Gå til innhold

Kan du beskrive din værste dating historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt inspirasjon fra en gammel tråd på et kvinneforum der verste daten ble beskrevet. Så håper jeg du vil dele din her, da det er begge kjønn her. 

Håper på gode historier og litt perspektiv på hva som går galt på dating siden. 

Stem frem den verste historien med en like. Obs vær varsom med sted og navn da, så det ikke  blir åpenbart hvem det gjelder. 

Anonymkode: 7ab09...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med dårlig date? 

Anonymkode: 7ab09...c5d

Skrevet

Møtte en mann for ca. 8 år siden. Kom i kontakt via sukker. Han virket oppegående, høflig, interessert, hadde fint hår, høy (185) og ganske kjekk.

Avtalte å møtes på en cafe.

Jeg kom først, og så ingen som kunne være han. Men så viste det seg at han hadde kommet, men jeg kjente han ikke igjen fra bildene. Hvorfor? Joda, han var 165 ca (som meg omtrent), veeeldig tynnhåret og lignet lite på bildet (som viste seg å være ca. 10 år gammelt, sa han ikke hadde hatt tid til å bytte ut bildet, riight).

Jeg er veldig høflig, så selv om det var total mismatch (er uansett ikke interessert i noen som lyver om hvem de er), så satte jeg meg ved bordet hans, og prøvde å ha en sivilisert samtale.

Men, han begynte ganske tidlig i samtalen å si at han ønsket seg barn, og at han var på vei til å gå fra samboer fordi hun ikke kunne få barn (veldig sympatisk! for øvrig stod han som singel på profilen sin....). Han mente jeg ville vært perfekt å få barn med, for jeg hadde jo allerede barn så da hadde jeg "bevist" at jeg var fruktbar (igjen, veldig sympatisk og sjarmerende altså.....).

Samtalen varte i ca. 30 smertefulle, kjedelige og rare minutter. Fant på en unnskyldning om at jeg måtte hjem pga. barna, og han sa at han håpet det ikke ble lenge til neste gang, for dette gikk jo så bra! I heisen på ved ned fra cafeen (var på oslo plaza denne cafeen), prøvde han å kysse meg! Jeg avverget det, og sa at jeg tror ikke vi møtes igjen. Sikker? Ja, sa jeg.

Da vi kom ut, sa han at det var bare å ombestemme seg, ingen skam i det! Jeg sa at nei, det skjer nok ikke.

Fikk lang melding samme kveld om at han hadde kost seg og gledet seg til neste gang! Jeg følte jeg hadde gitt tydelig beskjed, så blokkerte fyren.

Ekkel opplevelse.

Anonymkode: 18bed...e4c

• Liker 8
Skrevet

Den som endte med voldtekt 

Anonymkode: 51933...ae6

• Liker 3
Skrevet

Den jeg ikke turte å gå på. Det den sprengkåte jenta endte dagen etter opp fast hos en kompis av meg isteden, en som ikke var noe bedre catch enn meg selv. Jeg unner ham det, virkelig, men det kunne jo vært meg så hadde jeg sluppet "tørken" helt til jeg ble 25 🙂

Anonymkode: 97a63...df2

Skrevet

Jeg har datet en del, ikke mye men når jeg ser tilbake så har det jo vært veldig hyggelig egentlig. Værste var han som hadde reklamert for seg selv om en gladlaks ( sånne menn liker jeg ) mens han baksnakket alle han gikk forbi på daten. Han var kronisk sur og hatsk mot alle. Hele daten gikk ut på at han bitchet om sine kollegaer, eksen tilfeldige andre, hengekøyer. Eneste som var bra var datteren hans.

Ble direkte deprimert av han og var overlykkelig når jeg kunne komme meg unna. 

Anonymkode: 345ce...ba8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

(som viste seg å være ca. 10 år gammelt, sa han ikke hadde hatt tid til å bytte ut bildet, riight).

Dette er egentlig ganske vanlig tror jeg. Jeg bruker bare nye bilder da, men mange menn gjør dette.  

Jeg ble faktisk forelsket i en jeg datet, som brukte bilder av seg selv som var over ti år gamle. Han var utrolig kjekk på bildene, og trent og bare... DET nydelige smilet. Nesten litt sånn "rampete" i blikket. Han hadde samme smilet nå selv ti år etter og jeg smeltet helt bare han smilte som på de bildene. Men ellers så mannen litt sånn halv gammel ut. hadde fått kalkun hals også...men det gjorde ikke noe. Så han manipulerte følelsene mine med disse bildene. Han dumpa meg da.. 🤷‍♀️

Gjest Kristina666
Skrevet

Han hadde vært ute på fylla dagen i forveien og var fyllesyk.. 

Skrevet (endret)

Tror han som brukte hele daten på å fortelle om hvor mye ved han hadde hugget og hvor dyktig han var til å hugge ved tar seieren, selv om begge de to ulike datene hvor mennene fortalte meg hele sin triste historie om eksene sine, og jeg satt og trøstet gråtende menn kommer hakk i hæl. 

Skumleste var han som slo helt om fra overhyggelig til å klikke og kalle meg jævla fitte da jeg takket for daten, men var ærlig om at det ikke var vits å møtes igjen. 

Snåleste han som tok det fint at jeg ikke ønsket å møtes igjen, men kunne han få de brukte sokkene mine? (Han fikk dem. 🤣)

Åh, jeg glemte han som bommet grovest. Han insisterte på å hente meg, selv om jeg bodde sentralt, kom i en skikkelig skrytebil, og kjørte laaaang omvei for å "hente noe". Hentet ingenting, men fikk vist frem huset han bygget, og skrøt veldig av hva ulike ting kostet, for så å hevde "Jeg er så redd for at kvinner tar meg for pengene mine.". 🥴 Ble en særdeles kort date da jeg slapp ut av den skryte- bilen da vi var tilbake vedsentrum. Jeg gikk med en gang  

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
Skrevet

Vel, har datet mye opp gjennom tidene og møtt mange flotte menn - men også mye rart. 

Han som hadde røyka masse hasj på forhånd, satt og var helt utafor og sløv under hele daten

Han som bare satt og snakka stygt om familien sin, kjefta på meg fordi jeg ikke kunne noe om menneskerettigheter i Asia

Han som ikke sa ett eneste ord bortsett fra ja/nei/vet ikke  når jeg snakket eller stilte spørsmål

Han som ikke kunne norsk, men hadde lært seg ordene hvordan går det? og god kaffe ... ja, det ble en lang date...

Han som bretta ned buksa bak en busk i Frognerparken og mente jeg burde suge han som kompensasjon for at det ikke ble noe mer 

Ja, jeg tror lista er enda lenger og - men kommer bare på dette akkurat nå. 

Anonymkode: e9c3d...b33

• Liker 6
Skrevet

Wow. Tydeligvis mange raringer. Håper menn også svarer her. 

En annen date jeg hadde minner meg litt om den trolltunge forteller om. Det var en veldig søt fyr men han snakket bare om bilen sin, båten han eide med en kompis, bolig han eide og jobb. Virket eeeegentlig ikke så nyskjerrig på meg. Selv om han ville på ny date da. Men jeg orker ikke en sånn ny blærete bærum type som er så materialistisk i hue. 🙈 

• Liker 3
Skrevet

Må være han som skrøt sånn av at han hadde så mye penger og jobbet innen finans. Så helt tilfeldig så jeg han satt i kassa på valutaveksel på Oslo S.

(Bryr meg egentlig ikke om hva folk jobber med. Men skryt og regelrett juging er turn off.)

Anonymkode: 0a540...cdd

• Liker 3
Skrevet

Har ingen dårlige dater med damer :) Det er noen dater som ikke har blitt klaff, men de har allikevel vært koselige. Unntaket var en date der jeg bare ventet på at den skulle bli ferdig, totalt skivebom. Fantes ikke felles interesser der, null kjemi og hun lignet så videt på bildet hun hadde lagt ut. Det er jo det verste med å date, når de ikke fremstiller seg selv sånn noenlunde innenfor de rammene de oppgir i profilen. Så damer vær ærlige på profilene dere også. Forstår at man vil fremstille seg selv best mulig, men det er bedre at det er gjennomsnittlig din væremåte og utseende, for så å overraske stort på daten :)  Uansett virker det som menn er mye verre på dette. Når jeg dater er det du ser det du får, personligheten og kjemi er jo noe man ikke finner ut før på første date og de neste.

Anonymkode: 7038c...5d9

Skrevet

Har jo vært mye rart der daten har fremstilt seg som velfungerende og oppegående med polerte bilder så har det kommet frem på møtet at det er kriminalitet og narkotika i bildet og noen har også ikke hatt lov å treffe barna sine så jeg har blitt utrygg på daten og vært flau over å sitte med de i offentlighet, heldigvis har det kommet frem raskt så jeg ikke har kastet bort tid.

Verste jeg har opplevd har jeg skrevet om her før, det var en jeg datet som inviterte meg til utlandet og forlot meg på hotellrommet i et fremmed land så jeg fikk rett og slett litt traumer etterpå, når jeg nå møter menn og de gjør noe som minner om han får jeg panikkanfall. 

Vært på hjemmedate med en som gikk å runket på badet med åpen dør mens jeg satt i sofaen fordi han ble kåt av å se meg (🤮)

Blitt presentert for venner allerede på første date, og vennene spurte om jeg var kjæresten hans etter hva han hadde sagt.

Alt dette hadde vært unngått hvis jeg ikke hadde tinder 😅 nå vil jeg heller møte noen i virkeligheten 

Anonymkode: 3c365...322

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har jo vært mye rart der daten har fremstilt seg som velfungerende og oppegående med polerte bilder så har det kommet frem på møtet at det er kriminalitet og narkotika i bildet og noen har også ikke hatt lov å treffe barna sine så jeg har blitt utrygg på daten og vært flau over å sitte med de i offentlighet, heldigvis har det kommet frem raskt så jeg ikke har kastet bort tid.

Verste jeg har opplevd har jeg skrevet om her før, det var en jeg datet som inviterte meg til utlandet og forlot meg på hotellrommet i et fremmed land så jeg fikk rett og slett litt traumer etterpå, når jeg nå møter menn og de gjør noe som minner om han får jeg panikkanfall. 

Vært på hjemmedate med en som gikk å runket på badet med åpen dør mens jeg satt i sofaen fordi han ble kåt av å se meg (🤮)

Blitt presentert for venner allerede på første date, og vennene spurte om jeg var kjæresten hans etter hva han hadde sagt.

Alt dette hadde vært unngått hvis jeg ikke hadde tinder 😅 nå vil jeg heller møte noen i virkeligheten 

Er jo ikke appens feil om man treffer duster. Har selv truffet idioter som jeg har møtt i virkeligheten først, og idioter via tinder. Idioter finnes overalt, og det er ikke sånn at de som er på tinder lun eksisterer på tinder.

Men jeg møtte også min nåværende samboer via tinder. Endringen jeg gjorde var at jeg ble mer kritisk til hvem jeg møtte, og de få jeg ville møte, ville jeg møte kjapt i virkeligheten (maks to uker med chatting). 

Anonymkode: 28c20...c4f

Skrevet

De fleste av mine dater har gått dårlig. Kvinnene er for kravstore. Er en blid og hyggelig mann, men damene foretrekker helst «slemme menn» med veltrente kropper. Er umulig å få fitte når de bare går etter chad…

Anonymkode: 8ca67...872

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er jo ikke appens feil om man treffer duster. Har selv truffet idioter som jeg har møtt i virkeligheten først, og idioter via tinder. Idioter finnes overalt, og det er ikke sånn at de som er på tinder lun eksisterer på tinder.

Men jeg møtte også min nåværende samboer via tinder. Endringen jeg gjorde var at jeg ble mer kritisk til hvem jeg møtte, og de få jeg ville møte, ville jeg møte kjapt i virkeligheten (maks to uker med chatting). 

Anonymkode: 28c20...c4f

Jo, på den måten at man ikke får fanget opp dårlige vibber når de er flinke til å forfalske hvem de er over nett. De vibbene kjenner og ser man umiddelbart under fysisk møte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste av mine dater har gått dårlig. Kvinnene er for kravstore. Er en blid og hyggelig mann, men damene foretrekker helst «slemme menn» med veltrente kropper. Er umulig å få fitte når de bare går etter chad…

Anonymkode: 8ca67...872

Tipper det er holdingen din som er problemet.. å bli sett på som fitte er ikke noe kvinner synes noe om.. kvinnene senser vel at du er den type mann som kaller de fitte .. da går daten dårlig vettu 

Anonymkode: 0a067...15c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han som ikke sa ett eneste ord bortsett fra ja/nei/vet ikke  når jeg snakket eller stilte spørsmål

Dette bare beviser at han ikke flørter med masse andre damer da. 

Hvilke spørsmål stilte du? Inspirerende eller kjedelige og vanlige spørsmål?

Dessuten, vi har venninner som samtalepartnere! 

Skrevet

Kino. Spice girls the movie. Nok sagt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...