Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker kjæresten min, og han er den kåteste fyren jeg noen sinne har møtt. Problemet er at han gjør meg så utrolig usikker. Jeg vet at han elsker meg, og gjør alt for meg, men hans seksuelle drift bekymrer meg. Jeg er ikke redd for utroskap, men et mer "uskyldig" utroskap. Jeg vet at han ruker til jenter på Instagram, og har ganske mange syke tanker rundt sex, og er veldig åpen om at han lett kan bli kåt av en dame på trening eller på gata. For det første plager det meg veldig at han runker til Instagram, som er noe jeg ikke kan gjøre noe med, men jeg er også veldig redd for at han tenker på andre enn meg når vi har sex også. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, med denne kåte mannen som seksualiserer det meste rundt seg. Vet ikke om jeg holder ut denne usikkerheten over tid.

Anonymkode: 183f8...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mye du kan gjøre. Du må enten jobbe med dine egne følelser eller finne en partner med mindre framtreden seksualdrift. Når det er sagt tror jeg at det som gjør deg usikker med denne partneren vil gjøre deg usikker uansett partner. Du kan aldri vite hva partneren din tenker, verken under sex eller andre aktiviteter. 

Personlig synes jeg det er sært å runke til Instagram, men uansett så er det ikke noen automatisk sammenheng mellom det å dyrke sin egen seksualitet og fantasere om andre under sex med partner. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For det første plager det meg veldig at han runker til Instagram, som er noe jeg ikke kan gjøre noe med

Selvfølgelig kan du det. Du er ikke nødt til å være sammen med en taper. Enten dropper han taper-oppførselen eller så går du.

Hvis ikke, så legger du jo opp til katastrofe. 

Anonymkode: 0909e...d47

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker kjæresten min, og han er den kåteste fyren jeg noen sinne har møtt. Problemet er at han gjør meg så utrolig usikker. Jeg vet at han elsker meg, og gjør alt for meg, men hans seksuelle drift bekymrer meg. Jeg er ikke redd for utroskap, men et mer "uskyldig" utroskap. Jeg vet at han ruker til jenter på Instagram, og har ganske mange syke tanker rundt sex, og er veldig åpen om at han lett kan bli kåt av en dame på trening eller på gata. For det første plager det meg veldig at han runker til Instagram, som er noe jeg ikke kan gjøre noe med, men jeg er også veldig redd for at han tenker på andre enn meg når vi har sex også. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, med denne kåte mannen som seksualiserer det meste rundt seg. Vet ikke om jeg holder ut denne usikkerheten over tid.

Jeg hadde droppet fyren. Det å være så ekstremseksuell er typisk for usikre mennesker som står klar for å hoppe på en hver ny og bedre mulighet. Monkey branching, er det ikke det det heter. 

• Liker 4
Skrevet

Det hadde ikke jeg holdt ut! Han er jo ekkel! 

Anonymkode: 2524d...fc7

• Liker 2
Skrevet

Altså, han er ekstremt åpen om det. Mer åpen en noen andre jeg har møtt. Og han mener at det er løgn å ikke være ærlig om det. I tillegg til at alle andre menn har slike tanker og fantasier.

Skrevet

^ Og jeg vet 100% at han aldri ville gjort meg noe vondt. Han er bare for ærlig, jeg sitter med for mye informasjon

Skrevet

Idiot.

Anonymkode: cb73a...5de

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I tillegg til at alle andre menn har slike tanker og fantasier.

Eh...nei?

Tror du på alt du blir servert? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh...nei?

Tror du på alt du blir servert? 

Nei, det gjør jeg ikke. Men man vil jo alltid være tiltrukket av det motsatte kjønn selvom man har kjæreste? Kan ikke nekte for at man synes noen er attraktiv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

^ Og jeg vet 100% at han aldri ville gjort meg noe vondt. Han er bare for ærlig, jeg sitter med for mye informasjon

OK, det virker jo som du virkelig vil være en naiv dørmatte, som lar idiotmenn tråkke på deg, så dette må du finne ut av selv. Hva med å dope deg skikkelig kraftig ned på mat eller trening eller alkohol, så kanskje det gjør lidelsene dine litt mindre 🙄

• Liker 3
Skrevet

For en dott.

• Liker 3
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men man vil jo alltid være tiltrukket av det motsatte kjønn selvom man har kjæreste? Kan ikke nekte for at man synes noen er attraktiv 

Tull og tøys. Men nå gidder jeg ikke å svare mer, du virker jo fast bestemt på å lide. Kanskje du er en sånn narsissist?

Skrevet

Tull og tøys. Men nå gidder jeg ikke å svare mer, du virker jo fast bestemt på å lide. Kanskje du er en sånn narsissist?

Hæ?

• Liker 1
Skrevet

Det er temmelig vanlig å tenne på og fantasere om andre. Bli kåt og inspirert av andre. Et langt samliv og like langvarig sexliv lever godt på at man ikke lever i en boble uten andre inntrykk og fantasier.

Min kjære må gjerne hente inspirasjon til kåthet. Det er uansett jeg som får gleden av det. Jeg har heller ikke levd 20 år med samme mann uten å fantaserer litt utover ham. Det er ikke farlig. Man elsker ikke mindre av den grunn, og ønsker ikke faktisk å bytte partner selv om "tanken er fri", og leken. 

Anonymkode: 527fd...231

Skrevet

Det er temmelig vanlig å tenne på og fantasere om andre. Bli kåt og inspirert av andre. Et langt samliv og like langvarig sexliv lever godt på at man ikke lever i en boble uten andre inntrykk og fantasier.

Min kjære må gjerne hente inspirasjon til kåthet. Det er uansett jeg som får gleden av det. Jeg har heller ikke levd 20 år med samme mann uten å fantaserer litt utover ham. Det er ikke farlig. Man elsker ikke mindre av den grunn, og ønsker ikke faktisk å bytte partner selv om "tanken er fri", og leken. 

Anonymkode: 527fd...231

Nå synes jeg ikke det som er problemmet da her...

• Liker 2
Skrevet

Hæ?

Les om offerrollen og om covert narsissisme. Mennesker som oppsøker lidelse slik at de senere kan klage og få oppmerksomhet.

Når man nekter å lytte til fornuft, så er man helt klart i faresonen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man elsker ikke mindre av den grunn

Selvfølgelig gjør man det. Men det ser vel ikke du.

• Liker 1
Skrevet

Les om offerrollen og om covert narsissisme. Mennesker som oppsøker lidelse slik at de senere kan klage og få oppmerksomhet.

Når man nekter å lytte til fornuft, så er man helt klart i faresonen.

Hva feiler deg?

Dette er ikke relevant i denne tråden.

Dust.

• Liker 2
Skrevet

Hva feiler deg?

Dette er ikke relevant i denne tråden.

Dust.

Hva som feiler meg? Det var du som skrev Hæ, så jeg svarte. At du spør hva som feiler folk og kaller folk for dust, sier mer om deg enn om meg. Du er kanskje en som trykker liker på egne innlegg også, det ville vært typisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...