Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg sitter her og aner fred og ingen fare, så hører jeg en dunkelyd borte ved vinduet og gardinene flagrer. Her vil dere tenke "tssssss det er jo bare vinden!" men nei! Alle vinduer er lukket! Arrrgh! Jeg har ikke tid til spøkelser! Har noen noe logisk forklaring på dette eller må jeg ringe ghostbusters? (ikke glemme å klappe)
Gjest Isabellas Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Kanskje en ånd som vil markere seg? Neida, aner ikke jeg... Kan jo trekke gjennom vinduet hvis det blåser ute da, eller kanskje det er en panelovn under vinduet som varmer slik at gardinene blafrer?
LilleBille Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Noe skal jo gardinene gjøre om natten også (hvorfor skulle vi ikke glemme det?)
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 ja men det trekker ikke det er isolert og ingen ovn!! og dunkelyden da, hva kan det ha vært? (sjekk klappetråden min så ser du hvorfor vi må huske å klappe!)
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Om det er kaldt ute og varmt inne vil det skape litt bevegelse i luften (trekk). Kanskje det er nok til at gardinene beveger seg? Eller kanskje det er katten?
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #9 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Du glemte å klappe ← Unnskyld! Endring: Fant ut av hvorfor. *synger litt: jeg hører hjemme i klappeland, i klappeland i klappeland og alle de som klappe kan de hører hjemme i klappeland...* Endret 8. oktober 2005 av Violetta
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #11 Skrevet 8. oktober 2005 for Violetta som klapper. Da poster jeg, måtte bare sjekke om tråden lå på snikk-snakk først.
Gjest Violetta Skrevet 8. oktober 2005 #12 Skrevet 8. oktober 2005 btw - kanskje du har sånn luftelukegreie i vinduet ditt? Det har jeg, den står jo alltid åpen! (Dette blir litt sånn stand-up for meg! *trommevirvel for å markere teit poeng*
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 Jammen nei! det er null katter her og null luft og det er bare spøkelser! Katten er ute Applaus! Her tør jeg ikke gå og legge meg og sitter heller og hører på fantomas kan ikke si det hjelper, de er skomle men flinke
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #17 Skrevet 9. oktober 2005 Tja... det hadde jeg skyldt på i alle fall, hvis ikke hadde jeg frika helt ut... Er litt pysete jeg
Dødspingvinen Skrevet 9. oktober 2005 #18 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg trod det er monsteret fra under sengen som har flyttet litt på seg, jeg
Gjest Catwoman Skrevet 9. oktober 2005 #19 Skrevet 9. oktober 2005 Stemmer for den lufteluka i vinduet jeg Hørtes logisk ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå