Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første barnet mitt(10 måneder) og da første gang med sykdom i hus, så jeg er ganske fortvilet.

Vi har vært hos legen, hvor de fant ørebetennelse og halsbetennelse, venter på svar på luftveisprøve. 

Han er helt tett i nesen, så tett at han ikke får i seg noe særlig mat eller drikke. Han hoster, brekker seg, har diaré og sover svært dårlig.

Hva er deres beste forkjølelse tips? Jeg aner ikke hva mer jeg kan gjøre for den lille kroppen. Han får både saltvannsdråper og nesedråper, paracet og har hevet hodeenden i sengen hans. Men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig, så nå tyr jeg til kvinneguiden i håp om at dere har noen utrolig kjekke tips..

Anonymkode: 43442...548

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmt bad, ta med barnet ut før leggetid så barnet får pustet inn kald luft. Det hjelper her. 

Anonymkode: 3a294...656

Skrevet

Bruker du neseblåser for å Få ut snørra? Ammer du? Drypp morsmelk i nesa

Anonymkode: b5ca7...5bc

Skrevet

Tid tålmodighet og kjærlighet og masse masse saltvann. ❤️ Det går over, men det er noe dritt når det står på. 

Anonymkode: 6e7fe...aef

• Liker 1
Skrevet

Tålmodighet. Og la han sove i et kjølig rom. Nesesuger..

Alt det andre du gjør er bra.

Dette kan vedvare en stund. Følg bare med på spisingen hans. Det er ikke farlig at babyen spiser lite en liten periode, men du må i han nok drikke. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke får sove i sengen til tross for forhøyet hodeende; bæresele. Det var det eneste som funket hos oss for at noen skulle få sove. 

Anonymkode: 86c54...ff7

Skrevet

Takk for tips.

Har nesesuger som brukes så fort mannen er hjemme fra jobb, umulig å få til alene. Bæresele hater han, samme med samsoving. 

Fjerde dagen nå, så håper der går over snart. Gnager løs på alt det her. 

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Takk for tips.

Har nesesuger som brukes så fort mannen er hjemme fra jobb, umulig å få til alene. Bæresele hater han, samme med samsoving. 

Fjerde dagen nå, så håper der går over snart. Gnager løs på alt det her. 

Ts 

Nesesuger kan forøvrig stimulere til mer snørr, så fint at dere ikke får det til hele dagen.

Anonymkode: b5ca7...5bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette er første barnet mitt(10 måneder) og da første gang med sykdom i hus, så jeg er ganske fortvilet.

Vi har vært hos legen, hvor de fant ørebetennelse og halsbetennelse, venter på svar på luftveisprøve. 

Han er helt tett i nesen, så tett at han ikke får i seg noe særlig mat eller drikke. Han hoster, brekker seg, har diaré og sover svært dårlig.

Hva er deres beste forkjølelse tips? Jeg aner ikke hva mer jeg kan gjøre for den lille kroppen. Han får både saltvannsdråper og nesedråper, paracet og har hevet hodeenden i sengen hans. Men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig, så nå tyr jeg til kvinneguiden i håp om at dere har noen utrolig kjekke tips..

NESESUG! Kjøpes på apotek. Det er uunnværlig med en baby i hus.

Drypp med saltvannsdråper og vent 30 sek før du suger opp snørr og slim. Gjør det før hvert måltid og før søvn.

Anonymkode: 13e24...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...