Gå til innhold

Har dere begynt å bruke strømpebukse under buksene enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vert under 0 her jeg bor enda, så jeg har ikke noe på under jeansen/buksene enda, men burde kanskje det nå?

Anonymkode: c7976...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 10 varmegrader her, så nei...

Anonymkode: 88a81...b65

• Liker 2
Skrevet

Spør man om slik? Bruker man ikke bare strømpebukse når man kjenner at man er kald?

• Liker 16
Skrevet

Begynte for en måned siden. Har strømpebukse under buksa hele vinterhalvåret. 

Jobber mye ute med stillestående arbeid, samtidig som jeg ikke er noe glad i å fryse. Elsker når strømpebukse sesongen begynner, og er så himla glad når våren kommer og jeg slipper å bruke det. 

Går stort sett i varm strømpebukse med fleece. Noen ganger ull. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke brukt strømpebukse under buksa på 35 år.

Anonymkode: e13c4...070

• Liker 29
Skrevet

Har brukt longs i ull eller bomull på kalde dager. Det har mest vært hvis jeg har gått tur og vært ute lenge. 

Bruker ikke strømpebukse under bukse, synes det er ubehagelig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt ullongs siden midten av oktober. Er frossen.

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (50 minutter siden):

Spør man om slik? Bruker man ikke bare strømpebukse når man kjenner at man er kald?

Her spør man om alt.

"Hvilket skjerf bør man bruke når man skal ta bussen fra Helsfyr til Vinderen og så sitte på med svogeren sin videre til Tønsberg for å levere et brukt akvarium til søstera til en som var på russebuss med en som var med i fjerde sesong av Big Brother?" 

Anonymkode: 3e9fc...ff7

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her spør man om alt.

"Hvilket skjerf bør man bruke når man skal ta bussen fra Helsfyr til Vinderen og så sitte på med svogeren sin videre til Tønsberg for å levere et brukt akvarium til søstera til en som var på russebuss med en som var med i fjerde sesong av Big Brother?" 

Ja, jeg skjønner at det har blitt vanlig å ikke tenke selv 🤣

• Liker 5
Skrevet

Bruker aldri noe under bukser

Anonymkode: 12596...507

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har ikke brukt strømpebukse under buksa på 35 år.

Anonymkode: e13c4...070

Samme her 😄 

Anonymkode: 45c26...489

Skrevet

Bruker strømpebukser kun til kjole/skjørt. Trodde ikke det var vanlig at voksne folk brukte strømpebukse under jeansen, med mindre det er sprengkulde og man skal være ute lenge.

Anonymkode: 54ae4...431

• Liker 2
Skrevet

Bruker strømpebukser når gradestokken kryper under null, bruker da nylon strømpebukser max 20 den, de varmer ikke særlig, men får et lag mellom jeans og ben som hjelper godt 😊stort sett går jeg uten strømper og strømpebukser hele året.

• Liker 1
Skrevet

Bruker strømpebukse uten fot, under kjoler og skjørt. Bruker bare underbukse under bukser.

Anonymkode: aeeeb...97b

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker strømpebukser kun til kjole/skjørt. Trodde ikke det var vanlig at voksne folk brukte strømpebukse under jeansen, med mindre det er sprengkulde og man skal være ute lenge.

Anonymkode: 54ae4...431

Voksne folk velger vel de klærne som fungerer best for dem. Hvorfor kan ikke voksne bruke strømpebukser?

Anonymkode: f6183...0bf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her spør man om alt.

Men må da skjerfet matche med strømpebuksa når man har bukse over og strømpebuksa ikke er synlig?

Anonymkode: c5cb7...7c2

• Liker 1
Skrevet

Så klart har jeg på strømpebukse under buksene i vinterhalvåret. Fin anledning til å få brukt de strømpebuksene som er blitt litt for slitt til å bruke til skjørt noen ganger til, og ikke bare kast etter et par gangers bruk. Behagelig å ha noe mellom det kalde buksestoffet og huden også😉

Anonymkode: c7976...2f1

• Liker 3
Skrevet

Bruker litt tykke strømpebukser nå med knelange tubesokker over og enten skjørt eller joggebukse. 

Anonymkode: 70987...c7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...