AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg merker at jeg savner den dyktige helseministeren vi hadde ! Det er nesten sånn at jeg tenker at vi må ringe han og be om råd ang den stigende smitten og be om tiltak ? Helseministeren vi har nå virker å være et par nr for liten i emnet tydelighet Anonymkode: a739b...86d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Del Skrevet 18. november 2021 Hva med Bent Høie er det du savner? Hva gjorde han som var så bra? Lurer oppriktig. Anonymkode: b612a...68b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. november 2021 #3 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Høie måtte køye når Erna ble fjerna 🤷♂️ Endret 18. november 2021 av Entern 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #4 Del Skrevet 18. november 2021 Håper inderlig vi slipper å se den tommestokken igjen, uansett hvem som er helseminister. Anonymkode: dc363...553 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med Bent Høie er det du savner? Hva gjorde han som var så bra? Lurer oppriktig. Anonymkode: b612a...68b Jeg synes han var dyktig på den måten at han taklet pandemikrisen på en fattet og klar måte. Han var stabil og tydelig . Nå er det vi skal se, vurdere, tenke osv . Jeg liker konkrete beskjeder og at det skjer noe Anonymkode: a739b...86d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Del Skrevet 19. november 2021 Han er hjemme i Rogaland og styrer på med Fugleinfluensa. 🥳😊 To grunner for å stemme høyre, Erna og Bent. Synd mye av politikken til Høyre er så urettferdig. Anonymkode: 743d3...85c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg har aldri vært fan av Bent.. Men akkurat nå så kjenner jeg at jeg savner han litt jeg også. Han var vist ikke så vært allikevel. Anonymkode: a3fbc...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 19. november 2021 #8 Del Skrevet 19. november 2021 For noen år siden var Bent var grunnen til at jeg ikke ville stemme Høyre. I løpet av de siste årene har Bent blitt nok en grunn til å stemme Høyre. Jeg synes absolutt han var en dyktig helseminister og jeg vet ikke hvem jeg ellers ville hatt som helseminister under en global pandemi. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #9 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg bryr meg ikke om noen bortsett fra Nakstad, og han er jo her ennå🙌 Liker Høie, altså, og Erna òg, men i pandemi- og helsespørsmål er det greit å høre på dem som faktisk har relevant utdannelse. Anonymkode: 21114...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #10 Del Skrevet 19. november 2021 Høie var jo bare den som la frem råd fra Fhi og Helsetilsynet. Er nok ikke Bent og Erna som har kommet frem til dette på bakrommet. Anonymkode: a3271...608 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #11 Del Skrevet 19. november 2021 Vi trenger han her i Rogaland også, godt å ha han her. 😎 Anonymkode: 08992...e92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. november 2021 #12 Del Skrevet 19. november 2021 Aldri likt Høie MEN han & Nakstad loste oss gjennom dette med minimale tap av menneskeliv og det fortjener både respekt og honnør. Usikker på om ting KUNNE blitt så ille som i Sverige uansett (Sverige er et føkka land på mange, mange måter) men er veldig VELDIG glad vi slapp å finne det ut. Så kan det diskuteres hvordan visse andre (dvs Raimånn) fikset det, Oslo var en blanding av et østblokkland og et slags fundamentalistisk eksperiment altfor, altfor lenge der vi som fulgte reglene måtte lide for det uansvarlige idioter gjorde. Og Raimånn blir vi ikke kvitt med det første. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisbethBerg Skrevet 19. november 2021 #13 Del Skrevet 19. november 2021 Han som fløy fra Oslo til hytta si i Rogaland for å be alle andre folk om å Ikke forlate Oslo?🤣 Eller som tenkte det var en smart idé å stenge polet i Oslo, men holde åpent i Sandvika og Ski? Stødigere kar skal man virkelig lete lenge etter. Takknemlig over at vi nå har en helseminister som virker å tenke helhetlig, og ikke bare ser en eneste sak. Så håper jeg hun tar tak i den skandaløse nedskaleringen vi har hatt av helsevesenet i lang tid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 1. desember 2021 #14 Del Skrevet 1. desember 2021 Ja, det er visst flere som merket en viss forskjell på håndteringen av pandemien. Det er jo null klar strategi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg