AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Hvor viktig er det for deg at alt funker på arbeidsplassen? F eks om du har arbeids som må gjøres på data.. - At nettet funker og at det er nok nett., uten å bli beskyldt for å ha brukt opp nettet? - At jobbtelefonen funker, uten at du må bruke din egen i jobben pga tomt kontantkort? Anonymkode: 52a84...33c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Opplever stadig frustrasjon over at viktige arbeidsverktøy og it-systemer ikke fungerer optimalt, men at det ikke er "nok nett" har jeg aldri opplevd, det hadde ikke funket på min arbeidsplass. Nå jobber jeg hjemme for tiden da så jeg bruker mitt eget nett. Jeg har jobbtelefon men bruker egentlig telefonen lite til jobb. Hadde jeg trengt å ringe/smse for å gjøre jobben min så hadde jeg forventet å få en telefon med abonnement betalt av jobben. Anonymkode: 96018...c5c
PoisonIwy Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Har betalt telefon så det er ikke en utfordring. Men jeg er rådgiver og lever av å fakturere tiden min. Hvis IT løsninger ikke funker etc så får support høre det. Det er vi rådgivere som betaler lønnen til alle stab og støttefunksjoner,derfor er det ikke akseptabelt med nedetid. At alle systemer er oppe og går hele tiden er ekstremt viktig. 1
Taluno Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Får ikke gjort noe som helst om nettet er nede. Da er det rett på pauserom for å drikke kaffe mens man venter. Alt annet av elektronikk og teknisk er litt samme. Da blir det kaffepause mens man venter på teknisk bistand.
Entern Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Er heldigvis ikke avhengig av IT for å gjøre jobben min 😅
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Entern skrev (9 minutter siden): Er heldigvis ikke avhengig av IT for å gjøre jobben min 😅 Da er det jo ikke en relevant tråd. Anonymkode: 52a84...33c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Jeg jobber natt i helsevesenet. Nettet og systemene har alltid nedetid/oppdateringer på natt. Veldig frustrerende! Vi er få på jobb, og har heller ikke lege tilgjengelig. Det meste skal vi ha på papir også, men det sier seg selv at det tar tid å bla gjennom. Fatter ikke at dette kan gjøres på dagtid i stedet. Flere ansatte, lege tilgjengelig osv. Ofte problemer med nett, kopimaskin og journalsystem. Må ofte slå V og på pc for at alt skal funke ordentlig. Anonymkode: c9f94...74e
Entern Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det jo ikke en relevant tråd. Anonymkode: 52a84...33c Joda, les TS en gang til
Tvist Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 Tja, jobber med IT, så om nettet er nede blir det pause. Eller husarbeid om jeg har hjemmekontor. Har betalt telefon.
Sinte-my Skrevet 19. november 2021 #10 Skrevet 19. november 2021 Får ikke gjort jobben min uten nett og telefon som fungerer slik som det skal. Nedetid hos oss betyr lange kaffepauser og ineffektivitet. Jobber som salgskonsulent, og er da helt avhengig av at ting fungerer optimalt.
PetterKanin Skrevet 19. november 2021 #11 Skrevet 19. november 2021 Elektronikk og nett er ubetydelig. Om ikke skrumaskinen, sagen, hammeren og det øvrige verktøyet ikke fungerer får jeg ikke utført stort.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #13 Skrevet 19. november 2021 Jeg hater at linjen blir brutt når telefonen ringer og jeg må ta med meg laptopen og gå på et møterom for å prate. Det gjør meg sprø, og fører stort sett til at jeg bare ignorerer telefonen 😅 Anonymkode: eb852...5aa
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #14 Skrevet 19. november 2021 Jeg jobber på et sted hvor samtlige må bruke Windows. Det sier sitt 😔 Anonymkode: 4ab46...81d 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #15 Skrevet 19. november 2021 Er helt avhengig av nett, skjermer, pc, printer, skanner og telefon. I tillegg til at programvaren fungerer. Vi har hatt store problemer med det viktigste programmet de siste månedene. Vi har pushet ledelsen her i Norge som leverer programvaren. Nettet funker godt og er en printer/skanner ute av drift så har vi en til. Har egen jobbmobil. Fakturerer ut timer så all den tiden ting ikke fungerer så er det heller ingen inntekter til firmaet. Anonymkode: ebf3b...58d
Egenskap Skrevet 19. november 2021 #16 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor viktig er det for deg at alt funker på arbeidsplassen? F eks om du har arbeids som må gjøres på data.. - At nettet funker og at det er nok nett., uten å bli beskyldt for å ha brukt opp nettet? - At jobbtelefonen funker, uten at du må bruke din egen i jobben pga tomt kontantkort? Anonymkode: 52a84...33c 100% viktig, det handler om produksjon.
pia mater Skrevet 19. november 2021 #17 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg jobber natt i helsevesenet. Nettet og systemene har alltid nedetid/oppdateringer på natt. Veldig frustrerende! Vi er få på jobb, og har heller ikke lege tilgjengelig. Det meste skal vi ha på papir også, men det sier seg selv at det tar tid å bla gjennom. Fatter ikke at dette kan gjøres på dagtid i stedet. Flere ansatte, lege tilgjengelig osv. Ofte problemer med nett, kopimaskin og journalsystem. Må ofte slå V og på pc for at alt skal funke ordentlig. Anonymkode: c9f94...74e Til oss er det vanligvis nedetider midt på dagen, gjerne over vaktskifte slik at ingen får skrevet rapport. Sykt praktisk å komme på jobb dagen etter da det ikke er skriftlig eller muntlig rapport om noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå