame) er ikke måten å gjøre det på. Vi er nok flere som under forholdet fikk tredd nedover ørene at vi er hysteriske og ikke har noe å være sjalu for, og så har det senere vist seg at mannen har kost seg både her og der. Anonymkode: 3fc59...740 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til info; dette du sier her er en god hvilepute for alle som er emosjonelt og fysisk utro. Å si til en usikker og "paranoid" partner. "Det er ditt problem at du ikke stoler på meg, du må jobbe med deg selv!"..........sier han, mens han legger til dama fra jobben. Nei, alt faller ikke kun på ts. Er han tatt med buksene nede så får han værsågod gjøre en innsats i å gi henne tilbake tilliten. Å adde nok ei dame (har ingenting å si at hun kun er en kollega, en dame er en dame) er ikke måten å gjøre det på. Vi er nok flere som under forholdet fikk tredd nedover ørene at vi er hysteriske og ikke har noe å være sjalu for, og så har det senere vist seg at mannen har kost seg både her og der. Anonymkode: 3fc59...740 Han er ikke tatt med buksene nede, han har skrevet med en annen dame - for alt vi vet har han latt være si noe til TS fordi hun alltid har vært sjalu og urimelig. Sjalusi er alltid den sjalu sitt problem først og fremst, dersom de ikke kan leve i et forhold på grunn av sin sjalusi bør de avslutte forholdet sitt og leve alene. Særdeles få er skstremt sjalu som følge av utroskap. Anonymkode: 05784...109 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fint at du innser at dette er ditt problem og at det er du som må jobbe med dette, det er urimelig å legge begrensinger på han for dine følelser. Anonymkode: 05784...109 Er det det, når han har brutt tilliten? Ts Anonymkode: 90edd...e48 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det det, når han har brutt tilliten? Ts Anonymkode: 90edd...e48 Var du sjalu før dette skjedde? Anonymkode: 525a5...317
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 Når han har holdt på sånn så kan du fint forlange at han ikke skriver med andre jente rigjen og at han ikke legger til jenter med mindre det er en legitim grunn til det. F eks om en kollega adder han for å snakke om jobb så javel, men ikke om en jente fra fest adder han for å holde kontakten med han Anonymkode: 554b2...268 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det det, når han har brutt tilliten? Ts Anonymkode: 90edd...e48 Den tilliten var greit å bryte, slik det høres ut. Anonymkode: 09280...c1e
Nooni Skrevet 19. november 2021 #10 Skrevet 19. november 2021 Det høres ut som at du må ta initiativ til terapi sammen før han forsvinner. Her er det ikke bare ditt perspektiv som er viktig. Han lider nok også. 2
MacadamiaNut Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Den tilliten var greit å bryte, slik det høres ut. Anonymkode: 09280...c1e Hva vet du om dette?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 Nooni skrev (På 19.11.2021 den 19.20): Det høres ut som at du må ta initiativ til terapi sammen før han forsvinner. Her er det ikke bare ditt perspektiv som er viktig. Han lider nok også. Hvordan lider han tenker du? Ts Anonymkode: 90edd...e48
Doktor Dyregod Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 Har vært gift med ei som var meget sjalu. Ikke så lett. Har alltid hatt flest jentevenner. Hu ene var min beste venn. Fikk ikke lov å ha kontakt med hu. Skulle droppet det giftemålet. Men er ikke lett å se røde lamper når man har på seg forelskabrillene. Hadde mye skjult kontakt med denne venninna. Rett og slett for at kona ikke skulle ha det vondt. Hvis dette er den måten han brøt din tillit, så mener jeg at det er ditt problem og ikke hans. Kjærester har ingen rett til å bestemme hvem den andre kan være venn med. 2
McMary Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 Doktor Dyregod skrev (38 minutter siden): Har vært gift med ei som var meget sjalu. Ikke så lett. Har alltid hatt flest jentevenner. Hu ene var min beste venn. Fikk ikke lov å ha kontakt med hu. Skulle droppet det giftemålet. Men er ikke lett å se røde lamper når man har på seg forelskabrillene. Hadde mye skjult kontakt med denne venninna. Rett og slett for at kona ikke skulle ha det vondt. Hvis dette er den måten han brøt din tillit, så mener jeg at det er ditt problem og ikke hans. Kjærester har ingen rett til å bestemme hvem den andre kan være venn med. Kjærester har ikke rett til å lyve å gå bak ryggen til den andre heller. Hvis den venninna var viktig å ha kontakt med så skulle du sagt det når du gjorde det. Ikke vært så konfliktsky. Hvis det gikk over hennes grense skulle dere ikke vært sammen. Du lurte henne. 3
Doktor Dyregod Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 McMary skrev (40 minutter siden): Kjærester har ikke rett til å lyve å gå bak ryggen til den andre heller. Hvis den venninna var viktig å ha kontakt med så skulle du sagt det når du gjorde det. Ikke vært så konfliktsky. Hvis det gikk over hennes grense skulle dere ikke vært sammen. Du lurte henne. Som jeg sa: ikke lett å se røde lys når man er forelska. For sånn sjalusi er bare dritt. Og ødelegger alt den kommer i nærheten av. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #16 Skrevet 20. november 2021 Uten tillit er det bedre å være singel. Anonymkode: fa1dd...084
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #17 Skrevet 20. november 2021 Hva var grunnen til at han følte at han måtte skjule kontakten med kvinnen på messenger? Anonymkode: f5b4e...023 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #18 Skrevet 20. november 2021 Jeg kan ikke forstå at noen kan mene at denne mannen ikke skal kunne legge til kvinnelige kollegaer på Facebook. Hvordan kan du se for deg at han skal kunne leve med slike regler? Anonymkode: 884d8...671 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #19 Skrevet 20. november 2021 Tror du at det kan hjelpe deg om du får tilgang til mobilen hans for å se av og til? Jeg spør fordi jeg skjønner hva du står i, og fordi jeg har vært på nok firmafester i ulike bransjer til å se hvor kåte og dumme menn kan være. Anonymkode: 38b87...f25
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror du at det kan hjelpe deg om du får tilgang til mobilen hans for å se av og til? Jeg spør fordi jeg skjønner hva du står i, og fordi jeg har vært på nok firmafester i ulike bransjer til å se hvor kåte og dumme menn kan være. Anonymkode: 38b87...f25 Det beste er nok å unngå å være kjæreste med en dum, impulsiv mann. Anonymkode: d457e...9e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå