AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Og han har ikke fortalt meg om det, dette er noe jeg selv ser. Om jeg har vært på do, i dusjen, hentet posten, så kommer jeg tilbake og ser hun står der, før de ser meg så ser jeg at hun flørter med han. Har tatt det opp med han og han selv sier det, men at jeg ikke skal bekymre meg for han vil bare ha meg. Jeg har bare latt det gå, MEN nå har jeg lagt merke til at han skjuler telefonen sin og har den med seg over alt. Jeg er så redd for hva jeg kan finne ut om jeg graver dypere i dette. Min mann har vært utro med ei fra jobben for 2 år siden, og vi har lagt det bak oss, men nå blir jeg bare usikker. Hva skal jeg gjøre? Jeg håper og tror at han ikke er utro, får bare en stygg følelse. Han virker anderledes. Anonymkode: 39a7b...c99
Kaur Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 En gang utro alltid utro.. Det er drømmescenarioet for en mann som har moral til utroskap at nabodama er keen... Jeg hadde ikke ønsket å leve i dette. Man skal kunne føle seg trygg i et forhold men han har ødelagt tilliten før, og magefølelsen er en kvinnelig intuisjon du skal høre på. 17
Tough cookie Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 (endret) Hvor tett på dere bor nabodama da? Høres ut som hun er på døren bare du snur deg bort fra mannen din et par minutt? Hadde jeg vært deg så hadde jeg oppsøkte denne nabodama og spurt hva hun holder på med, og selvfølgelig bedt henne holde avstand! Endret 18. november 2021 av Tough cookie 3
Silla123 Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Kanskje han bare liker oppmerksomheten? Personlig kunne jeg ikke ha fortsatt et forhold der det var begått utroskap, fordi tilliten er brutt og man blir fort usikker. Enten stoler du på han eller så gjør du ikke det.. Uansett irriterende med folk som bevisst går etter noen som er opptatte. 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Gå etter magefølelsen. Snakk m henne. Spør hva hun vil oppnå med å flørte m mannen din. Be henne på ligge unna. Leit å oppleve. Menn er løse kanoner. Jeg stoler ikke på mannen min. Bedre det enn å bli knust. Han har knust meg før, min venninne fant han på Tinder. Etter det driter jeg i å stole på han. Mannen din vet at du tilgir utroskap, så da tar han ikke deg så seriøs, så enkelt er det. Har dere barn? Anonymkode: eef10...9ff 4
MizzVic Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Hvis du må passe på de for at de ikke skal gjøre noe upassende, så er det vel uansett for sent? 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Pass på mannen din!!! Det er mange nok av kvinner som konsekvent går etter opptatte menn for å få sin vilje og den boost av ego. Jeg kan bare si av erfaring, pass på mannen din. Anonymkode: b4b6c...df6 4
MizzVic Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå etter magefølelsen. Snakk m henne. Spør hva hun vil oppnå med å flørte m mannen din. Be henne på ligge unna. Leit å oppleve. Menn er løse kanoner. Jeg stoler ikke på mannen min. Bedre det enn å bli knust. Han har knust meg før, min venninne fant han på Tinder. Etter det driter jeg i å stole på han. Mannen din vet at du tilgir utroskap, så da tar han ikke deg så seriøs, så enkelt er det. Har dere barn? Anonymkode: eef10...9ff Når din egen mann ikke klarer respektere deg, da forventer man at damen som vil ha han skal gjøre det? Går du til damen bekrefter du jo bare ovenfor henne at denne mannen er mulig å få tak i 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 Hvis han skjuler telefonen sin så sier jo det egentlig ganske mye. Og om du i tillegg merker at ting er annerledes så er du naiv om du ikke tror han skjuler noe. Sier det ikke for å såre deg, men snakker av erfaring. Spør rett ut om han skjuler telefonen med vilje, spør om å få se den og sjekk reaksjonen hans. Om nabodama tydelig flørter på en så obvious måte så får han være mann nok å gi henne beskjed om at det ikke er greit. Det har faktisk med normal folkeskikk og respekt å gjøre. Uansett så er jo det en veldig spesiell oppførsel av henne spør du meg - ingen normale mennesker holder på sånn. Hvor gamle er dere om jeg kan spørre om det? Anonymkode: acccc...8a8 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis han skjuler telefonen sin så sier jo det egentlig ganske mye. Og om du i tillegg merker at ting er annerledes så er du naiv om du ikke tror han skjuler noe. Sier det ikke for å såre deg, men snakker av erfaring. Spør rett ut om han skjuler telefonen med vilje, spør om å få se den og sjekk reaksjonen hans. Om nabodama tydelig flørter på en så obvious måte så får han være mann nok å gi henne beskjed om at det ikke er greit. Det har faktisk med normal folkeskikk og respekt å gjøre. Uansett så er jo det en veldig spesiell oppførsel av henne spør du meg - ingen normale mennesker holder på sånn. Hvor gamle er dere om jeg kan spørre om det? Anonymkode: acccc...8a8 Enig her, men, ikke ta det opp før du har sjekket telefonen. På grunn av tidligere utroskap så har du god grunn her ts. Husk å ta vare på alle bevis, for mange ville valgt og slette alle bevis og deretter si at det er du som har gjort noe galt. Anonymkode: 420f0...46f 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pass på mannen din!!! Det er mange nok av kvinner som konsekvent går etter opptatte menn for å få sin vilje og den boost av ego. Jeg kan bare si av erfaring, pass på mannen din. Anonymkode: b4b6c...df6 Det skal ikke være nødvendig å «passe på» mannen sin. Vil han være utro så er han det uansett. Begge parter har ansvaret for å pleie forholdet sitt. Anonymkode: acccc...8a8 15
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 ikke hør på de over her herregud. her må du velge: stole på mannen din eller avslutte forholdet hvis du skal begynne slik som de over her har sagt, å kjefte på nabokjærringa eller snuse på mannen din så graver du din egen grav. Anonymkode: 7f75e...dc9 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #13 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ikke hør på de over her herregud. her må du velge: stole på mannen din eller avslutte forholdet hvis du skal begynne slik som de over her har sagt, å kjefte på nabokjærringa eller snuse på mannen din så graver du din egen grav. Anonymkode: 7f75e...dc9 Det må være den mest firkantede og naive løsningen jeg har hørt noensinne. Livet er ikke så enkelt dessverre.. Anonymkode: acccc...8a8 5
Anciol Skrevet 18. november 2021 #14 Skrevet 18. november 2021 Gi henne klar beskjed om å ligge unna , men om hun ikke vil , så meld henne til polisen for plagsomhet og stalking! 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #15 Skrevet 18. november 2021 Damer legger seg etter mannen min stadig vekk. Det bekymrer meg lite. Jeg har fokus på vår relasjon, det er det eneste jeg kan og vil konkurrere med. Anonymkode: 1cde2...d57 6
Kenelz Skrevet 18. november 2021 #16 Skrevet 18. november 2021 Hadde sjekket mobilen hans i skjul, men dersom du føler det blir for ille så får du: Fortelle at du har en dårlig magefølelse og vil derfor se gjennom mobilen uforstyrret. Lager han styr ut av det så forteller du at det er enten litt mobiltitting eller at du avslutter forholdet der og da. Er det ingenting på mobilen så vil foreslår du at dere drar til parterapi. Han har vært utro tidligere og dere har godt av det sånn du slipper å gå med sånne ekle mistanker på nytt igjen. Merk om han: - Prøver å distrahere deg fra å se på mobilen - Lar deg ikke se på mobilen - Står over deg og «passer» på - Vil at du skal skynde deg - Prøver å gi deg dårlig samvittighet - Navnkaller deg / Gaslighting 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #17 Skrevet 18. november 2021 Kenelz skrev (5 minutter siden): Hadde sjekket mobilen hans i skjul, men dersom du føler det blir for ille så får du: Fortelle at du har en dårlig magefølelse og vil derfor se gjennom mobilen uforstyrret. Lager han styr ut av det så forteller du at det er enten litt mobiltitting eller at du avslutter forholdet der og da. Er det ingenting på mobilen så vil foreslår du at dere drar til parterapi. Han har vært utro tidligere og dere har godt av det sånn du slipper å gå med sånne ekle mistanker på nytt igjen. Merk om han: - Prøver å distrahere deg fra å se på mobilen - Lar deg ikke se på mobilen - Står over deg og «passer» på - Vil at du skal skynde deg - Prøver å gi deg dårlig samvittighet - Navnkaller deg / Gaslighting Dette. Når han har dummet seg ut før så er det hans ansvar å betrygge henne i sånne situasjoner. Anonymkode: 6aee7...13d 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #18 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pass på mannen din!!! Det er mange nok av kvinner som konsekvent går etter opptatte menn for å få sin vilje og den boost av ego. Jeg kan bare si av erfaring, pass på mannen din. Anonymkode: b4b6c...df6 Ja spesielt når han har vært utro før. Og ikke har respekt for ts. Tydeligvis. Anonymkode: 557ce...67a 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #19 Skrevet 19. november 2021 Kommer nabodama di INN i huset ditt for å sjekke opp mannen din mens du er i dusjen og på do? Eller går han på utsiden av huset hver gang du går på do/dusjen? Eller bor dere i et bokollektiv? Eller ringer han henne hver gang du er ute av syne? *forvirret* Anonymkode: 08aef...57a 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #20 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Pass på mannen din!!! Det er mange nok av kvinner som konsekvent går etter opptatte menn for å få sin vilje og den boost av ego. Jeg kan bare si av erfaring, pass på mannen din. Anonymkode: b4b6c...df6 Kan ikke menn passe på seg selv? Anonymkode: 464bd...31c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå