Gå til innhold

Vil ha sexleketøy tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i rundt 4 måneder.  Vi tok det rolig, og hadde ikke sex før etpar måneder ut i forholdet.  Vi hadde avtalt på forhånd at vi skulle gjøre det, og han hadde med sexleketøy til meg.  Det viste seg at min partner hadde litt problemer, så det passet derfor fint at han hadde med leketøy.  For å gjøre en lang historie kort, så fortsatte vi å date etpar måneder til, men det tok slutt for etpar uker siden.   Da han "slo opp" så følte jeg at det nok kunne være en uoverveid reaksjon på at han ble fornærmet over noe.  Han har fått være i fred, jeg har ikke kontatet ham.   I dag kontaktet han meg. Han ba meg om å levere tilbake leketøyet, slik at han kunne ha det som "startmotor"    Er det mulig?  Hvem ber om å få noe slikt i retur, og hvem vil ha det brukt?   Er det kun dette han vil, eller ligger det noe mer bak?  Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, og er fortsatt sjokkert over å ville ha gaven i retur

Anonymkode: 2f6f5...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hans leketøy. Du må gi det tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Ganske sært, vil jeg si.  Var det hans, eller en gave?

Anonymkode: 2f6f5...042

Skrevet

TS, i hovedinnlegget ditt så skriver du ikke at det var en gave fra han, men noe han tok med. I ditt neste innlegg skriver du at det var en gave.

På tide å bli enig med seg selv?

Anonymkode: ee717...83b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS, i hovedinnlegget ditt så skriver du ikke at det var en gave fra han, men noe han tok med. I ditt neste innlegg skriver du at det var en gave.

På tide å bli enig med seg selv?

Anonymkode: ee717...83b

Ja, nå er det på tide.

Anonymkode: 501ee...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...