AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Dette er første barnet mitt(10 måneder) og da første gang med sykdom i hus, så jeg er ganske fortvilet. Vi har vært hos legen, hvor de fant ørebetennelse og halsbetennelse, venter på svar på luftveisprøve. Han er helt tett i nesen, så tett at han ikke får i seg noe særlig mat eller drikke. Han hoster, brekker seg, har diaré og sover svært dårlig. Hva er deres beste forkjølelse tips? Jeg aner ikke hva mer jeg kan gjøre for den lille kroppen. Han får både saltvannsdråper og nesedråper, paracet og har hevet hodeenden i sengen hans. Men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig, så nå tyr jeg til kvinneguiden i håp om at dere har noen utrolig kjekke tips.. Anonymkode: 43442...548
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Varmt bad, ta med barnet ut før leggetid så barnet får pustet inn kald luft. Det hjelper her. Anonymkode: 3a294...656
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Bruker du neseblåser for å Få ut snørra? Ammer du? Drypp morsmelk i nesa Anonymkode: b5ca7...5bc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Tid tålmodighet og kjærlighet og masse masse saltvann. ❤️ Det går over, men det er noe dritt når det står på. Anonymkode: 6e7fe...aef 1
tussi84 Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Tålmodighet. Og la han sove i et kjølig rom. Nesesuger.. Alt det andre du gjør er bra. Dette kan vedvare en stund. Følg bare med på spisingen hans. Det er ikke farlig at babyen spiser lite en liten periode, men du må i han nok drikke. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 https://www.farmasiet.no/catalog/mor-og-barn/feber-og-forkjolelse/otribaby-neserenser-m2sugestk-11,5001183?gclid=CjwKCAiAs92MBhAXEiwAXTi258vDr7o81JtRXpE2h9HCb14BrjXgXLcgRkxHWVn6odSNmyuXHL6wKhoCryQQAvD_BwE Anonymkode: c5320...008
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Hvis han ikke får sove i sengen til tross for forhøyet hodeende; bæresele. Det var det eneste som funket hos oss for at noen skulle få sove. Anonymkode: 86c54...ff7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 Takk for tips. Har nesesuger som brukes så fort mannen er hjemme fra jobb, umulig å få til alene. Bæresele hater han, samme med samsoving. Fjerde dagen nå, så håper der går over snart. Gnager løs på alt det her. Ts Anonymkode: 43442...548
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Takk for tips. Har nesesuger som brukes så fort mannen er hjemme fra jobb, umulig å få til alene. Bæresele hater han, samme med samsoving. Fjerde dagen nå, så håper der går over snart. Gnager løs på alt det her. Ts Anonymkode: 43442...548 Nesesuger kan forøvrig stimulere til mer snørr, så fint at dere ikke får det til hele dagen. Anonymkode: b5ca7...5bc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #10 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er første barnet mitt(10 måneder) og da første gang med sykdom i hus, så jeg er ganske fortvilet. Vi har vært hos legen, hvor de fant ørebetennelse og halsbetennelse, venter på svar på luftveisprøve. Han er helt tett i nesen, så tett at han ikke får i seg noe særlig mat eller drikke. Han hoster, brekker seg, har diaré og sover svært dårlig. Hva er deres beste forkjølelse tips? Jeg aner ikke hva mer jeg kan gjøre for den lille kroppen. Han får både saltvannsdråper og nesedråper, paracet og har hevet hodeenden i sengen hans. Men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig, så nå tyr jeg til kvinneguiden i håp om at dere har noen utrolig kjekke tips.. Anonymkode: 43442...548 NESESUG! Kjøpes på apotek. Det er uunnværlig med en baby i hus. Drypp med saltvannsdråper og vent 30 sek før du suger opp snørr og slim. Gjør det før hvert måltid og før søvn. Anonymkode: 13e24...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå