Gå til innhold

Juleøl 2021- i hvilke butikker finner jeg Berentsens, Dahls og Nordlands?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne juleøl av de litt mindre bryggeriene. Noen som vet hvilke butikker som selger disse 3 variantene?

Tuborg, Hansa, CB, Ringens, Mack og Frydenlund finner man overalt.

Anonymkode: 7b798...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

Så Berentsens og Dahls på Extra i dag. Har alltid pleid å teste de meste av juleøl i butikkene, men blir stort sett skuffet. Men det kan jeg bli på polet også, de selvhøytidelige fancy bryggeriene finner på mye rart å stappe oppi ølet.

Anonymkode: 524a8...550

Skrevet

Rema 1000 har ofte hatt Berentsens og Dahls tidligere år. Coop har ofte Nordlands, i allefall den vanlige lyse pilsen.

Anonymkode: 10e55...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 18.24):

Så Berentsens og Dahls på Extra i dag. Har alltid pleid å teste de meste av juleøl i butikkene, men blir stort sett skuffet. Men det kan jeg bli på polet også, de selvhøytidelige fancy bryggeriene finner på mye rart å stappe oppi ølet.

Anonymkode: 524a8...550

Det enkle er ofte det beste. Syns Tuborg, Ringnes og Hansa Julebrygg er de som smaker best av butikkjuleøl. De fancy variantene blir FOR spesielle for min smak.

Skrevet

LITT relevant hvor du bor altså. Jeg bor i nærheten av Egersund (Berentsen), så det finner jeg overalt, til og med på det lokale coop markedet.

Anonymkode: 7015d...863

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

LITT relevant hvor du bor altså. Jeg bor i nærheten av Egersund (Berentsen), så det finner jeg overalt, til og med på det lokale coop markedet.

Anonymkode: 7015d...863

Sørlandet, gamle Aust Agder.

Skrevet

Sjekket alle Rema 1000-butikker, Coop Obs, Coop Extra, Coop Mega +++. Alle har de samme typene, men ikke de jeg søker etter.

Skrevet

Hvor bor du? Jeg bor i Nordland og finner nordlandsøl overalt. 

Anonymkode: 11761...164

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.07):

Hvor bor du? Jeg bor i Nordland og finner nordlandsøl overalt. 

Anonymkode: 11761...164

Bor helt sør, men så jo denne i fjor. Samme med de to andre variantene jeg ser etter.

Skrevet
Påkrevd skrev (15 timer siden):

Gulating har vel butikk i Kristiansand, så om det ikke blir for langt, er sikkert det et greit sted å undersøke https://www.gulating.net/vare-olutsalg

Takk for tips. Kr.sand er ikke altfor langt unna👍🙂

Skrevet

Da fant jeg Dahls og Nordlands på Bunnpris! Da mangler bare Berentsens.

Jepp, er over snittet glad i juleøl😆

• 2 uker senere...
Skrevet
Påkrevd skrev (På 28.11.2021 den 0.13):

Gulating har vel butikk i Kristiansand, så om det ikke blir for langt, er sikkert det et greit sted å undersøke https://www.gulating.net/vare-olutsalg

Fant 0,33 Berentsens Juleøl på Gulating på Sørlandssenteret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...