Gå til innhold

Douchebags skolesekk,-erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blålilla skrev (1 time siden):

Eldste har Douchebag. Helt super sekk, brukes hele tide . 
Han har den store med et lokk på toppen. 

Greit å få både skolesaker og treningstøy oppi.

Vet du om det er 30 l?

Anonymkode: 5f970...132

Douchebag. For et navn! Passer sekken til navnet? Eller passer personen til sekkens navn? 

Douchebag:

1. a small syringe having detachable nozzles for fluid injections, used chiefly for vaginal lavage and for enemas.

2. Slang: Vulgar. a contemptible or despicable person.

https://www.amazon.com/Dont-Douchebag-Mans-Guide-Etiquette/dp/1772260037

Og denne sekken er pop nå? 🙄 = mange drittsekker ute å går da. 

Anonymkode: 8b27e...bba

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Douchebag. For et navn! Passer sekken til navnet? Eller passer personen til sekkens navn? 

Douchebag:

1. a small syringe having detachable nozzles for fluid injections, used chiefly for vaginal lavage and for enemas.

2. Slang: Vulgar. a contemptible or despicable person.

https://www.amazon.com/Dont-Douchebag-Mans-Guide-Etiquette/dp/1772260037

Og denne sekken er pop nå? 🙄 = mange drittsekker ute å går da. 

Anonymkode: 8b27e...bba

Om man skal henge seg opp i språk og navn, så er det da en haug av ting å ta tak i. 

Og for å svare på spørsmålet - sekken min er i hvertfall ingen drittsekk, og jeg har heller ikke blitt kalt det, og kjenner ingen som har en, som er en heller. Så er nok ingen sammenheng der. Men en bra sekk - det er det 😄 

• Liker 1

Mine 12 og 15 åring har begge 30 l sekken (the Hugger) de fikk i bursdagsgave og er kjempefornøyd. De kan åpne glidelåsene helt foran og chromeboken har egen lomme i ryggen. Ja, litt dyr, men den er mye bedre enn de gamle skolesekkene de har hatt hvor alt ble stappet nedover i sekken. Ville ikke hatt mindre enn 30l. Gymposen får gjerne plass oppi også uten problem og det er lett når sekken ligger på ryggen å ommøblere i sekken så alt får plass. 
Vil absolutt anbefale denne sekken.

Anonymkode: 5cce6...e46

• Liker 3
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han har denne. 

Screenshot_20211119-044425_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: c193b...d25

Denne kjøpte jeg til min datter på Stadium sport outlet for 1000 kroner. Hun fikk den til bursdagen sin og elsker den. 

Anonymkode: 4459f...580

• Liker 1
  • 1 måned senere...

Annonse

• 2 år senere...
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kaster meg på denne. Hva er forskjellen på de ulike modellene? Hugger, The Ramverk osv. Skal kjøpe til en gutt på 170 cm som begynner i 8. klasse.

Anonymkode: 5683c...997

Det enkleste i den alderen er å gi gavekort, «Du skal få en DB og skal være med å velge selv». Hvis det passer for deg å ha med på handletur, så klart. Gutter i åttendeklasse har klare meninger på hva de liker.

Anonymkode: 46bec...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...