Gå til innhold

Baby plutselig litt mer utfordrende å legge 8 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan babyer plutselig bli vanskeligere å legge? Sønnen min er nå åtte måneder og har noe jeg håper bare er en fase. Han har hatt dårlig form, kanskje det er utviklingssprang eller overtrøtt idk.. 

Vanligvis har det gått veldig enkelt. 

Nå bruker han lang tid på å falle til ro, og det kan ofte gå over i gråt. Han vil helst ikke bli lagt ned. Jeg har prøvd å bysse ham, men det er det bare pappaen som får lov til. 

Det virker som han er veldig trøtt, og han prøver å sove, men noe hindrer ham og jeg lurer på om det kan være formen. Han er forkjølet og sliter med hoste. Ble litt bedre da jeg hevet hodeenden.

Er det noe sjans for at dette bare er en fase? Har noen lignende erfaringer med denne alderen og søvn? 

Mitt eldste barn var totalt upåvirket fra omverdenen og var lik hele tida. Har derfor lite sammenligningsgrunnlag 😅

Anonymkode: 34433...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8-10 mnd søvnregresjon. Kan være helt jævlig. Må bare gå over.

Anonymkode: ad271...e21

Skrevet

Hvor mange dupper om dagen? Hvis to, er det på tide å gå ned til en. 

Anonymkode: 014b7...0f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange dupper om dagen? Hvis to, er det på tide å gå ned til en. 

Anonymkode: 014b7...0f3

Nei han her trenger to, noen ganger trenger han tre. Han er generelt trøtt. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

8-10 mnd søvnregresjon. Kan være helt jævlig. Må bare gå over.

Anonymkode: ad271...e21

Ah det kan det være 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 12.22):

Kan babyer plutselig bli vanskeligere å legge? Sønnen min er nå åtte måneder og har noe jeg håper bare er en fase. Han har hatt dårlig form, kanskje det er utviklingssprang eller overtrøtt idk.. 

Vanligvis har det gått veldig enkelt. 

Nå bruker han lang tid på å falle til ro, og det kan ofte gå over i gråt. Han vil helst ikke bli lagt ned. Jeg har prøvd å bysse ham, men det er det bare pappaen som får lov til. 

Det virker som han er veldig trøtt, og han prøver å sove, men noe hindrer ham og jeg lurer på om det kan være formen. Han er forkjølet og sliter med hoste. Ble litt bedre da jeg hevet hodeenden.

Er det noe sjans for at dette bare er en fase? Har noen lignende erfaringer med denne alderen og søvn? 

Mitt eldste barn var totalt upåvirket fra omverdenen og var lik hele tida. Har derfor lite sammenligningsgrunnlag 😅

Kunne skrevet dette innlegget selv i går kveld 😅 har ei tulle som normalt sett er enkel å legge. I går var det skrik i 2 timer! Håper virkelig dette er noe raskt forbigående 🤣

Anonymkode: 65876...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...