AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #21 Del Skrevet 25. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: altså oppsøke fysisk ett skattekontor? og skrive med kulepenn med blokkbokstaver? Anonymkode: 6a59f...92c Har du lest på linken selv? Du fyller ut og sender i posten Du kan skrive inn i Word eller skrive ut og skrive med penn. Det står her: https://www.skatteetaten.no/skjema/provingsattest/ "Levere på papir Fyll ut skjema Prøvingsattest – erklæring fra brudefolket og send det utfylt og undertegnet sammen med de andre nødvendige papirene til skattekontoret ditt Skjemaet ligger hos Statlig blankettarkiv." 1 hour ago, AnonymBruker said: Før jeg reiser til utlandet? Anonymkode: 6a59f...92c Ja, du må ha det med/sende til ambassaden eller sjømannskirken du skal gifte deg ved Anonymkode: f6eaf...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #22 Del Skrevet 3. desember 2021 På sjømannskirken er det nok ikke veldig lettvint mtp tid, papirer lokalt osv. I din lokale kirke vil jeg tro du kan få en tilfeldig dag på ganske kort tid og det er helt gratis i hjemkommunen. Jeg jobber i kirka og vi kunne hatt vielse om få dager hvis alt av papirer var klart og de ikke hadde formeninger om musikk osv. På rådhuset av ordfører/vara er også et godt alternativ. Anonymkode: a45a6...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå