Gå til innhold

Sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik å forstå at går man uten sokker har man en fotfetish. Er det virkelig slik at dette tenker folk ?

Anonymkode: 43561...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: c4b58...8dc

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at hvis man går uten sokker er man varm på beina🤷🏼‍♀️

Skrevet

Nei, det jeg tenker er at folk som går rundt hjemme uten sokker selv om gulvet er iskaldt, er rare mennesker. Det er rart å skru opp varmen betydelig i stedet for å dra på seg et par ullsokker.

Anonymkode: dc2b3...0a3

Skrevet

Jeg har tenkt at de som går uten sokker ikke har så veldig følsomme føtter. Jeg liker ikke å gå i sko uten sokker. 

Anonymkode: cbc15...e74

Skrevet

De med fotfetisj går vel heller med sokker, de tenker at føtter er sensitive greier som de selv tenner på og da vil de ikke vise dem fram til alle.

Anonymkode: 6c878...5eb

Skrevet

Er jo ei som kaller seg Barbeint her. Hun liker visst bare å gå barbeint hele året. Tipper hun snart svarer i denne tråden. Mener å huske at hun har fetisjer på så mye rart, men det blir bare spekulasjoner, som er ulovlig her🙈

Anonymkode: c4b58...8dc

Skrevet

Nei, men man har fotfetisj hvis man bruker masse tid på å snakke om hvor deilig det er å gå barbeint i skoene dag ut og dag inn på Kvinneguiden. Og hvis dette er et tema som virkelig engasjerer en.

Anonymkode: a321d...87e

• Liker 1
Skrevet

Jeg fryser lett, bruker alltid to par tennissokker (typ Nike eller Adidas) hele året. Bare midt på sommeren at jeg bare bruker ett par og sjelden da også. Fryser lett på føttene selv om jeg går i shorts og t-skjorte. Om vinteren er det ullsokker over. Kan ikke fatte at noen er så annerledes skrudd sammen enn meg at de går barbent hele året. Og barbent i sko er bare svett og ekkelt. Sokker er myke og komfortable, i alle fall de jeg bruker. 

Anonymkode: 61d1d...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...