Gå til innhold

Hodepine dag inn og dag ut uke 16-18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt hodepiner Hver eneste dag i 2 uker nå. Av og til kommer de med en gang jeg våkner mens andre ganger kan den plutselig komme midt på ettermiddagen. De er sikkelig vonde og gjør at jeg egentlig ikke orker å få gjort så mye. Er dette normalt og hva kan jeg gjøre med deg?

til å begynne med tenkte jeg at det er sikkert en del av å være gravid og at det går snart over men nå merker jeg at det tar altfor mye av min hverdag. 

Anonymkode: 7465c...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google sinustrombose

Anonymkode: 6b83e...8c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vanligvis migrene, og rundt de ukene du er i nå så opplevde jeg noe som føltes ut som noe tett oppunder migrene dag inn og dag ut i 3-4 uker. Ikke kvalmen og svimmelheten jeg ellers har, men smerten lå ca på samme sted og var nesten like sterke. Migrenemedisiner kunne jeg jo ikke ta.

Eneste råd jeg kunne få hos lege var "drikk masse vann, få nok søvn og ta kun paracet hvis det virkelig er behov". Kom ikke så langt med det, paracet gjorde ingenting😅

Jeg er livredd for nåler, men i et desperat forsøk endte jeg opp med akupunktur. Skal sies at jeg allerede følte meg bedre den morgenen, så det kan ha gått over av seg selv, men har ikke hatt mye vondt siden da. Kunne kjenne at jeg var helt stiv og anspent da hun satte nålene der smertene var, så mulig det var noe i det.

Har dessverre ingen gode råd, men kanskje akupunktur er verdt å prøve?😊 Om det så bare er for en placeboeffekt.

Anonymkode: 1a45b...53e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også kraftig hodepine i deler av andre svangerskap. Var da sykemeldt. Det gikk heldigvis over etter et par måneder. 

Anonymkode: 2ff99...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...