Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg synes det er på høy tid at dette mennesket får være i fred. Foruten at jeg er drittlei av å høre om hennes angivelige fortid synes jeg man bør kunne ha noe privatliv selv om man er en "offentlig" person.
Gjest Dum Perignon Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Markedet bestemmer. Jeg håper forsåvidt at den "nye" uautoriserte biografien ikke selger mer enn en 5-6 eksemplarer, men jeg tror nok at interessen er betydelig uansett. Vi som har sett videoen lar hypen gå sin gang, det er begrenset lærings- og underholdningsverdi i den.
Gjest Leola Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Det nytter ikke hva du mener, Violetta. Dette er ikke en drømmeverden hvor alle mennesker er snille og alle er venner. Slottet var fullt klar over Mette Marits fortid før de giftet seg - og det er ikke uten grunn at folk stilte seg svært tvilende til ekteskapet. Som man reder, ligger man ... Vår kommende dronning har en fortid som få andre norske jenter har - og denne sex videoen kommer til å spøke i bakgrunnen i lang tid framover...
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Det nytter ikke hva du mener, Violetta. Dette er ikke en drømmeverden hvor alle mennesker er snille og alle er venner. ← Hva får deg til å tro at jeg tror det?
koldbruna Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg synes det er på høy tid at dette mennesket får være i fred. Foruten at jeg er drittlei av å høre om hennes angivelige fortid synes jeg man bør kunne ha noe privatliv selv om man er en "offentlig" person. ← Kan ikke si meg mer enig
Gjest Emera Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er helt enig med Violetta, og synes livet før giftermålet med Haakon bør få ligge. Og jeg er også møkka lei av gravingen i fortiden hennes. Men så lenge noen har et eller annet på henne fra fortiden, så vil slike saker dukke opp fra tid til annen. Det kan jo være både femten minutters berømmelse og en del penger å hente, må vite. Så dessverre, det er bare å forvente.
Gjest Leola Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg synes det er på høy tid at dette mennesket får være i fred. Foruten at jeg er drittlei av å høre om hennes angivelige fortid synes jeg man bør kunne ha noe privatliv selv om man er en "offentlig" person. ← Pga dette innlegget ditt, Violetta. Hun vil helt sikkert ikke få fred - og det visste hun, det visste kongefamilien og slottet - man gir ikke en kommende dronning fred så lenge det finnes skap fulle av spøkelser i bakgrunnen. Det er naivt å tro at dette blir glemt med det første. Så lenge hun har levd det livet hun har levd så vil det finnes personer som ser sitt snitt til å tjene noen ekstra kroner på historier om henne.
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #8 Skrevet 8. oktober 2005 Pga dette innlegget ditt, Violetta. Hun vil helt sikkert ikke få fred - og det visste hun, det visste kongefamilien og slottet - man gir ikke en kommende dronning fred så lenge det finnes skap fulle av spøkelser i bakgrunnen. Det er naivt å tro at dette blir glemt med det første. Så lenge hun har levd det livet hun har levd så vil det finnes personer som ser sitt snitt til å tjene noen ekstra kroner på historier om henne. ← Selvfølgelig, og jeg har da ikke sagt at jeg tror det vil skje, selv om jeg mener det burde være slik. Å gi uttrykk for en mening er ikke det samme som å si at man tror det kommer til å bli slik Leola, det er en forskjell der.
Gjest Dum Perignon Skrevet 8. oktober 2005 #9 Skrevet 8. oktober 2005 så lenge det finnes skap fulle av spøkelser ... personer som ser sitt snitt til å tjene noen ekstra kroner på historier om henne. ← ...eller skap av fulle spøkelser som gjerne vil tjene penger. Her i sør kalles han Sven O.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #10 Skrevet 8. oktober 2005 Hun har selv sagt at hun har gjort ting hun ikke burde, og bedt om å bli vurdert utfra den personen hun er nå. Det synes jeg faktisk vi bør respektere. Hun har bl.a. sagt hun hadde et ungdomsopprør som var sterkere enn mange andres. Er det rart, nå som vi har sett hvordan hennes far har oppført seg i de senere år? De som kjøper den biografien bør etter min mening vurdre innholdet i sitt liv. La jenta være i fred for en fortid hun har tatt ett oppgjør med.
Gjest Leola Skrevet 8. oktober 2005 #11 Skrevet 8. oktober 2005 Uansett så bryr jeg meg svært lite om kongefamilien. Synes det hele blir mer og mer latterlig - for ikke å si flaut.
Gjest Leola Skrevet 8. oktober 2005 #12 Skrevet 8. oktober 2005 Hun har selv sagt at hun har gjort ting hun ikke burde, og bedt om å bli vurdert utfra den personen hun er nå. Det synes jeg faktisk vi bør respektere. Hun har bl.a. sagt hun hadde et ungdomsopprør som var sterkere enn mange andres. Er det rart, nå som vi har sett hvordan hennes far har oppført seg i de senere år? De som kjøper den biografien bør etter min mening vurdre innholdet i sitt liv. La jenta være i fred for en fortid hun har tatt ett oppgjør med. ← Ja, det nytter sikkert mye å fortelle til utenlandske journalister som fråtser i disse nyhtene
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #13 Skrevet 8. oktober 2005 Uansett så bryr jeg meg svært lite om kongefamilien. Synes det hele blir mer og mer latterlig - for ikke å si flaut. ← Da er vi jo egentlig enige da jo!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #14 Skrevet 8. oktober 2005 Ja, det nytter sikkert mye å fortelle til utenlandske journalister som fråtser i disse nyhtene ← Hvis ingen hadde brydd seg om å lese dusteriet, så hadde de heller ikke skrevet om det. Jeg skjønner jeg går glipp av mye som ikke leser Se&Hør.
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #15 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg skjønner jeg går glipp av mye som ikke leser Se&Hør. ← Hadde de enda holdt seg til Se og Hør. Men man blir jo tytt ører og øyne full av dette tullet både i aviser på på fjernsynet.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #16 Skrevet 8. oktober 2005 Hadde de enda holdt seg til Se og Hør. Men man blir jo tytt ører og øyne full av dette tullet både i aviser på på fjernsynet. ← Det er jo bare pga. den biografien som komemr nå det. Dropp å kjøpe den, og alt renner ut i sanden. Det er ikke noe i den som ikke allerede er offentlig.
Gjest (Ursula) Skrevet 8. oktober 2005 #17 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er egentlig ganske lei hele kongefamilien jeg
Gjest Leola Skrevet 9. oktober 2005 #18 Skrevet 9. oktober 2005 Hvis ingen hadde brydd seg om å lese dusteriet, så hadde de heller ikke skrevet om det. Jeg skjønner jeg går glipp av mye som ikke leser Se&Hør. ← Jeg leser heller ikke Se & Hør - men hvis du ikke har fått med deg dette så kan du ikke følge mye med. Det var på flere nyhetsstendinger i helgen og i alle aviser. Man skal forresten være passe naiv hvis man tror at denne saken noensinne renner ut i sanden. Jeg synes ikke den skal det heller - jeg synes slottet og kongefamilien skal begynne å ta følgende av avgjørelser som blir tatt. Det er etterhvert mye rart som dukker opp.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #19 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg leser heller ikke Se & Hør - men hvis du ikke har fått med deg dette så kan du ikke følge mye med. Det var på flere nyhetsstendinger i helgen og i alle aviser. Man skal forresten være passe naiv hvis man tror at denne saken noensinne renner ut i sanden. Jeg synes ikke den skal det heller - jeg synes slottet og kongefamilien skal begynne å ta følgende av avgjørelser som blir tatt. Det er etterhvert mye rart som dukker opp. ← Hva jeg gjør og ikke gjør har du ingen forutsetning for å uttale deg om. Jeg har fått med meg at ex-samboeren hennes har bidratt til en biografi, men hva så? For meg går sånn info inn det ene øret og ut det andre. Det er helt uinteressant hva de skriver om Mette-Marit, hun har bedt om tilgivelse og gjør sitt ytterste for å gjøre en god jobb nå. Jeg kan ikke forstå det er så mye rart som dukker opp etterhvert (som du skriver). De kongelige er mennesker de også, ikke maskiner. De feiler og stabler seg på beina igjen. Det som derimot er veldig tydelig i den familien er samholdet og støtten de gir hverandre - der har nok mange familier noe å lære. Hvorvidt man er naiv eller ikke ved å mene at det ikke blir oppslag hvis ingen bryr seg om å lese, kan kanskje diskuteres.
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2005 #20 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er bare misunnelig på dama, det er alt jeg har imot henne. Det var jo jeg som skulle bli kronprinsesse.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå