rudolf-75 Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 (endret) Jeg ser på Finn-eiendom at det er relativt store selveiende boliger tilsalgs (ca. 100 m2) i Vallaia tilsalgs for under 3 mill. Og det ser ut som om det er en god del beboere som ønsker å selge nå for tiden. Betryr dette at det er et lite ønskelig sted å bo på? Endret 19. november 2021 av rudolf-75
TheHairyToothfairy Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 er jo et trafikk-kork punkt hver gang det begynner lukte vinter. men vallaheiane er ikke så verst ut over det. ha i mente at noen steder er det lite sol pga naturlig skygge, jeg ville nok selv sett i områdene ned mot midtun.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Det er vel litt kronglete skolevei . Får vel buss første året, men så er det slutt. Og litt typisk førstekjøps- område, noe som vil si at det er mye rotasjon når folk får råd til noe «bedre». Anonymkode: dccbb...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Det er veldig tett mellom husrekkene. Og mange av husene har ikke noe særlig med uteplass. frem til nye E39 åpner er det mye trafikk over Valleheiene, mye kø, veistøy og -støv. Har kanskje også rykte på seg for litt varierende miljø. Anonymkode: 20df7...fce
rudolf-75 Skrevet 19. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er veldig tett mellom husrekkene. Og mange av husene har ikke noe særlig med uteplass. frem til nye E39 åpner er det mye trafikk over Valleheiene, mye kø, veistøy og -støv. Har kanskje også rykte på seg for litt varierende miljø. Anonymkode: 20df7...fce Mener du da et rus og kriminalitetsrelatert miljø der man kan risikere å få innbrudd i leilighetene?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 Jeg har en kollega som bor i enebolig rett ved all rekkehusbebyggelsen og trives godt. Personlig hadde jeg styrt unna fordi; - det er langt til skolen, buss er nødvendig - det er et veldig trafikkert område, det er kø hver gang det blir glatt på veiene og det skal lite til før veien er stengt og køkaoset i gang (ingen vet hvordan det blir med nyeveien) - det er midt mellom og langt til alt, du må enten til Os eller Nesttun for å handle noe annet enn matvarer, det er langt til fritidstilbud, det er styrete med buss hjem fr kino/teater/restaurant ect om kvelden - helt nødvendig med bil -stor utskiftning av beboere, nettopp fordi det er et tungvint sted å bo Anonymkode: c2f43...894
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Har aldri bodd der selv, men har nær familie som bor der, så jeg er på besøk der jevnlig. De er ihvertfall skikkelige folk som trives godt. Anonymkode: ab56e...ca8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 rudolf-75 skrev (3 timer siden): Mener du da et rus og kriminalitetsrelatert miljø der man kan risikere å få innbrudd i leilighetene? Det kan en jo dessverre risikere mange steder. Men ja, det er vel litt det jeg har hørt. Kan være det er utdatert informasjon. Anonymkode: 20df7...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå