Gå til innhold

Hvordan skal jeg fortelle dere her på KG dette, uten å bli gjenkjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil fortelle noe. Jeg vil skrive ned ALT her inne, tror det vil hjelpe meg og se hva folk utenfra har å si. Men hvordan skal jeg fortelle uten å bli gjenkjent? Dere som ofte gjør dette her inne, hvordan tenker dere når dere skriver, når dere ikke vil at det dere skriver skal bli gjenkjent?

Anonymkode: 9c427...c7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil fortelle noe. Jeg vil skrive ned ALT her inne, tror det vil hjelpe meg og se hva folk utenfra har å si. Men hvordan skal jeg fortelle uten å bli gjenkjent? Dere som ofte gjør dette her inne, hvordan tenker dere når dere skriver, når dere ikke vil at det dere skriver skal bli gjenkjent?

Anonymkode: 9c427...c7b

Endre på mange detaljer (feks søster byttes ut med en annen slektning eller en venn, arbeidsplassen byttes ut med noe helt annet). Og ikke beskriv situasjonen akkurat slik som den er, men beskriv en tilsvarende situasjon med helt andre detaljer.

Anonymkode: cdb1c...c1a

• Liker 2
Skrevet

Nå er det ikke sånn at hele Norge henger her inne da. Mitt beste tips er å ikke dele mer enn det du kan stå inne for. Uavhengig av om man skriver under nick eller AnonymBruker 

• Liker 1
Skrevet

Nå er det også sånn at alle som henge her inne ikke er ved sine fulle fem. Just saying.

Anonymkode: dd88a...30b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...