AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Jeg har datet i dame i stund. Hun har vært hjemme hos meg før, men i går da hun var her så hun i skapet på badet. Og hun syns det var hysterisk morsomt at jeg bruker serum, øyekrem, rens, natt og dagkrem fra ole henriksen. For det er jo ment kun for kvinner. Men jeg mener det ikke spiller noe rolle, jeg syns de er gode produkter. De har jo ikke noe spesiell feminin lukt, lukter jo sitrus, appelsin. Men ble jo selvsagt litt flau pga måten hun reagerte på. Hun holdt på med dette å gjøre narr HELE kvelden! Det frister lite å holde på med henne lengre. Noe som er synd siden hun ellers er helt fantastisk. Er jeg skikkelig sær for å ønske å ta vare på huden min? Vil kvinner flest reagert med å gjøre narr? Anonymkode: c18dd...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Det er supert du tar vare på huden din. Hun syns nok bare det var uvant for vi lærer jo alle sammen fra patriarkatet at menn ikke gjør sånt. Etterhvert kommer hun til å beundre deg for det for det gjør jo at du ser mye kjekkere ut og holder huden frisk og ung lenger enn andre menn Anonymkode: 4d3f5...0db 29
sicario Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er jeg skikkelig sær for å ønske å ta vare på huden min? Vil kvinner flest reagert med å gjøre narr? Anonymkode: c18dd...0c8 Tror neppe mange ville gjort narr. Nei det er ikke sært å ville ta vare på huden sin. Vet ikke hvor vanlig det er, men tror ikke jeg kjenner noen menn som bruker masse sånne produkter. Mulig en generasjonsgreie. Ser jo på programmer som paradise hotel og ex on the Beach at mange av de guttene bruker sminke og diverse produkter. 5
Maddy25 Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Hvilken verden lever hun i, tenker jeg. Det er da høyst vanlig at mannfolk tar vare på huden sin. Til og med med min samboer på over 60 gjør det🙂 Fortsett med de gode vanene dine, du! 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Fortell henne at du ikke liker at hun gjør narr av deg. Slutter hun ikke da, hadde jeg vurdert forholdet. Anonymkode: 5136b...58d 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 sicario skrev (Akkurat nå): Tror neppe mange ville gjort narr. Nei det er ikke sært å ville ta vare på huden sin. Vet ikke hvor vanlig det er, men tror ikke jeg kjenner noen menn som bruker masse sånne produkter. Mulig en generasjonsgreie. Ser jo på programmer som paradise hotel og ex on the Beach at mange av de guttene bruker sminke og diverse produkter. Du har kanskje ikke spurt alle mennene du kjenner om deres hudpleie rutine? Det er mye vanligere enn man tror men det er jo som regel ikke noe man snakker om, akuratt som at du ikke går rundt å snakker om din personlige hudpleie til kolleger og venner osv Anonymkode: 4d3f5...0db 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Uansett er det ikke greit å gjøre narr av noen. Og det å holde på hele kvelden er bare slitsomt. Mannen brukte parfyrmert damekrem om han var tørr i huden da jeg traff han, fant ut at mammaen hadde fikset 😅 Hjalp han da å finne noe som ikke luktet roser og dame 60+. Men ertet selvfølgelig ikke, poengterte bare at lukten var noe markant. Anonymkode: 99650...cef 6
NiceOrNothing Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har datet i dame i stund. Hun har vært hjemme hos meg før, men i går da hun var her så hun i skapet på badet. Og hun syns det var hysterisk morsomt at jeg bruker serum, øyekrem, rens, natt og dagkrem fra ole henriksen. For det er jo ment kun for kvinner. Men jeg mener det ikke spiller noe rolle, jeg syns de er gode produkter. De har jo ikke noe spesiell feminin lukt, lukter jo sitrus, appelsin. Men ble jo selvsagt litt flau pga måten hun reagerte på. Hun holdt på med dette å gjøre narr HELE kvelden! Det frister lite å holde på med henne lengre. Noe som er synd siden hun ellers er helt fantastisk. Er jeg skikkelig sær for å ønske å ta vare på huden min? Vil kvinner flest reagert med å gjøre narr? Anonymkode: c18dd...0c8 Hvis jeg var det ville jeg fortsatt å ta vare på huden min , men kvittet meg med henne. Normale , oppegående voksne mennesker gjør ikke narr av andre , uansett . 4
Nooni Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 Hun virker veldig umoden. Supert at du tar vare på huden din. 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #10 Skrevet 19. november 2021 Hvor mye hjelper egentlig «serum, øyekrem, rens, natt og dagkrem»? Anonymkode: cc9f1...145 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #11 Skrevet 19. november 2021 Jeg syns det er bra at du tar vare på huden 🤗 Anonymkode: 18762...412 1
Nooni Skrevet 19. november 2021 #12 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mye hjelper egentlig «serum, øyekrem, rens, natt og dagkrem»? Anonymkode: cc9f1...145 Og du spør fordi du "oppriktig lurer", eller? 4
Era Vulgaris Skrevet 19. november 2021 #13 Skrevet 19. november 2021 Hvorfor vil du være sammen med noen som gjør narr av deg? Si det til henne neste gang det skjer. "Jeg bruker ikke tid på folk som gjør narr av meg, så hvis du ikke slutter, er dette over". Jeg synes det er flott at menn tar vare på huden sin. Huden er vårt største organ, og trenger selvfølgelig pleie. 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #14 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor mye hjelper egentlig «serum, øyekrem, rens, natt og dagkrem»? Anonymkode: cc9f1...145 Det er egentlig elefanten i rommet her, ja. Er det ikke slik at kroppen klarer seg best uten at vi trenger å smøre kjemikalier på den? Og derfor noe skulle fungere; hvorfor så mye forskjellig? Anonymkode: 34e6a...974 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #15 Skrevet 19. november 2021 Utrolig barnslig kvinnemenneske. Hun har nok opplevd lite av verden og tror den er slik hun har opplevd i sitt lille liv. Helt normalt at menn bruker hudprodukter. Min mann på 50 er intet unntak. Anonymkode: 2b79f...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #16 Skrevet 19. november 2021 Jeg tenker, ts, at hun kommer fra en familie som beveger seg i et sosialt sjikt der utseende er en «damegreie». For folk flest i dagens samfunn er slike holdninger noe som gikk ut på dato for over 20 år siden, men det finnes fremdeles sosiale lommer som lever i fortiden. Mistanken styrkes av at hun «erter» deg hele kvelden. Sosiale sjikt som har strenge regler for kjønnet adferd driver ofte tung sosial korreks om man avviker fra den. Du får selv vurdere om du synes det er verdt å sette henne ned og forklare henne at hennes adferd og holdninger er avleggs og må endres. Og så hjelpe henne med det formidable arbeidet å korrigere seg selv. Eller om du tenker at det å oppdra henne til moderne liv er for mye arbeid, og du bare ønsker date noen som er oppvokst i oppegående kretser. Anonymkode: e948b...395 3
Tvist Skrevet 19. november 2021 #17 Skrevet 19. november 2021 Era Vulgaris skrev (14 minutter siden): Hvorfor vil du være sammen med noen som gjør narr av deg? Si det til henne neste gang det skjer. "Jeg bruker ikke tid på folk som gjør narr av meg, så hvis du ikke slutter, er dette over". Jeg synes det er flott at menn tar vare på huden sin. Huden er vårt største organ, og trenger selvfølgelig pleie. Synes det er en veldig overdrevet måte å reagere på. Men tviler på at hun vil nevne det mye fremover. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #18 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har datet i dame i stund. Hun har vært hjemme hos meg før, men i går da hun var her så hun i skapet på badet. Og hun syns det var hysterisk morsomt at jeg bruker serum, øyekrem, rens, natt og dagkrem fra ole henriksen. For det er jo ment kun for kvinner. Men jeg mener det ikke spiller noe rolle, jeg syns de er gode produkter. De har jo ikke noe spesiell feminin lukt, lukter jo sitrus, appelsin. Men ble jo selvsagt litt flau pga måten hun reagerte på. Hun holdt på med dette å gjøre narr HELE kvelden! Det frister lite å holde på med henne lengre. Noe som er synd siden hun ellers er helt fantastisk. Er jeg skikkelig sær for å ønske å ta vare på huden min? Vil kvinner flest reagert med å gjøre narr? Anonymkode: c18dd...0c8 Er ikke så veldig mandig da. Det er rett og slett veldig femi. De fleste kremer er jo bare piss i tillegg. Anonymkode: e28d8...d53 1
ElectricScum Skrevet 19. november 2021 #19 Skrevet 19. november 2021 At hun drar en spøk, bør du tåle. Er slitsomt med folk som tar seg selv for høytidelig. Om hun derimot holdt det gående hele kvelden fremstår hun som ganske ensporet, kjedelig, og uten sosiale antenner. Det er verre enn en dårlig spøk. 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #20 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er egentlig elefanten i rommet her, ja. Er det ikke slik at kroppen klarer seg best uten at vi trenger å smøre kjemikalier på den? Og derfor noe skulle fungere; hvorfor så mye forskjellig? Anonymkode: 34e6a...974 Du bruker ikke solkrem og fuktighetskrem? Eller renser av det du får på huden i løpet av dagen? Anonymkode: 425c0...6c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå