Gå til innhold

Er det dumt å dusje når man har feber??

Anbefalte innlegg

Har ikke dusjet på tre dager pga.feber, stinker som f 😁 Pleier å få høyere feber etter dusjing. Men! Leste på nettet at varm dusj faktisk anbefales (!) når man har feber. Stemmer det? Blir forvirret 

Anonymkode: 18b8e...6fc

Fortsetter under...

Ferber er da ingen grunn til å gå rundt skitten og stinke. Æsj! Kunne ikke forestilt meg å ikke dusje hver dag, med feber ville jeg nok dusjet flere ganger daglig. Trenger ikke dusje en time i 50 grader, ta en rask dusj i kjølig vann! 

Anonymkode: e06bc...262

• Liker 4
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ferber er da ingen grunn til å gå rundt skitten og stinke. Æsj! Kunne ikke forestilt meg å ikke dusje hver dag, med feber ville jeg nok dusjet flere ganger daglig. Trenger ikke dusje en time i 50 grader, ta en rask dusj i kjølig vann! 

Anonymkode: e06bc...262

Akkurat. Jeg er den som vanligvis dusjer to ganger daglig, derfor er det så ekkelt nå 😁

Annonse

Lilletrille79 skrev (Akkurat nå):

Jeg besvimer nesten etter en dusj hvis jeg har høy feber. Så da ligger jeg heller å stinker i noen dager😆

Det har skjedd med meg før 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har skjedd med meg før 

Ja huff det er ikke noe god følelse. Blir jo like svett og ekkel etter å nesten besvime, så da velger jeg å la være. Men det er veldig sjelden jeg får så høy feber da🤒

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En lunken/kald dusj vil jo kjøle ned kroppen litt. Så hvorfor ikke prøve det. 

Anonymkode: fc8fe...5a2

Man fryser jo som f når man har feber, så varm dusj er det eneste jeg tåler 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...