Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 6 år fra tidligere forhold. Har nå vært sammen med ny kjæreste i ca. 6 mnd, sønnen min er inkludert i dette forholdet etter press fra henne. Hun virket veldig intressert og ivirg i begynnelsen, og det var hun som først tok kontakt og ønsket å bli bedre kjent. Alt virket helt fint de første mnd. masse kontakt hver dag, ønsker å være mye sammen, vil inkludere sønnen min osv. Etter hvert merker jeg at hun blir mer fraverende, svarer mindre på mld, tar generelt mindre kontakt. Prøver flere ganger å ta dette opp, men får til svar at ingenting er galt. Ligger bare å sover når hun er her på besøk, viser ingen interesse for å bli bedre kjent med min sønn, poengterer flere ganger at det er min sønn og gir sterkt uttrykk for at hun ikke ønsker å ta del i noe som har med han å gjøre. Kommer ofte med narsissistiske kommentarer slik som at hun er guds gave til menneskeheten, poengterer hvor heldig jeg er som har henne. Har sagt til meg at ingen kommer til å elske meg med den angsten jeg har, sier jeg er needy osv. Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex siden vi ble sammen, synes dette er veldig merkelig da man skal være nyforelsket tidlig i et forhold. Har tatt dette opp, får da til svar at hun er sliten pga. jobb. Generelt lite interessert i fysisk kontakt, lite kos, klemming osv. Føler på mange måter at jeg bare er en plass å sove mens hun er her...Må ta med at vi kjente hverandre før forholdet, så hun viste allerede at jeg var en veldig familieorientert person..  Hva skjer? Hvorfor oppfører hun seg sånn?

Anonymkode: dcfd7...260

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at du har vært utsatt for en klassisk lovebomber i starten av forholdet, og at de narsissistiske trekkene til vedkommende har tredd mer og mer fram.
Run, forest run. :link:

Dette blir ikke bedre. Bare verre. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor oppfører hun seg sånn?

Fordi du er typen til å gi etter for press.

Ærlig talt, hvilken mann lar en fremmed kvinne kommentere han til å involvere barnet sitt i et ferskt forhold? Jo, en tøffel uten ryggrad eller standard.

Og hvilke kvinner blir sammen med slike menn? Jo, narsissister.

Skaff deg en ryggrad, ta ansvar for barnet ditt, da vil du tiltrekke deg voksne kvinner. Har du fokus på barnet ditt, og jager vekk de som prøver å blande seg inn i oppdragelsen, så unngår du elendige kvinner. 

Anonymkode: f6c69...94c

• Liker 3
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

At hun presset på med å bli involvert med barnet,så tidlig er det verste her. Normale damer gjør ikke slikt,om de er skrudd sammen riktig. Det har med morsinstinktet å gjøre. 

Eneste jeg kan tenke meg er at hun er veldig ung,uten barn og ville leke bonusmor.  Men ikke engang da presser man på- normalt sett. 

Dersom hun har en stabil bakgrunn og liv ,så er dette ikke normalt. 

Forøvrig virker det som hun trekker seg unna og har mistet interessen. Så hvor dypt stakk egentlig den forelskelsen/ kjærligheten? Nei- virker som hun kun ville se hva hun selv fikk ut av deg. Nå har hun ombestemt seg. 

Så pass på at du ikke involverer for tidlig med din neste kjæreste. Hun her er på vei ut. Se det positive i det: Du lærte en lekse ( ifht barnet), samt bra det viste seg tidlig at det ikke er liv laga. Da har ikke barnet ditt knyttet seg til henne. Barn går alltid foran kjærester 😊 Du er sikkert spart for mye trøbbel i fremtiden med å kutte henne ut. 

Endret av Skogsalv
Skrevet

Huff. Du trenger vel ikke å putte noe navn på dette for å se at dette er et forhold som ikke er bra hverken for deg eller sønnen din...?

Hun gjorde en iherdig innsats i starten for å fange deg. Men nå er det bare dårlig. Vil du ha et dårlig forhold? Det er DETTE som er realiteten.

Anonymkode: 3c659...0bf

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som ei jeg kjenner. Skremmende dame, løp!

Anonymkode: 489e1...135

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...