AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Har vært gode kolleger i lengre tid. I det siste har jeg plutselig blitt betatt og vi har snakket mye sammen på begges initiativ. Har vært veldig bevisst på å ikke sende ut signaler på at jeg er betatt, vil ikke ødelegge kollega relasjonen og han er meg bekjent gift. Her en dag kom jeg litt sent til et møte så vi hilste med øynene og jeg smilte litt slik jeg pleier, plutselig blunket han til meg med et øye… hva skjer a? Han har aldri gjort det til meg tidligere. Jeg så raskt bort for jeg ble så overrasket. Håper ikke jeg blottla meg ved å gjøre det. Hva tror dere. Flørt eller en ny måte å hilse på? Anonymkode: 0afe1...ba6
Nelja Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Hadde ikke lagt så mye i det. Det var nok kun fordi du var sent ute og at han anerkjente at du kom. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Nelja skrev (6 minutter siden): Hadde ikke lagt så mye i det. Det var nok kun fordi du var sent ute og at han anerkjente at du kom. Satser på det og håper ikke han har fått vibber på at jeg er betatt, det går jo helt sikkert snart over. Kan bli veldig pinlig i ettertid hvis dette kommer til overflaten. Men kan legge til at vi alltid holder litt avstand når vi er på møter med andre og slikt, selvom vi snakker lenge på telefonen nesten daglig. Ved et tilfelle hadde vi et møte på tomannshånd først slik at vi kom for sent til et fellesmøte, og da sier han: «kan vi gå inn likt eller er det for åpenbart at vi har vært på samme rom…» Dette var før jeg merket at jeg var betatt, så jeg bare flirte litt og sa at det gjør vel ikke noe. Anonymkode: 0afe1...ba6
Røkelse Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Synes kollegaen din virker litt flørtete i være måten, mange menn er jo slik uten at det betyr noe mer. Ville ikke konkludert med at han har plukket opp noen signaler fra deg.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Menn finner alltid ut om jeg liker dem, de kan se det på meg, så mulig det er sånn for han også.. Anonymkode: a5a9d...a3b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 TS Takk for svar alle sammen. Legger ikke noe mer i det og håper at siste anonyme bruker ikke har rett i mitt tilfelle. Anonymkode: 0afe1...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå