Gå til innhold

Sex i samme rom med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å finne venner vi kan ha sex i samme rom med. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Jeg er overbevist om at kona hadde tent veldig på det hvis det skjer. Men hun vil aldri ta initiativ til det. Hvordan ville dere lagt frem forslaget om å søke etter «venner» 

Anonymkode: 8854f...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er overbevist om at kona vil det så er det vel bare å spørre henne 

Anonymkode: 19796...fa5

• Liker 1
Skrevet

Vi begynte å prate om det i festlig lag. Med venneparet. Har dere prøvd ditt og datt. Og dette har vi prøvde osv. Etter flere slike samtaler og kvelder over tid, begynte jeg og den andre dama og kline. Og ble veldig kåte, så balla det på seg.  Etter det så har vi sex sammen av og til. Det er berikende og vi har bare blitt enda bedre venner etter dette. Og vi må ikke ha sex sammen hver gang vi møtes heller. Rådet er å snakke om sex med andre par. Så merker dere fort interessen. Det virker som det er mer vanlig enn man tror  

Anonymkode: 7c7a0...c8b

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Vi begynte å prate om det i festlig lag. Med venneparet. Har dere prøvd ditt og datt. Og dette har vi prøvde osv. Etter flere slike samtaler og kvelder over tid, begynte jeg og den andre dama og kline. Og ble veldig kåte, så balla det på seg.  Etter det så har vi sex sammen av og til. Det er berikende og vi har bare blitt enda bedre venner etter dette. Og vi må ikke ha sex sammen hver gang vi møtes heller. Rådet er å snakke om sex med andre par. Så merker dere fort interessen. Det virker som det er mer vanlig enn man tror  

Anonymkode: 7c7a0...c8b

Det ER mere vanlig enn man tror. Det er bare at her på KG så har ikke leserne opplevd så mye seksuell spenning, eller spenning generelt i livet, så du får fort høre at alt som avviker fra intim A4-sex er umoralsk.

Anonymkode: 11668...89f

Skrevet

Vi er 2 vennepar som har noen hyggelige kvelder sammen, vi er i 20 års alderen,begynner ofte kvelden med noe god mat og drikke.

Spiller flasketuten peker på med diverse utfordringer, der vi er erotiske med hverandre,vi har aldri samleie på kryss av parene,men vi bruker det som forspill.

Anonymkode: 32876...610

Skrevet

Vi meldte oss inn på en swingers-side for å finne det. Vi gjør ikke noe med den andre parten, har bare sex i samme rom 😊

Anonymkode: cfcc2...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...