AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Er det noen spesielle tegn på det? Har ikke all verden av erfaring å vise til på denne fronten, så jeg setter stor pris på eventuelle innspill. Anonymkode: ad1bb...7b3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Noen påstår at de kopierer kroppsspråket ditt. Anonymkode: 4843b...b56
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Når de sier det rett ut eller gjør romantiske gester for deg Anonymkode: f6b19...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Personen ser på deg, og ser etter deg hvis du ikke er i rommet. Nervøsitet, lett rødming og mye smiling er også tegn på det. Anonymkode: 3339a...579 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Være kvinne Anonymkode: 8cea8...15a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Det er ikke så lett å si noe konkret der, ofte bare merker man det. Men mye blikkontakt er en ting som er veldig vanlig. Og at vedkommende er oppsøkende. befinner seg stadig i nærheten av deg. Tar kontakt, spør om ting. Økt kroppskontakt... Anonymkode: c021e...22a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Når er person er intr i deg så er det innlysende. Om du er usikker er personen ikke intr. Derfor blir dere kvinner mer investert i denne mystikken og dermed menn som ikke egentlig vil noe mer med dere. Mens dere erklærer de som faktisk var intr i dere for uinteressante. Anonymkode: 51a93...343 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 Holder kontakten, svarer raskt, gjør seg tilgjengelig. Følger opp. Anonymkode: 93aff...436 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Skrevet 19. november 2021 I guess we will never now. Anonymkode: 8f0d0...662
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #10 Skrevet 19. november 2021 Er ganske lett å fange opp når en mann er interessert i deg, synes jeg. Man vil alltid ha "mer" av en man liker godt. Se etter dem, finner unnskyldninger for å treffes/prate, etablere kontakt på ulike flater osv. Opptatt av din respons på det han gjør og sier, om du ler når han sier noe morsomt, vil ha dine tilbakemeldinger. Får du et noen glass vin i ham, så ramler det i hvert fall ut en bekreftelse. Anonymkode: 82a2e...ba9 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #11 Skrevet 19. november 2021 Jeg er neimen ikke sikker altså. Alt dette gjorde min tidligere date med meg. Tok kontakt, svarte raskt på meldinger, sa han ville være med meg. Strøk på meg, sendte meg alltid en mld hver dag for å spørre om dagen min. Når vi gikk fra hverandre avtalte vi alltid neste treff. Helt til han en dag åpnet mld min og aldri svarte meg🙈🤷♀️ Trodde at jeg NÅ hadde funnet en som ville ha meg på ekte. Men helt sikkert noen "røde flagg" jeg burde sett underveis. Anonymkode: a7e79...b8e 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. november 2021 #12 Skrevet 19. november 2021 Det merker man automatisk.
Serafin Skrevet 19. november 2021 #13 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det noen spesielle tegn på det? Har ikke all verden av erfaring å vise til på denne fronten, så jeg setter stor pris på eventuelle innspill. Anonymkode: ad1bb...7b3 Se denne videoen her.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #14 Skrevet 19. november 2021 Oppmerksomhet fra vedkommende Anonymkode: 2d4a9...393
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #15 Skrevet 19. november 2021 hmmm hvorfor lurer du på det egentlig? er det en du vet om eller en random? hvis det er noen du har kjennskap til vil da denne personens signaler være veldig da mener jeg veldiiiiig tydelige. han vil da ta ha kontakt med deg og fremvise seg på en romantisk måte. hvis det er en random så antar jeg det blir mye vanskeligere. vil anta personen er ute etter sex dersom personen viste interesse. men igjen kjenner du denne personen? Anonymkode: b9bcf...1a0
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #16 Skrevet 19. november 2021 Jeg liker en kollega veldig godt men er litt usikker på om h*n liker meg. H*n sender meg lange blikk kontakt og smiler flørtende. Virker også noe nervøs i mitt nærvær. H*n smiler og ansiktet lyser opp også så fort h*n ser meg, har jeg også lagt merke til. Men ikke noe mer utenom det. Vi har ikke kontakt utenom jobb. Hva tror dere? Hvis det ikke hadde vært for at vi jobber sammen så hadde jeg spurt h*n. Anonymkode: cc930...bf5 2
Engelbertine Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 22.48): Jeg liker en kollega veldig godt men er litt usikker på om h*n liker meg. H*n sender meg lange blikk kontakt og smiler flørtende. Virker også noe nervøs i mitt nærvær. H*n smiler og ansiktet lyser opp også så fort h*n ser meg, har jeg også lagt merke til. Men ikke noe mer utenom det. Vi har ikke kontakt utenom jobb. Hva tror dere? Hvis det ikke hadde vært for at vi jobber sammen så hadde jeg spurt h*n. Anonymkode: cc930...bf5 Er i samme situasjon sjøl😅 Merker på meg sjøl at jeg ikke klarer å skjule at jeg er interessert i han, og føler det er synlig for alle på jobb og det gjør meg stressa og litt unnvikende😅 Jeg ble helt tatt på senga over at jeg plutselig begynte å like han fordi jeg har vært singel i evigmange år og aldri møtt på noen som har fått meg til å føle det som jeg gjør akkurat nå. Så jeg er litt rar mtp øyekontakt, hadde en periode hvor jeg bare ikke klarte å ha øyekontakt med han i det hele tatt, men nå har det snudd litt. Får veldig miksa signaler fra han som gjør det vanskelig for meg å tolke han, men etter siste vakta vi jobbet sammen heller jeg mot at han kanskje er litt interessert. Men er litt i beit nå på hva jeg skal gjøre videre sjøl. Øyekontakt er en fin måte å si noe om en person er interessert eller ikke. Og sånn du beskriver det så høres det for meg veldig ut som om personen liker deg ja! Du beskriver jo ganske rett ut hvordan jeg er når jeg er i nærheten av kollegaen min som jeg liker, så mye tyder jo på en gjensidig interesse dere to imellom! Ut i fra dine beskrivelser er det jo lite som tyder på at hun ikke er interessert i deg liksom, selv om det er en liten sjanse for det også, men det er jo det som gjør det her så spennende og da. Hvor lenge holder dere blikkontakten med hverandre når blikkene deres møtes da? Sier bare go for it jeg😂 Hva er det verste som kan skje liksom?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 On 11/19/2021 at 8:51 PM, AnonymBruker said: Jeg er neimen ikke sikker altså. Alt dette gjorde min tidligere date med meg. Tok kontakt, svarte raskt på meldinger, sa han ville være med meg. Strøk på meg, sendte meg alltid en mld hver dag for å spørre om dagen min. Når vi gikk fra hverandre avtalte vi alltid neste treff. Helt til han en dag åpnet mld min og aldri svarte meg🙈🤷♀️ Trodde at jeg NÅ hadde funnet en som ville ha meg på ekte. Men helt sikkert noen "røde flagg" jeg burde sett underveis. Anonymkode: a7e79...b8e Det der har skjedd med alle jeg har likt i flere år nå, har blitt vant til det og reagerer ikke lenger kontra før hvor hjertet gikk i knus hver gang. Svaret jeg har sitert under er svaret - over lang tid. Er de konsekvent sånn over lang tid, da er de interessert. On 11/19/2021 at 3:42 PM, AnonymBruker said: Holder kontakten, svarer raskt, gjør seg tilgjengelig. Følger opp. Anonymkode: 93aff...436 Anonymkode: 18ee2...6e6 1
Gjest AprilRyan Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 Jeg synes ikke alltid at det er like åpenbart for det har ikke vært noe jeg bare har visst de gangene det har skjedd. Stoler ikke helt på hva jeg tror heller. En person kan være hyggelig og snill uten at vedkommende derfor liker deg. Det er utallige eksempler på at folk har misforstått sånt. Jeg må også påpeke at sjenanse kan gjøre at det virker som en person ikke liker deg. Jeg har vært interessert i et par stykker som jeg ikke tror har skjønt at jeg var det. Blir ganske rar av og til selv om jeg er interessert i noen. Det gjelder i tilfeller der jeg er usikker på om han er interessert i meg. Det er enklere når noen viser og sier det tydelig, men sånn er det jo ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Det som enkelte skisserer her som å like noen, er når jeg prøver å unngå noen. Jeg hater sånn klønete dans. Anonymkode: 697b3...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå