Gå til innhold

Gardiner som beveger på seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

:redd:

Jeg sitter her og aner fred og ingen fare, så hører jeg en dunkelyd borte ved vinduet og gardinene flagrer. Her vil dere tenke "tssssss det er jo bare vinden!" men nei! Alle vinduer er lukket!

Arrrgh! Jeg har ikke tid til spøkelser! Har noen noe logisk forklaring på dette eller må jeg ringe ghostbusters? :klappe: (ikke glemme å klappe)

Videoannonse
Annonse
Gjest Isabellas
Skrevet

Kanskje en ånd som vil markere seg? Neida, aner ikke jeg... Kan jo trekke gjennom vinduet hvis det blåser ute da, eller kanskje det er en panelovn under vinduet som varmer slik at gardinene blafrer? :)

Skrevet

Noe skal jo gardinene gjøre om natten også :klappe: (hvorfor skulle vi ikke glemme det?)

Skrevet

ja men det trekker ikke :klappe: det er isolert :klappe: og ingen ovn!! :klappe: og dunkelyden da, hva kan det ha vært? :klappe:

(sjekk klappetråden min så ser du hvorfor vi må huske å klappe!)

:klappe:

Gjest Violetta
Skrevet

Om det er kaldt ute og varmt inne vil det skape litt bevegelse i luften (trekk). Kanskje det er nok til at gardinene beveger seg?

Eller kanskje det er katten?

Gjest Violetta
Skrevet (endret)
Du glemte å klappe :klappe:

:klappe::klappe: Unnskyld! Endring: Fant ut av hvorfor. *synger litt: jeg hører hjemme i klappeland, i klappeland i klappeland og alle de som klappe kan de hører hjemme i klappeland...*

Endret av Violetta
Skrevet

:klappe: for Violetta som klapper.

Da poster jeg, måtte bare sjekke om tråden lå på snikk-snakk først. :ler:

Gjest Violetta
Skrevet

btw - kanskje du har sånn luftelukegreie i vinduet ditt? Det har jeg, den står jo alltid åpen! :klappe:

(Dette blir litt sånn stand-up for meg! *trommevirvel for å markere teit poeng* :klappe:

Skrevet

Jammen nei! :klappe: det er null katter her og null luft og det er bare spøkelser! :klappe:

Katten er ute :klappe:

Applaus! :klappe:

Her tør jeg ikke gå og legge meg og sitter heller og hører på fantomas :klappe: kan ikke si det hjelper, de er skomle :(:klappe: men flinke :klappe:

Skrevet

Tja... det hadde jeg skyldt på i alle fall, hvis ikke hadde jeg frika helt ut... Er litt pysete jeg :)

Skrevet
:klappe: Jeg trod det er monsteret fra under sengen som har flyttet litt på seg, jeg :klappe:
Gjest Catwoman
Skrevet

Stemmer for den lufteluka i vinduet jeg :klappe:

Hørtes logisk ut :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...