Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er temmelig vanlig å tenne på og fantasere om andre. Bli kåt og inspirert av andre. Et langt samliv og like langvarig sexliv lever godt på at man ikke lever i en boble uten andre inntrykk og fantasier.

Min kjære må gjerne hente inspirasjon til kåthet. Det er uansett jeg som får gleden av det. Jeg har heller ikke levd 20 år med samme mann uten å fantaserer litt utover ham. Det er ikke farlig. Man elsker ikke mindre av den grunn, og ønsker ikke faktisk å bytte partner selv om "tanken er fri", og leken. 

Anonymkode: 527fd...231

Nå tror jeg kanskje at jeg angrer på posten min her, når jeg blir ansett som en narsissist fordi jeg velger å ikke hate på kjæresten min og være enig i at han er en idiot og at jeg burde forlate han på dagen. Det du skriver her er veldig fint å lese, og det jeg tror han mener med det, er nok det du skriver, og at han alltid vil velge meg. Jeg ødelegger nok mer for meg selv ved å ha disse dumme tankene; men jeg går vertfall ikke rundt å kaller folk narsissist for å åpne opp om tanker og følelser, og for å dele min forståelse av hans tanker med dere.

Anonymkode: 183f8...15a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå tror jeg kanskje at jeg angrer på posten min her, når jeg blir ansett som en narsissist fordi jeg velger å ikke hate på kjæresten min og være enig i at han er en idiot og at jeg burde forlate han på dagen. Det du skriver her er veldig fint å lese, og det jeg tror han mener med det, er nok det du skriver, og at han alltid vil velge meg. Jeg ødelegger nok mer for meg selv ved å ha disse dumme tankene; men jeg går vertfall ikke rundt å kaller folk narsissist for å åpne opp om tanker og følelser, og for å dele min forståelse av hans tanker med dere.

Drit i den personen, utifra hva du har skrevet er det kjæresten din som er narssisst.

Den personen er ett troll og prøver å få deg usikker. overse det.

Anonymkode: cb73a...5de

• Liker 1
Skrevet

Også du må huske det er midt på natta på en hverdag... ;)

Vanlige folk sover nå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Også du må huske det er midt på natta på en hverdag... ;)

Vanlige folk sover nå.

Det er et godt poeng 😂 Jeg skriver egentlig eksamen, men da vandrer tankene fort.

• Liker 1
Skrevet

Mine tanker omgår det at det er et skille mellom seksualitet og kjærlighet. Og at narsissisme blir blandet inn her er helt feil. Tenk på mennesker som er i åpne forhold for eksempel, de kan ha seksuell omgang med andre enn sin partner, likevel elsker de partneren sin høyt, og ville aldri byttet dem ut. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Altså, han er ekstremt åpen om det. Mer åpen en noen andre jeg har møtt. Og han mener at det er løgn å ikke være ærlig om det. I tillegg til at alle andre menn har slike tanker og fantasier.

Det har de ikke. 

Anonymkode: 3eb59...207

• Liker 2
Skrevet

Han høres ut som en jeg kjenner, han ER narsissist. Han kontakter damer i alle kanaler og er umettelig på det meste. Tenker også på sex med alle og overalt, tror ikke han prater med en kvinne uten å vurdere at han er attraktiv for henne. Såååååeee. 

Helt unormalt å sitte å glo på damer på insta for voksne menn. Grow the fuck up 

• Liker 2
Skrevet

Han høres ut som en jeg kjenner, han ER narsissist. Han kontakter damer i alle kanaler og er umettelig på det meste. Tenker også på sex med alle og overalt, tror ikke han prater med en kvinne uten å vurdere at han er attraktiv for henne. Såååååeee. 

Helt unormalt å sitte å glo på damer på insta for voksne menn. Grow the fuck up 

Når ble det informert om at han kontakter damer på alle kanter? 
helt enig i alt det andre du sier. Det er helt sinnsykt å ikke greie å ikke seksualisere kvinner.

Anonymkode: e6c7f...f75

• Liker 2
Skrevet

Når ble det informert om at han kontakter damer på alle kanter? 
helt enig i alt det andre du sier. Det er helt sinnsykt å ikke greie å ikke seksualisere kvinner.

Anonymkode: e6c7f...f75

Det var bare ekstra informasjon. Poenget er at alle menn er ikke slik. 

• Liker 2
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Jeg synes det er lite omtenksomt og respektløst  av han å fortelle at han tenner på andre i den grad han holder på. Det virker nesten som om han ønsker å gjøre deg usikker. Et karaktertrekk som er et rødt flagg. Kanskje han passer best i et " åpent forhold" hvor slikt er greit.Og begge glaner på andre. 

Om han vet at du ikke liker slikt, samt blir usikker,- så bryr han seg mer om eget ego ( for han er jo ærlig 🤪,og da  er det liksom greit?🥶) enn om deg. 

Hadde aldri orket en slik fyr. Det er normalt å kikke / fantasere om andre,men ikke i den grad han holder på.  Utrolig umoden mann,som ikke vet å ta hensyn.

Endret av Skogsalv
Skrevet

Tenker det er forskjell på å tenne på andre "anonyme" kropper på nett/bilder og filmer (kanskje selve handlingen (orgier, trekanter, etc), og å fantasere om "Trine på jobb" mens han ligger med deg. Da blir det med én gang mer virkelig ønske om å gjennomføre den fantasien han har i hodet.

Tenker nok at de fleste har litt fantasier de aldri ville gjennomført. Men at fantasien aldri bør fortelles.

Anonymkode: 02b99...50a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva som feiler meg? Det var du som skrev Hæ, så jeg svarte. At du spør hva som feiler folk og kaller folk for dust, sier mer om deg enn om meg. Du er kanskje en som trykker liker på egne innlegg også, det ville vært typisk.

Anonymkode: 0909e...d47

Eh, du er ganske snål. Forlat tråden kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Nei, TS, han der er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 65061...bd4

• Liker 1
Skrevet

Du kan slutte å spekulere og bare leve. "Hva så" om han tenker på andre? Snu det om til å tenke at han bare tenker på deg. Alt handler om indre tanker... Jobb med selvtilliten så slipper du alle disse destruktive spekulasjonene. Det viktigste er vel at han ikke er fysisk/emosjonelt (elsker en annen) - utro og at dere har det fint sammen? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg vet at han ruker til jenter på Instagram, 

Om ikke kjæresten din er 16 år og i puberteten, så er det særdeles spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...